הילה קרוגמן. "עד היום מזהים אותי מהתוכנית וזה הזוי כי עבר כל כך הרבה זמן"

הילה קרוגמן בחודש תשיעי: "בעקבות הקורונה החלטתי לחזור לארץ, ומצאתי אהבה"

בוגרת תחרות מלכת היופי 2010 ו-"TLV עושים את תל אביב״ נאלצה לשנות תוכניות ולחזור מארה"ב, אך מהר מאוד התאהבה ונכנסה להיריון. רגע לפני לידת בתה, היא מספרת מדוע לא תחזור לריאליטי, ואיזה פרויקט היא הקימה בעקבות חוויית ילדות שעברה

פורסם:
את שמה של הילה קרוגמן ייתכן שיצא לכם לשמוע לצד השחקן דין מירושניקוב (שהוא גם האקס של שירן סנדל), או בתוכנית "מחוברים" לצד הכדורגלן תומר ירוחם, איתם ניהלה זוגיות. אבל גם היא חוותה בעצמה את עולם הבידור כשהתמודדה בתחרות מלכת היופי בשנת 2010 (השנה שבה זכתה שביט ויזל), ולאחר מכן כיכבה בתוכנית הריאליטי ״TLV עושים את תל אביב״, במסגרתה עברה להתגורר בתל-אביב יחד עם 3 שותפים, שלכולם מטרה אחת – לנסות את מזלם בתעשיית הבידור. אלא שמהר מאוד הבינה שהעולם הזה לא בשבילה. ״תחרות מלכת היופי נתנה לי טעימה לעולם הבידור ורציתי מאוד להיכנס לתעשייה. אז הסוכן שלי הציע שאלך לתוכנית. הייתי אז ילדה (בת 21, מ.ב) והיום לא הייתי משתתפת בתוכנית כזאת שוב.״ למה לא? ״כי היום אני יותר מבינה מה נדרש מהמשתתפים בריאליטי. צריך לרדוף אחרי אנשים, להיות ביצ׳ית ולשים רגליים. זה מאוד לא מתאים לאופי שלי ולא בא לי טבעי. כשהשתתפתי בתוכנית לא הבנתי בדיוק איך התעשייה עובדת ומה מצפים ממני. ניהלו איתי שיחות ואמרו לי שאני צריכה להיות כמו שהם רוצים, ושאם לא הם יביאו מישהי אחרת במקומי. עד היום אגב מזהים אותי מהתוכנית וזה הזוי כי עבר כל כך הרבה זמן. כשזה נגמר הייתה לי טראומה מהעולם הטלוויזיוני וחשבתי שאם זה ככה אז זה לא מתאים לי. אבל החיידק הזה תמיד נשאר, והחלטתי לחשוף את עצמי דרך האינסטגרם, בצורה שאני שולטת בה ושהיא אותנטית לי״.
הילה קרוגמן ב"TLV עושים את תל אביב":
היום את נהנית מהחשיפה או מעדיפה פרטיות? ״אני ויתרתי על הפרטיות שלי בגיל צעיר, ברגע שהגעתי למלכות היופי ולריאליטי TLV. למדתי להתמודד עם זה, ועכשיו כשאני כבר בשלה ושלמה עם עצמי, אני מרגישה שאין לי בעיה לחשוף הכל. כשאת מראה שאת לא מתביישת במי שאת, כולל הצדדים השליליים שיש בך, זה מעודד אנשים לקבלה עצמית. זה גם החלום שלי - לגרום לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם וככה להפוך את העולם לטוב יותר. נתתי תשובה של מלכת יופי, נכון?״.
6 צפייה בגלריה
הילה קרוגמן
הילה קרוגמן
"ויתרתי על הפרטיות שלי בגיל צעיר". קרוגמן כמועמדת בתחרות מלכת היופי 2010
(צילום: ששון משה)

"קיוויתי שהקורונה תיגמר עד שאלד"

