השתתפות באירועי השקה נוצצים היא חלק בלתי נפרד מהחוויה כשאת מועמדת בתחרות מלכת היופי של ישראל. וכך התייצבו 12 המועמדות הסופיות להשקה של סדרת המוצרים החדשה של מותג טיפוח השיער אורגניק, כשהגמר הגדול מעבר לפינה, להתחככות קטנה עם עולם הזוהר רגע לפני שנבחרת מלכת היופי הבאה של ישראל.
בין חנויות היוקרה לבתי הקפה הצבעוניים הגיעו הבנות לאזור הקסום ביותר בתל אביב, כיכר המדינה, שם התייצבו במספרה של אורגניק ויצאו ממנה כל אחת עם תסרוקת ייחודית, בסגנון שנות ה־60, ה־80 או ברוח הטרנדים החמים בעיצוב השיער בימים אלה. "ממש אהבתי את התסרוקות שעשו לנו, והמוצרים של אורגניק משאירים את השיער בתחושת לחות רעננה", סיפרה המועמדת ירין בוזגלו. "אני משתמשת בשמפו שלהם גם בבית והוא שיפר לי מאוד את מראה השיער", הוסיפה המועמדת בת אל אקלה.
"אנחנו נרגשים להשיק 24 מוצרים שמתאימים גם לספרים וגם לקהל הרחב, עם מנעד ריחות ייחודי במיוחד", הצהיר רביב אליאב, סמנכ"ל השיווק של "בוקו קוסמטיקה", יצרנית המותג "אורגניק".
המותג "אורגניק" מביא איתו בשורה חדשה, יכול לספר עליה?
"אנחנו חברה שמייצרת ומשווקת כאן בארץ. אנחנו קשובים לספרים, והמוצרים שלנו אורגניים ומכילים חומרים טבעיים. בזמן הפיתוח של הפורמולות הבנו שצריך מוצר שמייעל את זמן העבודה של הספר, מוצר ייחודי הכולל פורמולה אחת שמתאימה לכמה סוגי שיער. נגמר העידן שבו הספר צריך לקנות המון חומרים מכמה חברות. החברה שלנו מנגישה לו מגוון מוצרים רחב הנחוץ לעבודה מקצועית".
הבנות לא יצאו בידיים ריקות ובנוסף לתסרוקת הן קיבלו גם מוצרים לנסות בבית. "אני לגמרי הולכת להמשיך להשתמש בהם, במיוחד בסרום ובמסכה, שגורמים לשיער להיראות מדהים ומלא ברק", סיכמה המועמדת אופיר קורסיה.
לפרטים נוספים: