המתמודדות מתפנקות

חזק בטרנד: המועמדות בתחרות מלכת היופי בתסרוקות ייחודיות ברוח הרטרו

12 המועמדות נכנסו למספרה של מותג טיפוח השיער "אורגניק" מבית "בוקו מעבדות קוסמטיקה", ויצאו משם עם תסרוקות חדשות ושלל מוצרים לטיפוח השיער בבית. מרסי בוקו

מוגש מטעם "בוקו מעבדות קוסמטיקה"
פורסם:

צפו בסרטון ההשקה
(צילום: ירון שרון | עריכת וידאו: רותם שבתאי)

השתתפות באירועי השקה נוצצים היא חלק בלתי נפרד מהחוויה כשאת מועמדת בתחרות מלכת היופי של ישראל. וכך התייצבו 12 המועמדות הסופיות להשקה של סדרת המוצרים החדשה של מותג טיפוח השיער אורגניק, כשהגמר הגדול מעבר לפינה, להתחככות קטנה עם עולם הזוהר רגע לפני שנבחרת מלכת היופי הבאה של ישראל.
בין חנויות היוקרה לבתי הקפה הצבעוניים הגיעו הבנות לאזור הקסום ביותר בתל אביב, כיכר המדינה, שם התייצבו במספרה של אורגניק ויצאו ממנה כל אחת עם תסרוקת ייחודית, בסגנון שנות ה־60, ה־80 או ברוח הטרנדים החמים בעיצוב השיער בימים אלה. "ממש אהבתי את התסרוקות שעשו לנו, והמוצרים של אורגניק משאירים את השיער בתחושת לחות רעננה", סיפרה המועמדת ירין בוזגלו. "אני משתמשת בשמפו שלהם גם בבית והוא שיפר לי מאוד את מראה השיער", הוסיפה המועמדת בת אל אקלה.

5 צפייה בגלריה
ששי בוקובזה הבעלים של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" בפעולה
ששי בוקובזה הבעלים של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" בפעולה
ששי בוקובזה הבעלים של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" בפעולה
(צילום: אביגיל עוזי)

5 צפייה בגלריה
המועמדות ניקול רכמן, אופיר קורסיה וירין לוי ביום כיף
המועמדות ניקול רכמן, אופיר קורסיה וירין לוי ביום כיף
המועמדות ניקול רכמן, אופיר קורסיה וירין לוי ביום מפנק
(צילום: אביגיל עוזי)

5 צפייה בגלריה
רביב אליאב סמנכ"ל השיווק של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" והמועמדות
רביב אליאב סמנכ"ל השיווק של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" והמועמדות
רביב אליאב סמנכ"ל השיווק של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" והמועמדות
(צילום: אביגיל עוזי)

5 צפייה בגלריה
רביב אליאב סמנכ"ל השיווק וששי בוקובזה הבעלים של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" עם המועמדות
רביב אליאב סמנכ"ל השיווק וששי בוקובזה הבעלים של "בוקו מעבדות קוסמטיקה" עם המועמדות
רביב אליאב וששי בוקובזה עם המועמדות
(צילום: אביגיל עוזי)

"אנחנו נרגשים להשיק 24 מוצרים שמתאימים גם לספרים וגם לקהל הרחב, עם מנעד ריחות ייחודי במיוחד", הצהיר רביב אליאב, סמנכ"ל השיווק של "בוקו קוסמטיקה", יצרנית המותג "אורגניק".
המותג "אורגניק" מביא איתו בשורה חדשה, יכול לספר עליה?
"אנחנו חברה שמייצרת ומשווקת כאן בארץ. אנחנו קשובים לספרים, והמוצרים שלנו אורגניים ומכילים חומרים טבעיים. בזמן הפיתוח של הפורמולות הבנו שצריך מוצר שמייעל את זמן העבודה של הספר, מוצר ייחודי הכולל פורמולה אחת שמתאימה לכמה סוגי שיער. נגמר העידן שבו הספר צריך לקנות המון חומרים מכמה חברות. החברה שלנו מנגישה לו מגוון מוצרים רחב הנחוץ לעבודה מקצועית".
הבנות לא יצאו בידיים ריקות ובנוסף לתסרוקת הן קיבלו גם מוצרים לנסות בבית. "אני לגמרי הולכת להמשיך להשתמש בהם, במיוחד בסרום ובמסכה, שגורמים לשיער להיראות מדהים ומלא ברק", סיכמה המועמדת אופיר קורסיה.

לפרטים נוספים:
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button