"יש בינינו קשר מאוד מיוחד". מימין: האחיות לורן, קארין ומוריה עליה

קארין עליה ואחיותיה לורן ומוריה בהפקת אופנה משותפת: "כל היופי מגיע מאמא"

מלכת היופי במיל' מצטלמת לראשונה עם שתי אחיותיה (שהן הורסות ממש כמוה!), ומדברת על הטראומה מבית "האח הגדול" ("גם בתיכון עברתי חרם") ועל ההחלטה לחזור לבית הוריה בדרום דווקא כשהמצב הסלים

פורסם:
מיד עם תחילתו של מבצע "שומר החומות" החליטה קארין עליה לעזוב את תל־אביב, שם היא מתגוררת בשלוש השנים האחרונות, ולחזור לבית הוריה בקריית־גת. "נכון שקריית־גת חטפה יותר מאשר תל־אביב, אבל מרגיש לי שבבית, ליד ההורים, זה המקום הכי בטוח בשבילי", היא מסבירה. "אחרי כמעט שנה שהסתגרנו בבית, היה לי מאוד קשה להסתגר שוב".
אם להיזכר רגע בימים אחרים לגמרי, הסתגרות בבית היא נושא שאינו חדש לעליה (23), מלכת היופי לשנת 2016 ויוצאת "האח הגדול". לפני חודשיים היא סיימה את הריאליטי, לאחר שהעפילה למקום הרביעי המכובד. במהלך התקופה בתוכנית ריכלו עליה, בגדו בה, התעלמו ממנה וכמעט הכריזו עליה חרם. את הטראומה הזו, שעוררה בה זיכרונות מרים מהתיכון, היא לא תשכח במהרה.
8 צפייה בגלריה
קארין עליה
קארין עליה
"מאוד קשה לי להסתגר שוב". קארין עליה
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)

היא נולדה בקריית־גת לזהבית (47) וויקטור (57), אמצעית מבין שלוש אחיות: לורן (27), נשואה ואם לבת (ועוד אחד בדרך), והשותפה שלה לסטודיו L&K לשמלות ערב בקריית־גת, ומוריה (15), תלמידת תיכון ששואפת ללכת בעקבותיה ועושה צעדים ראשונים בדוגמנות. להפקת האופנה המשפחתית שלפניכן הביאה קארין את שתי אחיותיה היפות, כשהאם, זהבית, מעודדת ומתעדת מהצד לאורך היום.
8 צפייה בגלריה
קארין עליה עם הוריה זהבית וויקטור
קארין עליה עם הוריה זהבית וויקטור
בטקס ההכתרה למלכת היופי עם הוריה זהבית וויקטור
(צילום: ששון משה)

על הקשר החם עם האחיות

"מאז שאני דוגמנית חלמתי להצטלם עם האחיות שלי, וההפקה הזו הייתה הגשמת חלום בשבילי", אומרת קארין. "אפילו אמא שלי הייתה על הסט, ואת יודעת מה? היא הייתה יכולה להצטלם איתנו מרוב שהיא יפה, כל היופי זה ממנה. אחותי הקטנה נכנסת עכשיו לעניינים, היא רוצה להיות דוגמנית, ובעיניי היא הכי יפה בבית, יותר ממני. ההורים שלי דאגו תמיד שנישאר מאוחדות, ככה גדלנו - אחת בשביל השנייה, בטוב וברע. יש לנו קבוצת ווטסאפ שכל היום אנחנו מדברות בה, יש בינינו קשר מאוד מיוחד".
8 צפייה בגלריה
מוריה, לורן וקארין עליה
מוריה, לורן וקארין עליה
האחיות מוריה, לורן וקארין עליה
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)


על מותג האופנה המשותף עם לורן

"לורן ואני פתחנו סטודיו לשמלות ערב בקריית־גת, וממש כיף לי לעבוד איתה. אנחנו הולכות לבחור בדים, מעצבות את השמלות ביחד, ויש לנו תופרות שעושות לנו שמלות מושלמות. חוץ מזה אני עושה קמפיין לחברת האופנה 'גונג' ולחברת מוצרי השיער 'לה בוטה', ונבחרתי להיות שגרירה של עמותת 'משאלת לב' (Make-A-Wish Israel). השאיפה שלי היא להיות שחקנית".
8 צפייה בגלריה
לורן וקארין עליה
לורן וקארין עליה
מעצבות שמלות ביחד. לורן וקארין עליה
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)


