ד"ר לריסה ברק
ד"ר לריסה ברק
איזה טיפולים אסתטיים מתאימים לגברים?

גבר מוצלח הוא גבר מטופח

יותר ויותר גברים פונים בשנים האחרונות לעזרתה של הרפואה האסתטית. גברים, בניגוד לנשים, לא שמים לב בדרך כלל לדברים קטנים כמו אי סימטריה קלה בפנים או קמטוטים. לרוב הם מבקשים לטשטש צלקות, קמטים עמוקים או פיגמנטציה, ותמיד מבקשים לעשות את זה בעדינות, שלא יראו כלום

כרמל קרמן, מוגש מטעם ד”ר לריסה ברק
פורסם:
רופאה מומחית עוסקת ברפואה אסתטיקה ד"ר לריסה ברק ממליצה:
  • להיפטר מצלקות אקנה. צלקות אקנה מומלץ להוריד בעזרת מכשיר (הישראלית Tixel (Novoxel שעובד על חום טבעי. המכשיר מוריד בעדינות שכבות עור, ללא קילוף מסיבי. הבשורה הטובה: הטיפול אינו כואב (גברים לא אוהבים טיפולים כואבים).
  • להעלים קמטים באזור המצח. בוטולינום טוקסין מצוין לצורך העלמת קמטים במצח. הכי חשוב: לא להחליק את המצח לגמרי כי יופי גברי זה יופי פראי, וקמטים רק מוסיפים לו. 
  • להדגיש תווי פנים. לצורך מתן נפח מומלץ השימוש בחומרי מילוי על בסיס סידן (Radiesse).
  • מה כדאי להדגיש? לבנות את זווית קו הלסת ולהדגיש סנטר מרובע.

5 שאלות שכיחות שגברים שואלים בקליניקה

1. באיזה גיל מומלץ לגברים להתחיל בטיפול?
גברים מגיעים בדרך כלל לטיפולים אסתטיים כשתהליך ההזדקנות כבר מתקדם מאוד וקשה לעצור אותו. זה חבל, כי קל יותר למנוע מאשר לטפל. אז תתחילו בגיל 25, ובגיל 40 תיראו צעירים יותר.
2. יש הבדל בטיפולים בין גבר לאישה?
בהחלט. קודם כל: גברים תמיד ממהרים, ובדרך כלל הם מגיעים בזמן הפסקת הצהריים. טיפול בהם צריך להיות יעיל, קצר וללא אדמומיות לאחר הטיפול.
3. אני רוצה לעשות אבל חושש. האם יראו שעשיתי משהו?
בדרך כלל גברים לא רוצים שמישהו בסביבה ידע שהם עושים טיפולים אסתטיים, לכן הטיפול צריך להיות עדין, ללא סימני הזרקה וללא שטפי דם.
4. האם הטיפולים דורשים תחזוקה?
אפשר לבצע טיפול או סדרת טיפולים ולא לחזור עליהם. התוצאה: בעוד כשנה עד שנה וחצי הכל יחזור למצב הנוכחי. עדיף, לטעמי, לבצע טיפול תחזוקה פעם בשנה (הזרקה של 2-1 מזרקים של חומצה היאלורונית או טיפול במכשיר שגורם לייצור של קולגן).
5. איך אני יכול להבליט את הקוביות בשרירי הבטן?
כדי להגיע לקוביות בבטן צריכים לעבוד קשה בחדר הכושר ולשמור על דיאטה נכונה. קל יותר להגיע לאותה תוצאה בשילוב של ספורט, דיאטה וטיפול במכשירים שעוזרים להפחית את השומן מסביב לשרירים וגם לחזק את השריר. המכשיר (Trusculpt Flex (Cutera מסוגל לחזק שרירים באזור הבטן, הירכיים או הידיים. גם גבר שהולך לחדר הכושר או רץ כל יום יכול ליהנות מהטיפול ולקבל צורת גוף מוצקה יותר ולהבליט את הקוביות בבטן. בסך הכל 6 טיפולים פעמיים בשבוע יכולים מאוד לעזור לבניית קוביות.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button