איריס בר. "עם חמלה עצמית נוכל להגשים חלומות"

"הגיע הזמן להפסיק לשפוט את עצמנו לחומרה": איריס בר מנכ"לית לאונרדו קוסמטיק בטור אישי

לכבוד יום האישה הבינלאומי, איריס בר, מנכ"לית שותפה בחברת הקוסמטיקה לאונרדו, קוראת לכל הנשים לדבוק ב"חמלה עצמית" במקום ביקורת ושפיטה, ולהשקיע בעצמכן, בחיצוני וגם בפנימי

מוגש מטעם לאונרדו קוסמטיקה
פורסם:

לחצו לצפייה בוידאו

שמי איריס בר, ולמי שעדיין לא מכירה אותי, אני מנהלת קלינית ומנכ"לית שותפה בחברת לאונרדו קוסמטיקה.
השנה יום האישה עבורי הוא בציון של "חמלה עצמית". חמלה עצמית מקושרת לשביעות רצון מהחיים, חוכמה, אושר, אופטימיות, חוסן רגשי וחיבור חברתי.
לכן, נשים יקרות, אחיותיי, הגיע הזמן להפסיק לבקר ולשפוט לחומרה בראש ובראשונה את עצמנו ובטח לא אחת את השנייה… עם חמלה עצמית נוכל להגשים חלומות, לאהוב את עצמנו יותר ולאפשר שינויים שתמיד חלמנו עליהם ללא נקיפות מצפון ושיפוטיות. מכיוון שאני באה מעולם הקוסמטיקה והאסתטיקה, המסר שלי אליכן הוא – אל תוותרו על הטיפוח החיצוני לצד הטיפוח הפנימי. אני מאמינה ששביעות רצון פנימית לצד הטיפוח החיצוני הם שילוב אידיאלי.
אפשרויות הטיפוח מגוונות וזמינות, ובזכותן אפשר לשמר ולטפח את הקיים ו/או לשפר את המראה ולטפל במה שמציק. עולם הקוסמטיקה האסתטית שינה את פניו בשנים האחרונות בזכות כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות לחיינו וכך גם מוצרים דרמו-קוסמטיים מתקדמים. הטכנולוגיות האסתטיות / מוצרים דרמו-קוסמטיים חייבים להיות מותאמים אישית על ידי אנשי מקצוע מנוסים ואמינים, וזאת משום שניהול הטיפול בהם מצריך דיוק ותיאום ציפיות. לא כל טרנד שמתאים לאחת מתאים לאחרת, לעתים כדי לטפל בבעיה מסוימת יהיה צורך בשילוב של כמה טכנולוגיות.

2 צפייה בגלריה
איריס בר, מנכ"לית שותפה לאונרדו קוסמטיקה
איריס בר, מנכ"לית שותפה לאונרדו קוסמטיקה
"שביעות רצון פנימית וטיפוח חיצוני הם שילוב אידיאלי"
(צילום: שי פרנקו)

דיוק ושלב האבחון חשובים כדי למנוע תופעות לוואי שאינן רצויות וגם לצורך השגת תוצאות משביעות רצון. אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים יתאמו עמכן ציפיות ריאליות ויסבירו לכן על התהליך באופן פתוח. מרבית הטיפולים האסתטיים/טכנולוגיים דורשים התמדה, מחויבות וסבלנות, ומרביתם מחייבים סדרה של כמה טיפולים. הטיפולים הטכנולוגיים מבוססים ברובם על מנגנון הריפוי הטבעי של הגוף והם עושים זאת באמצעות הפעלה של פציעה מבוקרת על רקמות העור, שגורמת לעור לייצר תאים חדשים.
הטכנולוגיות הנפוצות והיעילות ביותר הן טכנולוגיות מבוססות אור, גלי רדיו, אולטרסאונד וקריותרפיה. לטיפולים הטכנולוגיים אינדיקציות טיפוליות מגוונות הכוללות: חידוש העור, מיצוק עור הפנים והגוף, הבהרת כתמי עור ואיחוד גוון, הפחתת דלקת האקנה, טשטוש צלקות, טשטוש סימני מתיחה, הסרת שיער.
זכרו: העור שלנו הוא ההגנה שלנו, לכן שמרו עליו וטפחו אותו, וזכרו שלכל אחת יש את העור שעוטף אותה והוא רק ייחודי לה. יום האישה שמח לכל אחת באשר היא:)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button