עיצוב הרמוני, ניראות מפוארת. מוצרי חשמל: גורניה, תכנון ועיצוב פנים: צביה קזיוף

רב הנסתר על הגלוי. כשמכשירי החשמל במטבח משולבים בתוך הארונות

משדרגים את המטבח? הכתבה הזו בשבילכם. המטבח הוא חלק מרכזי מהבית ולרוב חולק חלל משותף עם הסלון. אז איך משלבים ביניהם? "מחביאים" את מוצרי החשמל בארונות המטבח ויוצרים מראה נקי ואלגנטי

מוגש מטעם גורניה
עודכן:
תכנון המטבח הוא לב לבו של הבית הישראלי, על כך אין ויכוח. אם פעם היה מדובר בחלל סגור וחבוי, היום הוא לרוב פתוח וחולק חלל משותף עם הסלון. מכיוון שכך, יש חשיבות מכרעת לעיצוב נקי ואסתטי של המטבח ולהרמוניה בינו לבין יתר חללי הבית. “כשהמטבח, הסלון ופינת האוכל נמצאים כולם באותו חלל אירוח הומוגני, חשוב שהעיצוב יהיה אלגנטי וישתלב נכון”, מסכמת מעצבת הפנים צביה קזיוף.
אז איך עושים את זה? אחת הדרכים ששווה להתעכב עליהן היא “החבאת” מוצרי החשמל בארונות המטבח כדי ליצור מראה מינימליסטי ונקי. כך, השימוש במקררים אינטגרליים הפך להיות חלק כמעט בלתי נפרד מהמטבחים החדשניים. אבל כשמכניסים מוצר חשמלי גדול כל כך לתוך ארון, חשוב לעשות את זה נכון.
כדי להבין איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר, פנינו למעצבות פנים מובילות ואספנו מהן טיפים חשובים, שיאפשרו לכולנו לשלב את המקרר בארונות המטבח בסטייל ולשדרג את המרחב הקולינרי בבית לכדי ניראות ברמה עוצרת נשימה.

תכנון מקדים הוא שם המשחק

5 צפייה בגלריה
מוצרי חשמל: גורניה. מעצבת סנדרה חליוה
מוצרי חשמל: גורניה. מעצבת סנדרה חליוה
מוצרי חשמל – גורניה, עיצוב פנים: סנדרה חליוה
(ליאור טייטלר)
כשמכניסים מוצר חשמלי לתוך הארון, במיוחד אם מדובר במוצר גדול כמו מקרר, חשוב לדעת מראש את המידות המדויקות. מומלץ לקנות מוצרים ממותגים מובילים בלבד, כאלה שיש להם שרטוטים מדויקים שיוכלו לעבור לחברת המטבחים או לנגר וכך למנוע טעויות אפשריות. התכנון קריטי, מכיוון שהמקרר צריך לעמוד בקו אפס עם ארונות המטבח, ולכן על הנגר לדעת בדיוק איזה חלל להשאיר עבורו.
“למקררים אינטגרליים, כאשר מתכננים נכון את החלל, יש יכולת התאמה כמעט בלתי מוגבלת לצורכי המשתמש”, אומרת מעצבת הפנים סנדרה חליוה. “כיווני פתיחת הדלתות יכולים להשתנות בהתאם לצרכים. ניתן אפילו להפריד בין המקרר למקפיא ולייצר שתי נישות נפרדות במידת הצורך, מצד אחד מקרר ומצד שני מקפיא. הכל יכול להיות מותאם אישית לכל דרישה אם עובדים בתהליך נכון ושמים לב לפרטים עוד לפני ייצור המטבח עצמו”.

