יצירת בסיס טוב לאיפור הוא שלב חשוב, שיביא למראה מושלם

איך מניחים איפור בסיס בחמישה שלבים פשוטים?

את מהממהרות או שאת משקיעה בכל שלב במלאכת האיפור? כך או כך על איפור בסיס לא כדאי לדלג. למה? איך? קבלי הסבר קצר ומועיל ממותג האיפור הנחשק בעולם NARS

מוגש מטעם נארס
מוגש מטעם נארס
פורסם:
כשאת מתאפרת, את:
א. מבינה שבשביל שהאיפור יצא מושלם צריך להשקיע זמן ומחשבה
ב. ממהרת, יש לי יותר מדי על הראש בבוקר
ענית א'? את המתאפרת המצטיינת. העור שלך נראה טוב יותר והאיפור מחזיק מעמד זמן רב יותר.
ענית ב'? טעון שיפור. עוד כמה דקות בבוקר והאיפור שלך יכול להחזיק לכל היום ולהיראות כמה דרגות מעל

6 צפייה בגלריה
מותג האיפור NARS
מותג האיפור NARS
(צילום: NARS)

"מאפר־העל פרנסואה נארס, המייסד של המותג NARS, תמיד אומר: '50% מהתוצאה של האיפור היא איך העור שלנו נראה'", אומרת הילה קורן, מנהלת ההדרכה במותג האיפור המקצועי NARS. "בעצם, כמו בכל דבר, בלי הבסיס שלנו, היסודות, קשה לייצר תוצאה כללית מעולה. אז כן, מבחינתי יצירת הבסיס המושלם באיפור היא שלב חובה. זה נכון גם לאישה שמשקיעה בשגרת האיפור שלה וגם לזו שמסתפקת במסקרה ושפתון. אם נאפר את העור שלנו, כל יתר האזורים בפנים יודגשו יותר וייראו נוכחים יותר".

הילה מפרטת איך מניחים איפור בסיס ב־5 שלבים פשוטים:

שלב 1: פריימר

לאחר שעורך מוזן היטב בלחות, נרצה לאזן אזורים שנוטים לשומניות כדי לא לפגוע בעמידות המייק־אפ. לשם כך רצוי להשתמש בפריימר. פריימר הוא כל מוצר שמכין את העור כדי שהאיפור ייראה במיטבו. כל סוג עור דורש פריימר אחר. עור שמן ירצה פריימר אשר יאזן לו את רמות השומן. נסי את SMOOTH & PROTECT PRIMER SPF 50 של NARS. עור יבש/מיובש ירצה פריימר אשר יעניק לעור מראה זוהר ומואר ויחליק את הקמטים והקמטוטים. וכך המייק־אפ לא נסדק/ מתפרק. נסי את RADIANCE PRIMER SPF 35 של המותג.


שלב 2: מייק־אפ

לצורת ההנחה של המייק־אפ יש השפעה גדולה על התוצאה. לאחר שנים של ניסיון בשבועות האופנה, פרנסואה נארס הבין שהטכניקה הנכונה ביותר להנחת המייק־אפ היא באמצעות כפות הידיים. פרנסואה מסביר את זה בכך שכפות הידיים שלנו מחממות את הפורמולה וגורמות לה להימס בצורה המיטבית לסוגי העור השונים. דרך הסתכלות נוספת: ככל שהעור יבש/ מיובש יותר, שימוש באצבעות ישיג תוצאה טובה יותר. תמיד נרצה להתחיל את הנחת המייק־אפ במרכז הפנים, שכן שם בדרך כלל יש יותר פגמים, ועם השאריות לצאת לכיוון מסגרת הפנים. היום הטרנד הוא יצירת מראה עור בריא ומואר ולכן לאחרונה הושק ב־NARS מייק־אפ מהפכני המשלב איפור וטיפוח במוצר אחד - LIGHT REFLECTING FOUNDATION.

6 צפייה בגלריה
מותג האיפור NARS
מותג האיפור NARS
מותג האיפור NARS
(צילום: NARS)

שלב 3: קונסילר

הדרך האולטימטיבית להיראות פחות עייפה. ככל שיש לנו כהויות חזקות יותר תחת העיניים נבחר בפורמולה סמיכה יותר. עם זאת, חשוב מאוד להתחשב בטקסטורת העור - ככל שהעור מקומט/ יבש יותר נרצה להשתמש בפורמולה המכילה לחות באחוז גבוה יחסית. RADIANT CREAMY CONCEALER הוא הקונסילר הנמכר ביותר בארצות־הברית וידוע בשל יכולות הכיסוי שלו ויצירת מראה מואר ללא מאמץ. קונסילר הוא גם מוצר טאץ'־אפ נהדר - ניתן להשתמש בו לכיסוי פצעונים, אדמומיות או חידוש הכיסוי במהלך היום. זהו מוצר חובה בכל תיק איפור.


שלב 4: קיבוע

לאחר שהנחנו את המייק־אפ המושלם, נרצה לקבע אותו כך שיחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, ולשם כך נשתמש בפודרה. עור יבש צריך פודרה שמכילה כמה שפחות טלק בתוכה ואם אפשר - נטולת טלק לחלוטין. באופן כללי, העולם עובר לפורמולות "נקיות" יותר , אשר לא מכילות טלק כלל. נסי את LIGHT REFLECTING SETTING POWDER PRESSED.

6 צפייה בגלריה
מותג האיפור NARS
מותג האיפור NARS
מותג האיפור NARS
(צילום: NARS)

שלב 5: הוספת ממד

אחרי שיצרנו את הקנבס המושלם, זה הזמן לשחק עם צבע ולהוסיף ממד. הברונזר הוא תמיד רעיון נהדר. עם הברונזר אנו בעצם יכולים ליצור נשיקה של שמש לעור הפנים אך גם לחטב ולהגדיר את מבנה הפנים. נסי את BRONZING POWDER. חובה להוסיף חיוניות באמצעות סומק, וזה הזמן להציג את גון הסומק הנמכר ביותר בעולם -ORGASM, כשמו כן הוא, מעניק לכל אחת שתניח אותו שטיפה של סומק שנראה שהגיעה מבפנים ונשפכת החוצה.
זהו, כמה דקות ואת גם מסודרת וגם נראית הרבה יותר טוב. נסי את זה בארוחות החג.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button