כל הטיפולים שיגרמו לך להרגיש נפלא

הקיץ הזה תלבשי מה שאת רוצה!

טוסיק מעוצב! צוואר גלוי בגאווה! שלום ולא להתראות עור עודף! ביקשנו מהמנתח הפלסטי הבכיר, ד"ר רוני מוסקונה, ומאורי מוסקונה, מנכ”ל מרפאות מוסקונה, לפרט על 12 טיפולים וניתוחים שאת יכולה לעשות אצלם בקליניקה כבר עכשיו כדי להרגיש מצוין בעונת בגדי הים

מוגש מטעם ד"ר מוסקונה
פורסם:

1. להגשים חלום: להגדיל חזה

מה עושים? "יש מספר פעולות ומדידות שאנו מבצעים על מנת להעניק למטופלת חזה טבעי ושופע, עם רווח בין השדיים ופרופורציות נכונות בגוף", מסביר ד"ר מוסקונה. "יש לבחון האם המטופלת מתאימה לניתוח הגדלת חזה בלבד או לניתוח הגדלה והרמת חזה.סוג השתל צורתו ומיקומו יחסית לשריר, ההחלטה החשובה מכולן גודל השתל ולצורתו. החלטה מתקבלת לפי המדידות ומבנה הגוף ותיאום ציפיות בנינו.".
מה חשוב שתדעי? אצל בחורות רזות צריך להניח את השתלים מתחת לשריר. לקריאה בהרחבה
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה הגדלת חזה לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה הגדלת חזה לפני ואחרי
הגדלת חזה לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

2. השנה, ביקיני: שאיבת שומן ומתיחת בטן בשיטת 3 השלבים

למה כדאי? נשים לאחר לידה או לאחר עליה במשקל ומעוניינות בחיטוב מעבר לתזונה והספורט.
מה עושים? מטרת הניתוח להסיר עודפי עור ושומן, להדק את השרירים ולמתוח את הבטן. על מנת למקסם את התוצאה עושים זאת בשיטת 3 השלבים.
שלב 1: טיפולים לא פולשניים - טיפולים לפני הניתוח בטכנולוגיה המשלבת גלי רדיו, אינפרא אדום,ואקום ועיסוי לימפטי בחום, מטרת טיפולים אלו היא לעזור לגופך להגיע בצורה טובה יותר לניתוח הזרמת הדם וסיבי הקולגן באזור מהמנותח ובכך מגיעים עם עור אלסטי יותר לניתוח המקל על הניתוח ועוזר להגיע לתוצאה טובה יותר בנוסף, ממזערת את הסיבוכים ומקצרת את תקופת ההחלמה.
שלב 2: הניתוח – ההחלטה על סוג הניתוח האידאלי עבורך מתקבלת ע"י הרופא בהתאם לעודף עור בעיקר בבטן העליונה ותחתונה. במקרים של השמנה בלבד ניתן לבצע שאיבת שומן בלבד.
שאיבת שומן - הוצאת עודפי תאי שומן הממוקמים מתחת לעור מאיזורי הבטן,מותניים,סנטר וירכיים. השאיבה הינה מאזורים עם עם שומן עיקש שלא נעלם בדרך אחרת כולל ספורט. מטרת הניתוח היא להסיר את עודפי העור והשומן,להדק את השרירים ולמתוח את הבטן עד לקבלת בטן שטוחה.
מתיחת בטן – במקרים של עודפי עור יש לבצע מתיחת בטן בייעוץ במרפאותינו נתאים את השיטה המתאימה עבורך. מתיחת בטן קלאסית: מתאים לבעלי עודפי עור גדולים. 2. מתיחת בטן מיני: למטופלים שאצלם עודף העור מתרכז רק בבטן תחתונה ושרירי הבטן שלהם טובים וחזקים. 3. מתיחת בטן אורכית (ניצבת)
מתאים בעיקר לעור עודף באמצע הבטן.
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה מתיחת בטן לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה מתיחת בטן לפני ואחרי
מתיחת בטן לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)
שלב 3: המשך טיפולים לא פולשניים - פה אנו ממשיכים לטיפולי מיצוק העור למקסם את תוצאת הניתוח ע"י שיפור הצלוליטיס,הידוק העור והחלקתו. הסרת עודפי עור וריכוזי שומן באזור הבטן והמותניים.שיקום וחיזוק שרירי בטן שנחלשו. הדבר יביא לשיפור מובטח במראה הבטן ובתחושה הכללית.
מה חשוב שתדעי? השיטה המודרנית לשאיבת שומן מתבצעת באמצעות מכשור חדשני ומתקדם, הכולל צינוריות שאיבה דקות, המקנות תוצאה אסתטית טובה ומונעות משקעים מיותרים בעור לאחר הניתוח. לקריאה בהרחבה

