לטפל בעצמך אומר לחזור לעצמך, ולחזור ליהנות ממה שיש לחיים להציע

המסע חזרה לנשיות מסרטן השד: מתחושת יובש בנרתיק להנאה שלמה

אם את מחלימה מסרטן השד או השחלות, את בטח מכירה את הבעיה: טיפולים, הקרנות ותרופות אנטי־הורמונליות מכניסים את גופך לגיל המעבר ופוגעים בהיבטים רבים בחייך, החל מאיכות השינה וכלה בהנאה מסקס. אבל יש דרך להעניק לעצמך את העונג מחדש

מוגש מטעם Secret de Joie
מוגש מטעם Secret de Joie
פורסם:
חולה בסרטן השד או השחלות? מחלימה? בואי נדבר על היום שאחרי המחלה. הפרוטוקול הרפואי נגמר, את כבר מגיעה לבית החולים בעיקר למעקב ומבחינת הצוות הרפואי את מחלימה. את רוצה לחגוג את החיים, אבל את לא מרגישה חגיגה - בגוף או בנפש. הכימותרפיה והתרופות שינו אותך ללא היכר, ועכשיו את מנסה לנרמל את חייך בחזרה, לייצר איכות חיים מלאה המורכבת מפעילות ספורטיבית, שינה טובה, אינטימיות ונינוחות. אבל יש סיכויים טובים שבעקבות הטיפולים נכנסת לגיל המעבר - לא משנה בת כמה את; הגוף השתנה וקיום יחסי מין כרוך בכאבים, כתוצאה מיובש בנרתיק.
אז בואי נדבר על הכאבים ואי הנוחות בנרתיק, שמונעים ממך לחזור לנשיות שלך.

מה הקשר בין סרטן השד והשחלות לנרתיק שלנו?

יש סיכוי גבוה שכואב לך כי את סובלת מיובש בנרתיק. מרבית מקרי סרטן השד והשחלות הם מקרים של סרטן הורמונלי. כדי להילחם בהם ולהקטין את הסיכוי לחזרה שלהם, צריך לנטרל את רמת ההורמונים בגוף, בעיקר את הורמון האסטרוגן. עושים זאת על ידי תרופות ״אנטי־הורמונליות״, שמגבילות את היכולת של התאים לקלוט אסטרוגן. תרופות אלו גורמות לגוף להיכנס בבת אחת לגיל המעבר, וזה גורם לתופעות גיל המעבר להופיע במלוא העוצמה.

4 צפייה בגלריה
REVIVE מבית Secret de Joie
REVIVE מבית Secret de Joie
"קו ההגנה הראשון במצבים של יובש, הוא העשרת האזור בלחות טבעית המותאמת לעור העדין"
(צילום: דרור עינב)

אחד מהתסמינים הפחות מדוברים במקרים האלו הוא יובש בנרתיק, שמתבטא בכאבים בחדירה, גירוד וצריבה ואפילו הצרת הנרתיק, שכן האסטרוגן אחראי לאלסטיות של הנרתיק, לגמישותו, ללחות שבו ולהפרשת נוזלי סיכה בעת עוררות מינית או בימי הביוץ. צעירות שעברו או עוברות טיפולים למלחמה בסרטן חשות בתופעות דומות, והירידה ברמת האסטרוגן גורמת אצלן ליובש שניכר מיד בגוף – יובש בשפתיים, בעור וגם יובש בנרתיק.

איך יובש בנרתיק פוגע באיכות חייך?

יובש בנרתיק פוגע בתחומים הכי מהותיים בחייך. הדבר הראשון שנשים מדווחות עליו הוא שמה שבא להן בקלות באינטימיות פתאום לא נעים עד כדי לא אפשרי. את בטח יודעת כבר שזה פוגע בשינה - הגרד בלילה הוא בלתי נסבל ומונע שינה טובה, וכשאנחנו לא ישנות טוב יש לזה השלכות מרחיקות לכת. אפילו פעילות גופנית שהיא כל כך חשובה להחלמה הופכת לקושי – היובש צורב, מגרד ולא נעים לעשות ספורט, כל ספורט. אז אנחנו מוותרות, והנה זה מכרסם בעוד תחום חשוב בחיים שלנו.

למה כדאי לך לטפל בזה, למרות שיש לך דברים דחופים רבים לטפל בהם?

1. כדי למנוע החמרה. היובש פוגע ברקמת העור שהופכת דקה יותר ויותר, רגישה מאוד ופגיעה, כך שהכאב והגירוי הולכים ומחמירים.
2. לתת לגוף את מה שהוא זקוק לו. לעטוף את רקמת העור בלחות הטבעית מהאצות שהיא זקוקה לה, ולאפשר לה לשקם את עצמה.
3. כדי למנוע צרות חדשות. עוד רגרסיה שקורית בזמן יובש היא החמרה בכמות החיידקים והזיהומים. השבת האיזון של ה־pH וחיזוק מערכת ההגנה הטבעית, קריטיים לשיקום הנרתיק ולחזרה לאיכות חיים טובה.

4 צפייה בגלריה
REVIVE מבית Secret de Joie
REVIVE מבית Secret de Joie
הלחות הטבעית מרגיעה את הגרד ואת אי־הנוחות ומאפשרת לעור לשקם את עצמו
(צילום: דרור עינב)

במה להשתמש ובמה לא?