כמו רבים אחרים, גם קרוגמן נאלצה לשנות את תוכניותיה בגלל הקורונה. היא עברה לגור בלוס אנג׳לס, ארצות הברית, שם היא ניהלה את הפרויקט שלה Toppotential (עליו עוד נרחיב בהמשך). אבל נאלצה לחזור לישראל אחרי שלושה חודשים. ״הפרויקט שלי כרוך במפגש עם אנשים רבים אז לא יכולתי להמשיך אותו. החלטתי לחזור לארץ, מצאתי אהבה והתחלתי לצאת עם בן הזוג שלי, אלעד מילך (בן 33, מ.ב)".
איך הכרתם? ״האמת שהכרתי אותו כבר לפני 10 שנים. היום הוא עוסק בשוק ההון, אבל בעבר הוא היה מפיק מסיבות, ופגשתי אותו באחת מהמסיבות שהוא ערך. הייתה בינינו היכרות שטחית של שלום-שלום. בזמן שהייתי באל.איי הוא פתאום עלה לי לראש מאיזושהי סיבה. שלחתי לו הודעה בפייסבוק ומאותו הרגע לא הפסקנו לדבר. שוחחנו בצ׳אט במשך שבועיים, 8 שעות כל יום. ואז כשחזרתי לישראל התחלנו לצאת והתאהבנו אחד בשנייה. הוא בן אדם מדהים ואני זכיתי בגדול. לא יכולתי לבקש יותר טוב ממנו. אנחנו ביחד כבר תשעה חודשים ובקרוב נהפוך להיות הורים". עם בן הזוג אלעד מילך:
זהו הריונה הראשונה של קרוגמן, שנמצאת כעת בחודש התשיעי. היא נכנסה להריון כבר בתחילת הקשר שלהם, אחרי שבועיים של היכרות בלבד: ״כשגיליתי שאני בהריון הייתי בשוק. הייתי עסוקה בפיתוח הקריירה וממש לא תכננתי את זה. לא ידעתי מה לעשות, אבל כשהגעתי לרופא נשים שלי ושמעתי את דפיקות הלב של העובר החלטתי שאני שומרת את התינוקת״.
איך אלעד הגיב כשבישרת לו על ההיריון? ״גם הוא היה בשוק והיה בטוח שאנחנו נעשה הפלה. אבל כששלחתי לו תמונה של הגרגיר הזה שהיה לי ברחם, החלטנו לשמור את ההיריון. אמנם רק התחלנו לצאת אבל הקשר היה מאוד אינטנסיבי. הבנו שגם ככה אנחנו נתחתן יום אחד וגם ככה נביא ילדים וחבל שנעשה הפלה ונתחרט על זה אחר כך. אם זה קרה כנראה שזה היה צריך לקרות, ואם היה לי ספק לא הייתי הולכת על זה. אם כבר לעשות ילדים אז אלעד הוא הפרטנר המושלם. עדיין לא ילדתי ואלעד כבר מתכנן שנביא יחד ארבעה ילדים".
6 צפייה בגלריה
הילה קרוגמן
הילה קרוגמן
"עדיין לא ילדתי ואלעד כבר מתכנן שנביא יחד ארבעה ילדים"
(צילום: זוהר גור אריה)
איך זה להיות בהיריון בתקופת הקורונה? ״זה מבאס מאוד. אני לא יכולה לחגוג עם המשפחה והחברות ולערוך מסיבות בייביי שאוור, מסיבת גילוי מין היילוד או כל מסיבה אחרת. אני חייבת לבוא לבדיקות אולטרסאונד לבד וללא מלווה, אפילו בלי בן הזוג שלי. גם המשפחות לא יוכלו להגיע לבית החולים. מאוד קיוויתי שהקורונה תיגמר עד שאני אלד, אבל זה לא הולך לקרות לצערי. למרות שזה מאתגר, אני מתרגשת מאוד ומאושרת".
"זה מבאס שאני לא יכולה לחגוג את ההיריון עם המשפחה והחברות ולערוך מסיבות בייביי שאוור, מסיבת גילוי מין היילוד או כל מסיבה אחרת. אני חייבת לבוא לבדיקות אולטרסאונד לבד וללא מלווה, אפילו בלי בן הזוג שלי"
מה יש לך בבטן - בן או בת? ״יש לי בת. חשבתי כבר על כמה אופציות לשמות, אבל רק אחרי שהיא תיוולד ואני אראה את הפנים שלה אני ארגיש מה השם שהכי מתאים לה. אני עדיין לא מעכלת שאני הולכת להיות אמא. מבחינתי פשוט כבד לי קצת יותר בבטן. אני כל הזמן צריכה להזכיר לעצמי שגדל לי בן-אדם בפנים. בינתיים נשארתי אותה הילה ואני מרגישה כאילו אני עדיין בת 20, למרות שאני כבר בת 31״.
המשפחה שלך לחצה עלייך להביא ילדים? ״ברור. בסביבות גיל 28 כבר התחלתי לקבל מהם רמזים, ומגיל 30 כבר אמרו לי את זה בפנים. אני מרדתי נחרצות. לא חשבתי להיות אמא כי הייתי עסוקה בקריירה שלי, וזוגיות ומשפחה זה הדבר האחרון שהיה לי בראש. אבל הקורונה שינתה הכל".
אז מה עם חתונה? ״אנחנו מתכננים להתחתן אבל רק אחרי הקורונה. דיברנו על זה אבל עדיין לא הייתה הצעת נישואין עם טבעת. אחרי שהעניינים יירגעו תגיע גם ההצעה הרומנטית".

