ענת אהרוני. "איננו מוותרים על אף לקוח ונלחמים עבור כל אחד ואחד"

ענת אהרוני: "אני רואה בעבודתי תחושת שליחות"

שוברות את תקרת הזכוכית - נשות עסקים מצליחות מספרות על הדרך להצלחה. והפעם: בעלת חברת המשכנתאות ענת אהרוני

מוגש מטעם שוש רוטנברג
פורסם:
ענת אהרוני, משכנתאות / א.אהרוני גרופ פיננסים בע"מ
״בחרו עבודה שאתם אוהבים, ולא תצטרכו לעבוד יותר, אפילו יום אחד בחייכם!"
ספרי לנו על תחילת דרכך
״לאחר 17 שנים בהן עבדתי בתפקיד בכיר בחברה ציבורית, נחשפתי ללא מעט מקרים בהם הבנתי כי למעשה בעת נטילת משכנתא, יש לנוטלי המשכנתאות הכוח להתמקח ולנהל מו"מ בין הבנקים ולא צריך לחשוש. עוד הבנתי שלא כל הציבור בעל יכולת מיקוח, ולכן הרעיון להקים יחידת רווח והפסד, המתמחה בתחום הייעוץ וניהול המו״מ, הפך לימים לחברה עם יועצים ומנהלי תיקים שתפקידם להוציא אל הפועל, הלכה למעשה, את התהליך עבור נוטלי המשכנתאות.
עם סיום תפקידי בחברה, פתחתי את חברת א.אהרוני גרופ המהווה נישות רבות בתחום המשכנתאות, קבלת ייעוץ ראשוני - ע״י יועצי משכנתאות, ייעוץ משפטי - ע"י עורכי דין בתחום נדל"ן, בחינת התיק הביטוחי והכנת הפוליסות הדרושות לצורך קבלת משכנתא, ע"י סוכני ביטוח מהטובים בתחום, בחינת היתכנות להחזרי מס ע"י רואה חשבון מומחה, ניהול כל תהליכי הבטחונות (רישום הבטוחה לטובת הבנק) ע"י רכזי שטח, המומחים בכל הקשור לרישום המקרקעין/מנהל/חברות משכנות וכו׳״.
מה גורם לך לקום בבוקר ולהתרגש כל יום מחדש?
״ניהול חברה בסדר גודל כשלי, לא פשוטה בכלל, וגוזלת אנרגיות מטורפות. לא פעם אנו נתקלים במשפחות שמגיעות לקצה, על סף פירוק המשפחה / מכירת הנכס / פשיטת רגל וכד׳. איננו מוותרים על אף לקוח ונלחמים עבור כל אחד ואחד וכל סיום תיק וראיה של משפחה שיוצאת לדרך כלכלית חדשה עם חיוך על הפנים, תקווה לעתיד ורוד ופתיחת דף חדש, מהווה עבורי ועבור הצוות שלי הטענת אנרגיות אשר ממלאת אותנו מחדש״.
כיצד לדעתך יכולות נשים להשתלב בהצלחה, בהיררכיה הארגונית והמקצועית, בארגון?
״להבין לעומק את התהליכים הארגוניים – לצאת מהקופסא ולנסות לראות כיצד ניתן לפתח זרועות נוספות תחת הארגון, לתחומים נלווים״.
איך תגדירי את עבודתך? האם הנך רואה בה תחושת שליחות?
״חד משמעית כן אני רואה בעבודתי תחושת שליחות״.
משהו אישי עלייך שתרצי לשתף..
״כאשה יראת שמיים, אני סמוכה ובטוחה שאני מבצעת שליחות בעולם הזה״.
מה לדעתך היתרונות של נשים בעמדות ניהול?
״לדעתי לנשים יש אינטיליגנציה רגשית שמסייעת בניהול עובדים בארגון, תוך התייחסות אישית לכל עובד, כאשר עובד מקבל את שימת הלב הרצויה ומילות הערכה על תרומתו, הוא מתייחס בהתאם לתפקידו ולנתינה שלו״.
מיהי האישה המעוררת בך השראה?
״אמא שלי! ניהלה שנים מתפרה של משרד הביטחון, תוך כדי ניהול הבית וגידול 3 ילדים. רצה מהמתפרה להכין צהריים, לקבלנו מביה״ס וחזרה לעובדים לוודא שעומדים בלוחות זמנים של המכרזים. היא המודל שלי לחיקוי״.
איך בכל זאת משלבים בין קריירה, לחיים אישיים?
״כשמחליטים לוותר על משהו חשוב ואני החלטתי שאני חייבת לשחרר את ניהול משק הבית שלי וסירים על הגז. עם התקדמות הקריירה שלי, החלטתי שילדיי לא יפגעו, אז החלטתי שאני יכולה ללכת לישון גם כשיש כלים בכיור ובמקביל האמהות עמדה בראש סדר העדיפויות המשכתי להסיע אותם לחוגי העשרה, בהמתנה מחוץ לחוגים, ניהלתי הכל בשלט רחוק - מענה למיילים ולשיחות עסקיות, הייתי פעילה בוועדים של ארבעתם, נוכחות בימי הורים, שעורי בית, ואת ניהול הבית פשוט שחררתי. לקחתי מנקה, מסרתי כביסה למכבסה, ובישלתי ליומיים״.
מה היית רוצה לשנות בשנת 2021?
״לראות את הקורונה נעלמת מהעולם. הכאב על אובדן כל כך הרבה אנשים הוא לא אנושי. לכל אחד מהנפטרים יש משפחה שכואבת, וזה פשוט לא נתפס״.
לסיום, מה לדעתך הדבר הכי חשוב בחיים?
״רק בריאות! לראשונה בחיי, חוויתי התקף חרדה ביום שאבי ז"ל לא חש בטוב. לאחר שהבנתי שלכאורה אני מנסה לשלוט בכל ולדאוג שלכולם יהיה טוב, באה סיטואציה שאין לי עליה שום שליטה. מכאן הגיעה התחזקותי בקדוש ברוך הוא, כשהבנתי ששום דבר לא בשליטתנו, שחררתי את השליטה וחיזקתי את האמונה. אז רק בריאות, הכל הבל הבלים״.
טל׳: *5589
אינסטגרם: aharoni.group
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button