אנשים מעוררי השראה:  ד"ר איליא וד"ר ארמון

פיתחו מודל ייחודי: שני מנתחים פלסטיים בחדר ניתוח. טובים השניים

ד"ר איליא וד"ר ארמון, מומחים בכירורגיה פלסטית ואסתטית בביה"ח הדסה עין כרם ובקליניקות פרטיות, מספרים על סגנון העבודה פורץ הדרך שלהם

מוגש מטעם ד"ר ארמון וד"ר איליא
פורסם:
רקע אישי ורזומה מקצועי
ד"ר איליא וד"ר ארמון, רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית ואסתטית, העובדים כרופאים בכירים במחלקה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בביה"ח הדסה עין-כרם, בירושלים, ובעלי מרפאה פרטית לניתוחים פלסטים וטיפולים אסתטיים.
שניהם התמחו במחלקה היוקרתית לכירורגיה פלסטית ומשחזרת בביה"ח הדסה, כאשר במהלך שנות התמחותם ביצעו מאות ניתוחים בתחומי: שחזורי שד, עיצוב הגוף, כוויות, טראומה, גידולי עור, ותיקון מומים מולדים בילדים.
בסיום התמחותו נסע ד"ר איליא לטיוואן לשנה, לביצוע התמחות על, במרכז היוקרתי בעולם - "Chang Gung Memorial Hospital", לניתוחים משחזרים של ראש, צוואר וטראומה ע"י מיקרו כירורגיה וניתוחי לימפאדמה, בהן ביצע מאות ניתוחים ואף השתתף בכתיבת ספרות רפואית בעיתונים המובילים בעולם וסיים עם תואר MASTER.
בסיום התמחותו נסע ד"ר ארמון לטורונטו לשנה, להתמחות על, במרכז רפואי לילדים, מהגדולים בעולם - Sick Children Hospital Toronto בהן ביצע והשתתף בניתוחים בכירורגיה פלסטית ומשחזרת בילדים.
ד"ר ארמון - חבר בארגון התנדבותי לניתוחי חך ושפה שסועים - "OPERATION SMILE" והשתתף במספר משלחות התנדבותיות לניתוחי חך ושפה שסועים, בכל רחבי העולם.
שניהם חברים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית וחברים גם באיגודים בחו"ל.
במה מרפאתכם עוסקת ומהם שירותיה?
"אנו מייעצים בכל תחומי הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. ניתוחי חזה ובטן, מתיחת פנים, זרועות, ירכיים, הצמדת אזניים, ניתוחים לאחר ירידה במשקל, וטיפולי אסתטיקה של הפנים: הזרקות של חומצה היאלרונית, בוטוקס וסקולפטרה".
מה מייחד את פעילותכם העסקית?
"מודל המרפאה ייחודי, ופותח על - ידי ד"ר ארמון וד"ר איליא, על פיו 2 מנתחים פלסטיים בכירים מבצעים יחד את הניתוח. מודל זה בעל יתרונות רבים, כשבמרכזם למנתחים יש האחד את השני להתייעצות ולסיוע במהלך הניתוח. טיפול בדרך זו תורם רבות לאיכות ההליך הניתוחי, לתוצאות, לזמן הניתוח ואפילו לעלות נוחה יותר.
כמשפיענים, מה כולל ארגז הכלים שלכם?
"תמיד חושבים בשני מישורים מחוץ לקופסא מצד אחד, ובמקביל לטכניקות קלאסיות שלא נחליף מצד שני, כך נמקסם את המגוון הרחב של אפשרויות הטיפול בכל הליך רפואי ואסתטי. חשוב לנו לרכוש ידע מעמיק בתחום הכירורגיה הפלסטית וכן כלים חדשים ומתקדמים בתחום. אנו מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות בתחום כדי להעניק פתרונות טובים יותר למטופלים שלנו ".
האם הנכם רואים בעבודתכם שליחות?