חלל אירוח אחיד והומוגני

5 צפייה בגלריה
מוצרי חשמל: גורניה. מעצבת צביה קזיוף
מוצרי חשמל: גורניה. מעצבת צביה קזיוף
המטבח משתלב באופן טבעי בחלל. מעצבת צביה קזיוף
(עמית גושר)
כאמור, כבר שנים שהמטבח אינו חדר חבוי ונפרד אלא מככב בגאון לצד הסלון כחלק בלתי נפרד ממנו. כאשר הסלון והמטבח חולקים חלל משותף, יש חשיבות מכרעת לזרימה אחידה ביניהם הן מבחינת ניראות והן בכל הקשור לפונקציונליות. “המטרה שלי, כשאני מעצבת את החללים האלה, היא לגרום למטבח להשתלב באופן טבעי בחלל המאוחד, כך שייראה כמקשה אחת יפהפייה ואלגנטית”, מתארת המעצבת צביה קזיוף. “חיפוי דלתות המקררים בדלתות זהות לאלה של הארונות נותן מענה מדויק לצורך הזה. הניראות ההומוגנית בקו הארונות יוצרת ניקיון ויזואלי ומקנה למטבח מראה אלגנטי ומפואר במיוחד”.

עיצוב דרמטי וקלאסי בנשימה אחת

5 צפייה בגלריה
מוצרי משמל: גורניה. מעצבת מעיין ינקו
מוצרי משמל: גורניה. מעצבת מעיין ינקו
מוצרי חשמל: גורניה, אדריכלות ועיצוב פנים: מעיין ינקו
(עינת דקל)
השימוש במקררים אינטגרליים מייצר אווירה של שקט וניקיון במטבח. חלל שמאופיין לרוב בעשייה פעלתנית, חשוב שיהיה בו שקט מבחינת הניראות העיצובית. עם זאת, כדי שייראה מעניין ומושך לעין, אפשר וכדאי לייצר סביבו דרמה ואמירה עיצובית בולטת.
“בעבודות שלי אני אוהבת לשים דגש על עיצוב קלאסי, מהודר ונקי לצד יצירת דרמה באמצעות גוונים כהים או עבודת נגרות מעניינת”, אומרת מעיין ינקו, אדריכלית ומעצבת פנים. “במקרה שבתמונה עיצבנו את המטבח עם גוונים רכים בקירות ובטקסטיל וריצוף בהיר, לצד גוונים דרמטיים בארונות המטבח, שיוצרים יחס מדויק בין הצבעים. כדי לייצר מראה נקי ואסתטי בחרנו לשלב שני מקררים אינטגרליים מלאים של חברת גורניה לצד מקפיא מלא, וכך קיבלנו מצד אחד ניראות יפהפייה ומצד שני נפח עצום בתאי הקירור וההקפאה, שישרת את המשפחה”.

מקסום והגדלת החלל

5 צפייה בגלריה
מוצרי חשמל: גורניה - מקרר אינטגרלי
מוצרי חשמל: גורניה - מקרר אינטגרלי
מקרר אינטגרלי. מגדילים משמעותית את החלל בו הם נמצאים
(יח"צ)
יתרון נוסף של המקררים האינטגרליים הוא הניראות העיצובית שלהם שמגדילה משמעותית את החלל שבו הם נמצאים. לא בכל בית יש מטבח רחב ידיים, ומוצר חשמלי גדול כמו מקרר, אם הוא לא מונח בקו אפס עם ארונות המטבח או כשהוא חשוף ובולט, עלול לייצר תחושה של חלל קטן וחנוק. “הניקיון האסתטי של חיפוי המקרר בדלתות זהות לאלה של ארונות המטבח מעשיר את המטבח, מפאר אותו ונותן תחושת ספייס שלא נגמרת”, מסכמת חליוה. “אפשר בקלות להגדיל את החלל למראית עין, גם אם בפועל הוא לא מספיק גדול, וכך להכניס גם אי כמשטח עבודה פרקטי שלא מעמיס על החדר, כי יש ניקיון ויזואלי ו’שקט’ במראה של ארונות המטבח”.
פורסם לראשונה: 09:27, 15.03.21
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button