על הקשיים בבית "האח הגדול" ועל איך יצאה מהם מחוזקת

"אפשר להגיד שעברתי בבית סוג של חרם. היו ימים שהייתי נורא לבד, אנשים היו משתתקים כשהייתי מתקרבת, אשכרה ריכלו עליי בפנים. אחד הרגעים שהכי שברו אותי היה כשאבא שלי וסבתא שלי נכנסו לבית. דבר כזה אמור לחזק אותך ולהזכיר לך שיש חיים אמיתיים בחוץ, אבל אני רק חשבתי שאני רוצה שהם ייקחו אותי איתם. הגעגועים כואבים בעצמות, אבל לא נתתי לעצמי להישבר, לקחתי מהם אנרגיות, נשמתי עמוק, והחלטתי שאני נשארת בראש מורם".

8 צפייה בגלריה
קארין ומוריה עליה
קארין ומוריה עליה
קארין ומוריה. "ההורים דאגו תמיד שנישאר מאוחדות"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)

איך הגעת למצב הזה?
"לא יודעת להגיד איך זה הגיע למצב הזה שכולם מדברים עליי, שדרור קונטנטו אומר עליי שאני חלשה וחסרת ביטחון מאחורי הגב, ולינור סביניק, שכבר יצאה מהבית, חזרה לביקור ואמרה לכולם 'תיזהרו מקארין'. היא הייתה מאוד טעונה עליי כשהיא חזרה, אני לא יודעת להסביר את זה, אני זוכרת שבאותו רגע נכנסתי לחדר האח ושאלתי אותו, 'מה אני עושה לא בסדר?', אבל אז אמרתי לעצמי שאני בסדר גמור, לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד. לינור ואני כבר דיברנו על הדברים ושמנו אותם מאחורינו".
בתעודת הזהות שהצגת בעת כניסתך לבית, התלוננת שבנות לא מפרגנות לך.
"נכון, זאת שאלה שאני שואלת את עצמי מאז התיכון, כי גם בתיכון עברתי חרם. פשוט הפסיקו לדבר איתי ביום אחד, וזה היה יותר מהצד של הבנות. קשה לי לדבר על זה, אפילו בבית האח לא דיברתי על זה. זה הגיע למצב שההורים שלי התערבו, והייתי ילדה מאוד מופנמת, את הכל שמרתי לעצמי כי לא רציתי להדאיג אותם. אני לא זוכרת כמה זמן זה נמשך, הדחקתי את זה ואני לא מדברת על זה. את מכירה את זה שאת שוכחת דברים כי את לא רוצה לזכור אותם?".
אז בעצם הזכייה בתואר מלכת היופי בכיתה י"ב הייתה עבורך קצת כמו ניצחון על כל הבנות שעשו עלייך חרם?

8 צפייה בגלריה
קארין עליה
קארין עליה
"לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)
"זה היה ניצחון אישי שלי. הגעתי למסיבת הסיום כשאני כמעט מלכת יופי, בדיוק נבחרתי לרביעיית הגמר ביום של המסיבה. הייתי מרוצה מעצמי, אמרתי לעצמי, 'כל הכבוד לך קארין. גם כשאף אחד לא האמין בך, גם כשאף אחד לא דיבר איתך, האמנת בעצמך ותראי איפה את היום, את לא באמת צריכה אף אחד'. היום אני מדברת הרבה עם ילדים שעושים עליהם חרם ואומרת להם: 'תסתכלו עליי, יום יבוא ותצחקו על זה'".
הספקת לראות הקלטות שלך מ"האח הגדול"?
"לא. אני כל הזמן בעשייה, אני עובדת מאוד קשה כדי לקדם את עצמי, והאמת היא שכרגע אני גם לא רוצה לראות. אני יודעת מה עברתי שם, אני לא רוצה להגיד לעצמי, 'איזה מטומטמת, איך לא ראית את זה בא?'. אני רוצה לחסוך מעצמי את כל העצבים האלה כרגע, זה עוד טרי מדי".
כשהיית בבית, כמעט התחיל משהו בינך לבין דניאל לוין. פגשת אותו אחרי שיצאת?
"כן, כי אנחנו חברים מאוד טובים, אבל לא יקרה בינינו כלום. אני לא מחפשת כרגע זוגיות, אבל אם זה יגיע אני לא אתנגד".
8 צפייה בגלריה
מוריה, לורן וקארין עליה
מוריה, לורן וקארין עליה
"אחת בשביל השנייה, בטוב וברע"
(צילום: איתן טל, סטיילינג: אייל חג'בי)