מ"ברווזון מכוער" לדוגמנית

בזמן שהיא עסוקה בקניות לתינוקת שבקרוב תגיח לעולם וברישום ציורים מתוקים בשבילה (היא עוסקת באמנות מגיל 4), קרוגמן חזרה להשקיע בעסק ובפרויקט שלה - Toppotential. ״זה פרויקט מהפכים לכל מי שרוצה להרגיש טוב עם עצמו. במסגרת הפרויקט אני מבצעת שינוי חיצוני בעיקר לנשים, כולל סטיילינג, איפור, עיצוב שיער וצילום מקצועי של הלקוחה עם המראה החדש. הבנתי שיש לי את הכלים לעזור לאנשים לעבור שינוי במראה ללא ניתוחים או דיאטות". הסיבה להקמת הפרויקט. הילה קרוגמן כנערה בגיל 13 והיום (מימין). מתוך עמוד האינסטגרם של הפרויקט:
מאיפה הגיע הרעיון לפרויקט? ״בבית הספר היסודי ובחטיבת הביניים הייתי הברווזון המכוער. מלכות הכיתה התעללו בי והייתי מאוד חסרת ביטחון. בגיל 17 עברתי איזשהו מהפך. הגוף שלי התפתח, קיבלתי יותר ביטחון והתחלתי לדגמן. תמיד אמרתי לעצמי שהלוואי ומישהי הייתה נותנת לי עצות ועוזרת לי לעבור את זה, וכבר אז נולד הרעיון לפרויקט שלי. הנשים שמגיעות אליי עברו תהליך פנימי עם עצמן. הן מרגישות מוכנות לשינוי הזה והשינוי במראה הוא רק החותמת. לכל אחת יש את הסיפור שלה - עזרתי לנשים עם הפרעות אכילה, נשים שהיו בדיכאון וחוזרות בשאלה. זה סיפוק אדיר לעשות את זה".
6 צפייה בגלריה
ציור הילה קרוגמן
ציור הילה קרוגמן
מציוריה של קרוגמן
(צילום: אלבום פרטי)
את מרגישה שהפרנסה שלך נפגעה בעקבות הקורונה? ״כן מאוד. בגלל הסגר והמגבלות לא יכולתי לעבוד כרגיל על הפרויקט שלי ורק עכשיו אני חוזרת אליו לאט לאט. חוץ מזה אני מתפרנסת גם מדוגמנות. אני מדגמנת בגדי הריון למעצבת אבישג ארבל יחד עם גל ארז, שהתמודדה איתי בתחרות מלכת היופי, ולא ראיתי אותה מאז התחרות. גם היא בהריון והיא עובדת כדולה, אז היה לנו המון על מה לדבר. זה מדהים לפגוש אותה שוב אחרי כל כך הרבה שנים".
6 צפייה בגלריה
הילה קרוגמן גל ארז
הילה קרוגמן גל ארז
"גם היא בהריון ועובדת כדולה אז היה לנו המון על מה לדבר". עם גל ארז בקמפיין לבגדי הריון של אבישג ארבל
(צילום: זוהר גור אריה)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button