3. ניתוחי אף: כרטיס הביקור שלך

מה עושים? ניתוח אף, מסביר ד"ר מוסקונה, נחשב לאחד הניתוחים המורכבים והמסובכים בפלסטיקה, ולא כל פלסטיקאי מבצע אותו. בניתוח אף ישנם אלמנטים שצריך להתייחס להם - החיבור האף בין הגבות, עצם האף, עובי האף, עובי העור, מבנה הנחיריים וקצה האף. כל אף שונה ולכן מצריך התייחסות שונה בניתוח המנתח הפלסטי חייב להיות בקיא ומנוסה בטכניקות שונות על מנת להתאים את הניתוח למטופל ולא להיפך בכדי להגיע לתוצאה טבעית.
מה חשוב שתדעי? לא להתפתות למחיר זול כי ניתוח אף ילווה אותך לכל החיים ותיקון תוצאה לא טובה הוא יקר ובעייתי. בקשי מהרופא להראות לך בהדמיה ממוחשבת כיצד יראה האף לאחר ניתוח, הדמייה זו נועדה להסביר בדיוק איך האף יראה לאחר הניתוח. לקריאה בהרחבה
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה ניתוח אף לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה ניתוח אף לפני ואחרי
ניתוח אף לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

4. סנטר כפול: כך תיפטרי ממנו

מה עושים? יש כמה שיטות: 1. המסת שומן לא פולשנית וללא זמן החלמה. 2. המסת שומן בהזרקה. 3. ניתוח שאיבת שומן זעירה, ניתוח קל ופשוט יחסית המבוצע על פי רוב בהרדמה מקומית. 4. פיסול קו לסת באמצעות קלציום ורדיאס או חומצה היאלורונית סמיכה בשילוב בוטולינום טוקסין.
מה חשוב שתדעי? מתאים גם לאנשים עם עודף שומן קל.

5. ניתוח הרמת שפה עליונה

הרמת שפה בניתוח זהו הליך כירורגי קבוע המאפשר לשפתיים להראות צעירות ומלאות. ההליך קצר ומבוצע בהרדמה מקומית. מבחינה טכנית, הרמת שפה מחייבת הסרה של עור מתחת לאף. הצלקת מוסתרת ממש מתחת לאף, בקו מתפתל. אזור העור אותו מסירים מסומן במדויק בקמט שבו האף פוגש את השפה העליונה. לקריאה בהרחבה

טאץ'-אפים קלים ללא זמן החלמה שיעשו לך קיץ מקסים

6. להישיר מבט: יישור והרמת גבה בהזרקה, ללא ניתוח וללא חוטים!

מה עושים? השיטה מתבצעת באמצעות חומצה היאלורונית ייעודית לאזור זה המאפשרת הרמת קצה הגבה ויישורה בדומה למראה המתוח שמקבלים עם מתיחת השיער. מחזיק מעמד שנה.
מה חשוב שתדעי? ישנן מספר שיטות:חוטים, ניתוח או בהזרקה. כדאי להבין לפני שעושים מה הכי מתאים לך. לקריאה בהרחבה
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה יישור גבה לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה יישור גבה לפני ואחרי
יישור גבה לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

7. נגיעה אחת רכה: לטפל בקו לסת מחודד

מה עושים? שילוב של הזרקת חומצה היאלורונית סמיכה או רדיאס, עם הזרקת בוטולינום טוקסין הדור החדש. בצורה זו ניתן לחדד את מראה קו הלסת ולשפר את המראה של שרירי הצוואר.
מה חשוב שתדעי? יש להתאים את סוג החומר וכמות המזרקים לפי מבנה הפנים שלך ממולץ לעשות תיאום ציפיות ולראות עבודות של הרופא לפני ואחריי. לקריאה בהרחבה
כמו כן, לפעמיים נפילת הפנים נובעת מנפילת הלחיים ויש צורך לפני לבצע עיבוי עצמות.
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה עיצוב קו לסת פני ואחרי
ד"ר מוסקונה עיצוב קו לסת פני ואחרי
עיצוב קו לסת לפני (למעלה) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

