כלל אצבע: כמה שמייבש השיער יותר קל, יותר טוב

איך משתמשים במייבש? כל הטיפים לכל סוגי השיער

השקעתן במייבש שיער אבל אין לכן מושג מה לעשות איתו? עם ההנחיות שלפניכן תוכלו להתאים את השימוש לסוג השיער שלכן - מתולתל או חלק, דליל או מלא - ותיראו כאילו יצאתן מהמספרה

תמר איל־להב
פורסם:

איך לייבש שיער מתולתל (רגיל או מלא)

מעצב השיער אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, מסביר: "מכוונים את המייבש לחום ולמהירות בינוניים (למניעת פריזים) ומחברים אליו דיפיוזר. מייבשים את צד ימין במשך 30 שניות, לאחר מכן את צד שמאל במשך 30 שניות ואת החלק העליון 30 שניות, וחוזר חלילה, מהשורשים לכיוון הקצוות – עד שהשיער כמעט יבש. מורחים את תכשיר העיצוב תוך כדי תנועות כיווץ ופתיחה, מעצבים בידיים ונותנים לשיער להתייבש באופן טבעי".
לייבוש מעוצב: "לאחר מריחת תכשיר העיצוב ממשיכים בייבוש, אך הפעם מכניסים קווצות תלתלים אל תוך הדיפיוזר ומוציאים בתנועות מהירות, עד לייבוש מלא".

איך לייבש שיער מתולתל (דליל)

"סופגים כמה שיותר מים בעזרת מגבת מיקרופייבר. מכוונים את המייבש לחום ולמהירות בינוניים ומייבשים את השורשים עם דיפיוזר. מפזרים מוס על אורכי השיער לתוספת נפח, בתנועות של כיווץ ופתיחה, ומייבשים כשהראש מוטה כלפי מטה, מאזור העורף כלפי מטה. כשהשיער כמעט יבש, מפסיקים ונותנים לו להתייבש באופן טבעי".
לייבוש מעוצב: "מבצעים את אותו תהליך, אך במקום להפסיק כשהשיער כמעט יבש, מסיימים בייבוש עם חום נמוך, כשרק קצוות התלתלים נוגעים בדיפיוזר".
3 צפייה בגלריה
ייבוש שיער
ייבוש שיער
ייבוש שיער מתולתל
(צילום: אילן מרגלית סטודיו)

איך לייבש שיער חלק (רגיל או מלא)

"מכוונים את מייבש השיער לחום בינוני ולמהירות גבוהה, ומייבשים ללא פייה מהשורש לכיוון הקצוות ומהעורף לכיוון קדמת הראש. כשהשיער כמעט יבש מורחים את חומר העיצוב, מחזירים את הפייה, מטים את הראש לצד ימין ומייבשים, ואז מטים לצד שמאל ומייבשים".
לייבוש מעוצב: "לאחר מריחת חומר העיצוב והחזרת הפייה, מעלים את דרגת החום למקסימום. אוספים את החלק העליון של השיער ומייבשים רק את החלק התחתון תוך כדי הברשה עם מברשת קראמית עגולה. לאחר מכן אוספים את החלק התחתון ועובדים באופן דומה על החלק העליון, עד לייבוש מלא".

איך לייבש שיער חלק (דליל)

"מכוונים את המייבש לחום נמוך או בינוני ולמהירות בינונית, ומייבשים ללא הפייה תוך הטיית הראש כלפי מטה, ליצירת נפח. לפני מריחת חומר העיצוב מרססים על השיער מים עם מלח (קונים שפריצר בחנות לעיצוב שיער, ממלאים במים ומוסיפים שלוש כפיות מלח). מסיימים בייבוש עם חום נמוך או אוויר קר".
לאקסטרה נפח: "מייבשים באותו אופן. כשהשיער כמעט יבש מחזירים את הפייה, ועם מברשת קראמית עגולה, בתנועות עדינות, מייבשים תוך הברשה הפוכה: מכיוון השורש כלפי מעלה".
3 צפייה בגלריה
ייבוש שיער
ייבוש שיער
ייבוש שיער חלק
(צילום: אילן מרגלית סטודיו)

ועוד טיפים חיוניים:

1. כלל אצבע: כמה שמייבש השיער יותר קל, יותר טוב.
2. לשיער דק או דליל בחרו מייבש בהספק של כ־1,400 ואט. לשיער מלא בחרו מייבש בהספק של למעלה מ־1,800 ואט, ממליץ מרגלית.
3. ספיגת המים במגבת מיקרופייבר תקצר פלאים את זמן הייבוש.
4. יבשו את השיער במרחק 20 ס"מ מהראש.
5. מייבשות לעתים תכופות? לפני הייבוש מרחו על השיער תכשיר מגן חום.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button