קו ההגנה הראשון במצבים של יובש, הוא השבת והעשרת האזור בלחות טבעית המותאמת לעור העדין, שעוטפת ומזינה אותו, מרגיעה את הגרד ואת אי־הנוחות ומאפשרת לעור לשקם את עצמו. חומרי סיכה שנמכרים בחנויות הפארם, לא מכילים את המרכיבים הדרושים לעור הסובל והמיובש, ואינם מותאמים למרקם העדין של נרתיק האישה. לעתים קרובות הם אף מכילים הרכב חומרים שעלול לאתגר את העור באזור, כמו למשל חומרים מלאכותיים וסינתטיים, רמת pH ומלחיות גבוהות מדי. לכן הם לא מספקים פתרון יעיל שעוזר לטווח הארוך.
קיים מוצר מוצלח בשוק שמהווה פתרון לנשים שמתמודדות עם יובש בנרתיק (גם, אך לא רק, בעקבות מחלת הסרטן). זהו REVIVE, ג'ל לחות עשיר וטבעי להקלה ולטיפול ביובש וגינלי, המופק מאצות.

אז מה הקשר בין נרתיק האישה לאצות?

האצות גדלות בסביבה מאתגרת הכוללת טמפרטורה גבוהה מחשיפה לשמש ומליחות חזקה מהים, שגורמות להן להתייבש. כדי להתמודד עם התנאים הקשים, האצות מפיקות את הג'ל המיוחד שמגן עליהן, מעשיר אותן, מציל אותן מסכנת התייבשות ומאפשר להן להמשיך לחיות. מדענים חקרו את החומר שמפיקות האצות, ומצאו שהג'ל המיוחד שמספק לאצות לחות עשירה, יכול לסייע לנשים להתגבר על נזקי היובש בנרתיק.
בעקבות הגילוי פותח REVIVE, ג'ל לחות אינטימי, שזוכה להצלחה רבה ועוזר לנשים עם בעיית היובש ואי־הנוחות באזורים האינטימיים. המוצר עשוי מרכיבים טבעיים ואינו מכיל פראבנים, הורמונים, סטרואידים, או חומרים משמרים וחומרים סינתטיים.
REVIVE הוא ג'ל טבעי ביו־אקטיבי המאפשר לעור העדין להשתקם, והיחיד בעולם שמתבסס על מיקרו־אצות. הג׳ל החדשני מותאם לרמת החומציות של הנרתיק ובכך תומך במערכת ההגנה הטבעית של הגוף, שנחלשת במצבי יובש. הג׳ל מקל מיידית על סימפטומים שנגרמים מהיובש הנרתיקי, כמו תחושת אי־נוחות, צריבה, גרד וכאב בקיום יחסי מין.

4 צפייה בגלריה
REVIVE מבית Secret de Joie
REVIVE מבית Secret de Joie
מדענים מצאו שהג'ל המיוחד שמספק לאצות לחות עשירה, יכול לסייע לנשים להתגבר על נזקי היובש בנרתיק
(צילום: דרור עינב)

מי עומד מאחורי התכשיר?

מדובר ב־Algamed therapeutics, סטארט אפ ישראלי פורץ דרך, שעומד מאחורי המותג Secret de Joie ומפתח טכנולוגיות שמיועדות לטפל בבעיות נשיות נפוצות בנרתיק, שעד היום לא קיבלו מענה ראוי. למשל, יובש בנרתיק, זיהומים, פטריות, כאבי מחזור ועוד. החברה פיתחה קומפלקס חדשני בעל 4 פטנטים עולמיים מוגנים, המבוסס על תמצית טבעית מאצות, ומספק מצע לפתרונות ייעודיים עבור הסביבה הרגישה של הנרתיק, באמצעות טכנולוגיה הנשענת על פעילות האצה בטבע.

למה הרופא שלך לא סיפר לך על הפתרון הזה?

רופאים רבים אינם מעורים בתכשירים נטולי הורמונים, ולכן מי שלא יכולה להשתמש בתכשירים המכילים הורמונים, לרוב נשלחת "לחפש משהו בבית המרקחת". האחריות במקרים האלה למצוא את המוצר הנכון עוברת אלייך - ואת צריכה לבדוק את רכיבי המוצרים ולמצוא את ההתאמה עבורך (רמת PH מותאמת, מלחיות נמוכה, ללא חומרים מלאכותיים וללא הורמונים או פיטואסטרוגנים נסתרים).

איך שימוש במוצר REVIVE הוא צעד גדול לעבר ההחלמה שלך?

יובש בנרתיק הוא אויב תחושת הנוחות וההנאה מהחיים, הביטחון במיניות וההנאה מאינטימיות. אנחנו מאמינות בלב שלם שלטפל בזה, אומר לטפל בעצמך, לחזור לעצמך ולחזור ליהנות ממה שיש לחיים להציע.
אם יש לך עוד שאלות ואת זקוקה לייעוץ או לכל תמיכה, ב־Secret de Joie יש צוות מקצועי שישמח לעמוד לרשותך באתר או ב-Whatsapp.

מגיעה לך הנחה לרפואה שלמה

ב-Secret de Joie רוצים שתדעי, שלאורך כל השנה, וללא קשר לחודש המודעות, נשים המתמודדות מיובש בנרתיק כתוצאה מהטיפולים, זכאיות להנחה גדולה במיוחד! אין צורך בהוכחה, רק ברישום עם המייל שלך בלינק הזה, ותקבלי ישירות למייל את קוד הקופון שלך למימוש מיידי.
לשיתוף שלך יש את הכוח לשנות לנשים את החיים - הרגישי בנוח לשתף את הכתבה עם כל מי שאת חושבת שהיא יכולה לעזור לה במסע חזרה לעצמה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button