דוגמניות: קארין עליה, ניהול אישי רוברט בן שושן, סוכן צחי אגדה; לורן עליה יפרח; מוריה עליה. הפקה וסטיילינג: אייל חג'בי. איפור: מתן סבג. שיער: שחר משה. ע' צלם: דיוויד רוז. צולם בבית קנדינוף, הצורפים 14 יפו.
איפה משיגים? רשתות – סניפים/אתרים. סטודיו L&K להשכרה בלבד, בתיאום בטל': 054–8091722. בוטיק דניאלה, אינסטגרם: daniellatlv. פולו ראלף לורן, טומי הילפיגר – בסניפי המותג ובפקטורי 54. shak–it, באתר: shak–it.co.il. אמריקן וינטג', קניון רמת אביב וקניון TLV ת"א. GONG, בסניפי הרשת ובאתר: gong–online.co.il. נינוצ'קה, פרטים בטל': 054–7689868. Clair C', פרטים בטל': 054–5755659. עפרי מצא, באתר: ofrimatzastudio.com
לוק 1, מימין לשמאל: לורן: שמלה (סטודיו L&K, 1,400 שקל בהשכרה). קארין: חולצה (295 שקל, סבינה מוסייב ב"רזילי"), חצאית (40 שקל, GONG), חגורה (130 שקל, מנגו), כפכפי עקב (349 שקל, סטיב מאדן). מוריה: בלייזר (330 שקל, קסטרו), טופ (80 שקל, פול אנד בר), מכנסיים (170 שקל, קסטרו), תיק (350 שקל, נינוצ'קה), כפכפי עקב (399 שקל, סטיב מאדן) תכשיטים: 190–500 שקל, shak–it
לוק 2, קארין: אוברול (1,899 שקל, בוטיק דניאלה), חולצה (799 שקל, עפרי מצא), כפכפי עקב (349 שקל, אלדו).
לוק 3, מימין לשמאל: מוריה: חולצת ג'ינס (649 שקל) ומכנסיים (749 שקל, פולו ראלף לורן). לורן: חצאית (1,300 שקל, עמנואל), כפכפים (אוסף אישי). קארין: אוברול (1,899 שקל, בוטיק דניאלה).
לוק 4: לורן: שמלה (299 שקל) ומכנסיים (229 שקל, H&M). קארין: בלייזר (1,275 שקל), חולצה (635 שקל) ומכנסיים (799 שקל, אמריקן וינטג'), כפכפי עקב (349 שקל, אלדו).
לוק 5: קארין: ז'קט (60 שקל, GONG), שמלה (1,290 שקל, טומי הילפיגר). מוריה: ז'קט ג'ינס (1,290 שקל, פולו ראלף לורן), אוברול (1,629 שקל, טומי הילפיגר) תכשיטים: 230–510 שקל, C’ Clair.
לוק 6, קארין: שמלה (3,799 שקל, בוטיק דניאלה), תכשיטים (230–510 שקל, C’ Clair)
לוק 7, מימין לשמאל: מוריה: חליפה (חולצה, 690 שקל, חצאית, 790 שקל, סבינה מוסייב ב"רזילי"). לורן: שמלה (1,990 שקל, עמנואל). קארין: גופייה (849 שקל) וחצאית (1,599 שקל, בוטיק דניאלה), חולצה (130 שקל, H&M).
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button