קידמה והתחדשות. רוית אסף ואריאלה אמרוסי ב"אריאלה ביוטי"

הכוהנת של עולם הביוטי והאסתטיקה חושפת הכל

רוית אסף, מלכת יופי, חברה ולקוחה ותיקה של הקוסמטיקאית אריאלה אמרוסי, הגיעה ל"אריאלה ביוטי" כדי לראות מקרוב איך נראה יום עבודה בקליניקה, ומה מוצרי החובה שהיא ממליצה עליהם?

מוגש מטעם "אריאלה ביוטי"
פורסם:
הכירו את אריאלה אמרוסי, קוסמטיקאית זה 37 שנה עם ידע וניסיון רב, שאוהבת קידמה והתחדשות ולא מפסיקה ללמוד ולהתעדכן תדירות בתחום, בעיקר בטכנולוגיות, מכשור ומוצרים חדשים. יחד עם רוית אסף, חברה ולקוחה ותיקה של אריאלה, ליווינו אותה ביום עבודה סטנדרטי שבו אריאלה חשפה בפנינו את שגרת הטיפוח הסודית שלה, סיפקה לנו הצצה לקליניקה המהממת שלה וסיפרה לנו מהו מוצר הקוסמטיקה שהוא מאסט מבחינתה.

לחצו לצפייה בסרטון

בקליניקה של אריאלה ניתן לעבור שלל טיפולי אסתטיקה למיצוק ולשיפור מראה העור. אריאלה היא אש, לא נחה ולא עוצרת לרגע, היא תזזיתית ותמיד בדרך לכבוש יעדים חדשים. היא מסיימת פרויקט ומיד חושבת על המשימה הבאה. היא דמות מגוונת, שאוהבת להתעסק בכל ולהרגיש הכל ולראות תוצאות כאן ועכשיו.
לא פעם, בעיצומה של סדרת טיפולים, אריאלה מחליטה לשנות את הטיפול הייעודי. היא עושה זאת בעקבות סדרת בדיקות שאותן היא עורכת למטופלת, כדי לבדוק את תגובת העור לטיפול הקודם. הטיפולים לא מקובעים בקליניקה של אריאלה. היא מבינה שיש המון משתנים במהלך הטיפולים ודינמיות היא חלק בלתי נפרד מהתהליך. הכל כדי להגיע לתוצאות מדויקות לשביעות רצון הלקוחה.
אריאלה מתמחה בעיקר בטיפולי אנטי־אייג'ינג הכוללים מיצוק, הרמת קו הלסת ושיפור מרקם העור. מכירים אותה בתעשייה כמי שפיתחה את שיטת ה"טריפל A", המשלבת שלושה מרכיבים:
טכנולוגיות מתקדמות ופורצות דרך, טיפולים בקליניקה ושימוש במוצרים של סדרת Active Cosmetics, פרי פיתוח שלה. מרכיבים אלו מייצרים יחד תוצאות גבוהות וטבעיות.

2 צפייה בגלריה
אריאלה אמרוסי ל"אריאלה ביוטי"
אריאלה אמרוסי ל"אריאלה ביוטי"
לא עוצרת לרגע. אריאלה אמרוסי
(באדיבות "אריאלה ביוטי")

אילו מוצרים יש בסדרה?
”הסדרה כוללת 20 מוצרים שונים", אומרת אריאלה, "קרם לחות ליום וללילה; סרום קולגן שהוא מוצר הדגל שלי; סרום ליפידים לעור יבש השומר על גמישות העור, הזנתו והלחות בו; מוצרים עם פפטידים להעשרת הלחות בעור וחומרים פעילים הכוללים חומצות כמו חומצה לקטית, גליקולית, רטינולית, היאלורונית ועוד.
"אני לא במקום הזרקות והן לא במקומי", אומרת אריאלה. "מי שרוצה לעבור הזרקות, ואצלי בקליניקה מזריק רק רופא מוסמך, צריכה להגיע מוכנה ולהבין שככל שאיכות העור טובה יותר כך התוצאות תהיינה גבוהות וטבעיות יותר. והפוך. נשים רבות נוטות להפסיק את טיפולי הקליניקה לאחר שהזריקו, אולם לאחר כשבעה חודשים מההזרקה, השפעת החומר יורדת ויש הרעה באיכות העור שלא טופל והוזנח. הזרקה נוספת והכנסת יתר של חומרים רק הופכת את התוצאה למוגזמת, ולא יפה.
"בקליניקה שלי אני מתמחה בשיפור איכות העור, בשדרוג טקסטורת העור, בעיצוב סיבי הקולגן ובהרמת אזורים נפולים בפנים. אלו פרמטרים שההזרקות לא עושות. הזרקות נועדו להשיב נפחים ולמלא חסרים והן לא פתרון כולל, הן השלמה לטיפולים.
"ולכן אני אומרת ללקוחותיי, ההזרקות לא באות במקום טיפולים בקליניקה והטיפולים אינם במקום ההזרקות. אחד משלים את השני וביחד יוצרים את התוצאה הטובה ביותר".

אריאלה "ביוטי"

בר כוכבא 23 בני ברק, מגדלי V טאוור, קומה 3 ליד קניון איילון
טלפון: 03-5783330, 077-8042470
פייסבוק: arielabeauty
אינסטגרם: ariela.beauty
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button