8. אותו האפקט, אבל יותר טוב: הזרקות הדור החדש

מה עושים? אורי מוסקונה: "אנו מבצעים זריקות באמצעות מכשיר ייעודי המאפשר רמת דיוק מקסימלית והזרקת כמות זהה של חומר לאורך כל הקמט, כך אנו מצמצמים את הסיכון לתופעות לוואי וסימנים בעור ומפחיתים את רמת הכאב".
מה חשוב שתדעי? אל תתפתי למחירים זולים וודאי שיש לרופא ניסיון רב בתחום. על מנת לשמור על תוצאה יש לחדש כאשר השרירים מתחילים לזוז. לקריאה בהרחבה

9. בראש מורם: הסוף לקמטי הצוואר

מה עושים? "מצאנו חומר חדשני מסביר אורי, המשלב חומצות אמינו, קלציום וחומצה היאלורונית מאפשר עידוד יצירת קולגן ושיפור מרקם העור והפיכתו ליותר אלסטי ויותר מתוח".מדובר באזור שעד לאחרונה לא היה מענה מספיק טוב וכיום אנחנו רואים מגמת עלייה בביקוש והרצו להמשיך את מראה רענן פנים גם בצוואר"
מה חשוב שתדעי? אזור הצוואר מצריך טיפול תחזוקה פעם בחצי שנה.
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה צוואר לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה צוואר לפני ואחרי
מתיחת צוואר לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

10 מהרי לקנות בגד ים חדש: הצרת היקפים, המסת שומן וצלוליטיס

מה עושים? הטיפול מצר היקפים באופן מוחשי, ומקנה מראה חלק, מוצק, ומתוח יותר של פני העור.
נעשה בטכנולוגיה המשלבת גלי רדיו עם אנרגיית אור אינפרא אדום, עיסוי ואקום, עיסוי מכני וחום להמסת השומן. הוכח מחקרית כיעיל לצמצום משמעותי של ההיקפים.
מה חשוב שתדעי? רואים שיפור כבר לאחר טיפול אחד בלבד! לקריאה בהרחבה

11. עיצוב שפתיים 7 האלמנטים ליצרית שפתיים מושלמות

אנו במרפאות מוסקונה שמים דגש רב על יצירת שפתיים מושלמות ולכן מתאימים לכל אחת את המוצר האידאלי בשבילי על מנת ליצור שפתיים מושלמות, שפתיים דקות וארוכות מצריכות טיפול שונה משפתיים עגולות כמו כן יש להתאים את החומר לתיאום ציפיות הלקוחות, ישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עבות ומודגשות המצריך חומצה היאלרונית סמיכה יותר וישנן לקוחות המעוניינות בשפתיים עדינות יותר ולשמור על מראה עדין יותר ולהם נתאים חומר בעל סמיכות עדינה יותר.
לשפתיים יש חשיבות גבוהה בפנים הנשיות לכן בבואנו ליצור את השפתיים המושלמות יש להתייחס למבנה האנטומי של השפתיים המורכב מספר אלמנטים חשובים. לקריאה בהרחבה
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה שפתיים
ד"ר מוסקונה שפתיים
(צילום: מרפאות מוסקונה)

12. שמרנו את הכי קול לסוף: עיצוב מילוי ופיסול ישבן

מה עושים? טיפול ייחודי למרפאות מוסקונה. עיצוב ישבן בהזרקה החדרת חומצה היאלורונית ייעודית לנפח בגוף מתחת לעור. ההליך נעשה תחת הרדמה מקומית, באמצעות מיקרו-קנולה מיוחדת המאפשרת מתן נפח לרקמה ומילוי חוסרים במקומות המתאימיםובכך להגיע לישבן עגול מורם ושופע.
מה חשוב שתדעי? ללא תקופת החלמה וללא צלקות. תחושת המגע דומה מאוד למגע בישבן טבעי. רצוי לעשות טיפול חוזר לאחר שנה-שנה וחצי. לקריאה בהרחבה
9 צפייה בגלריה
ד"ר מוסקונה ישבן לפני ואחרי
ד"ר מוסקונה ישבן לפני ואחרי
עיצוב ישבן לפני (מימין) ואחרי
(צילום: מרפאות מוסקונה)

מרפאות מוסקונה, ניתוחים פלסטיים הזרקות וטיפולים אסתטיים –
כל הרופאים במרפאות מוסקונה הינם מנתחים פלסטיים.
תל אביב, חיפה, אשדוד ונתניה
מוקד קביעת תורים: 073-3745100 ווצאפ: למידע 0502188990
האינסטגרם שלנו: moscona_clinics
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button