"אנו קודם כל רופאים ורק לאחר מכן מנתחים פלסטיקאים. כפי שאנו מבצעים בהדסה ניתוחים משנים ומצילי חיים, שיפור איכות החיים בפן האסתטי והפסיכולוגי ניכר ומיטיב באופן משמעותי את חיי מאות נשים וגברים אשר מגיעים אלינו למרפאה הפרטית. גברים ונשים שהחליטו לבצע ניתוח פלסטי, לפרגן ולהרים לעצמם את הבטחון בגופם ובאופן בו הם מביטים בעצמם. תגובותיהם לאחר ההחלמה, מוכיחות בכל פעם מחדש אשר המקום ממנו אנחנו פועלים הוא קודם כל מתוך הרגשת שליחות".
מה חשוב שלקוחותיכם יידעו עליכם?
"הכי חשוב שידעו שאנחנו מקשיבים. שאנו שמים דגש על הבנה מעמיקה של צרכיהם האישיים, ושואפים לתוצאות טבעיות שיתאימו לפרופורציות ולאורח חייהם.
בנוסף, אנו מחוייבים לשמירה על בטיחות המטופלים ולשימוש בטכניקות המתקדמות ביותר על מנת להבטיח תוצאות מיטביות.
לא ננתח מטופל/ת, אם נחשוד שהניתוח יגרום נזק בריאותי על אף רצונו/ה. עוד חלק חשוב מאוד עבורנו הוא הליווי. אנו מקפידים על ליווי צמוד בתהליך ההחלמה ותומכים מהייעוץ הראשוני ועד השגת התוצאה הסופית לאורך כל שלב, יד ביד".
מה האני מאמין שלכם?
"מצוינות מקצועית, ואף גישה אישית ורגישה, תוך בטיחות מרבית ותוצאות טבעיות לשיפור ההרגשה והביטחון העצמי".
רגע שיא בקריירה שהנכם גאים בו?
ד״ר ארמון: "רגע שיא כפלסטיקאי ילדים, לראות את מבטם של ההורים המקבלים את ילדיהם לאחר ניתוח לתיקון שפה שסועה, זה רגע מרגש הממחיש את כוחנו כרופאים לשנות חיים.
רגעים כאלו מזכירים לי מדוע בחרתי במקצועי ומחזקים את מחויבותיי לעבודתי".
ד״ר איליא: "רגע שיא כמיקרוכירורג, כאשר מטופל שעבר כריתת לשון ובסיס הפה עקב סרטן, ולאחר מכן שיחזור שביצעתי, הגיע לביקורת, התרגשתי לראותו מדבר ואוכל כאילו לא עבר ניתוח. הוא סימל עבורי את השילוב המנצח של מיומנות כירורגית מתקדמת וההשפעה העצומה שיש לנו על חיי מטופלינו".
היכן נראה אתכם ואת המרפאה בעוד 5 שנים?
"אנו רואים את מרפאתנו כמרכז מוביל בתחום הכירורגיה הפלסטית, עם צוות מומחים מורחב וטכנולוגיות חדשניות. נשאף להרחיב את שירותנו ולהיות בחזית החידושים בתחומינו. חשוב לא פחות לעשות זאת תוך שמירה על אותם ערכים ועקרונות המובילים אותנו בדרך, לתוצאות איכותיות אשר מאפיינות אותנו".
מה תאחלו לכם בשנת 2024?
"מעבר לשאיפותינו המקצועיות, אנו מאחלים מעומק ליבנו: שכל החטופים ישובו בשלום, החלמה מהירה ומלאה לכל הפצועים, ושנזכה כולנו לימים טובים יותר של שלום, אחווה ורעות.
כרופאים, וכלוחמים שבימים אלה לוקחים חלק פעיל בשירות מילואים, אנחנו עוסקים בריפוי וטיפול בפצועים גיבורים ומאמינים בגאווה גדולה שתפקידנו אינו רק לרפא גופים, אלא גם לתרום לריפוי הנפש והחברה. אנו מקווים שעבודתנו תוכל לתרום".

כדאי לדעת:

ניתוח ה׳מאמי מייקאובר׳, הינו הניתוח הפופולרי ביותר בקרב נשים אשר סיימו את תקופת הילודה וההנקות, או בקרב נשים שהגיעו למשקל היעד שלהן לאחר ירידה במשקל.
במרפאת NJ, זהו הניתוח השכיח ביותר, המאפשר להשיג תוצאות מרשימות ומשנות חיים, בשני אזורים ויותר בהזדמנות אחת.

טל': 050-5172612 | ירושלים הגן הטכנולוגי | ת"א דבורה הנביאה 121 (רמת החייל) | www.drnj.co.il | פייסבוק
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button