מלכת השינויים. ג'ניפר לופז

השינויים של ג'ניפר לופז

מרקדנית לשחקנית, משחקנית לזמרת, מאלמונית לכוכבת-על: הקריירה הארוכה של ג’ניפר לופז הייתה רצופה בשינויים ובתהפוכות. על הדרך היא עזרה לשנות את היחס של נשים לקימורים שלהן. השינויים שעברה לאורך השנים בקריירה ובחיים האישיים, והשינוי שיצרה בעולם כולו, הופכים אותה לכוכבת השער המושלמת של מגזין "סטייליסט" בנושא

עמליה יעקובי
פורסם:
לפני כמעט 53 שנים, ברובע הברונקס הניו יורקי שנחשב באותם ימים לשכונה קשה למדי, נולדה ג’ניפר לופז, בת להורים פורטוריקנים חובבי מוזיקה. לופז הפגינה כישרונות בימתיים מגיל צעיר מאוד. כבר בנעוריה השתתפה כרקדנית בהפקות שהציגו מסביב לעולם, ובגיל 16 הצטלמה לסרט הראשון שלה. בשנת 1991 עברה ללוס אנג’לס והחלה להופיע כרקדנית בתוכנית “צבעים חיים”, וזמן קצר אחר כך החלה לעבוד גם כשחקנית. בשנת 1997 הגיעה הפריצה המשמעותית הראשונה שלה. היא כיכבה בסרט “סלינה” בתפקיד הזמרת הלטינית-אמריקאית המפורסמת, והפכה לשחקנית הלטינית הראשונה שהרוויחה כמיליון דולר לסרט – נקודת ציון שמסמלת את הפרסונה העתידית שלה, ככוכבת פופ חזקה ודמות משמעותית של העצמה נשית.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
כוכבת על. ג'ניפר לופז
(צילום: getty images)
שנתיים מאוחר יותר, בשנת 1999, יצא אלבום הבכורה שלה שנקרא On the 6 – שם שמתייחס לקו הרכבת התחתית שנהגה לנסוע בו בצעירותה, כשגרה בברונקס. הצלחתו של האלבום הפכה את לופז לכוכבת רב-תחומית מצליחה מאוד ולשם מוכר כמעט בכל בית ברחבי העולם. עם צאת האלבום השני שלה וסרט הקומדיה הרומנטית בכיכובה, “מארגנת החתונות”, הפכה לופז לאישה הראשונה עם אלבום שדורג בראש המצעד וסרט באותו השבוע.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
מופיעה בלי הפסקה. ג'ניפר לופז
(צילום: shutterstock)
ההצלחה המסחרית של ג’יי לו, שהגיעה בסיומן של שנות ה-90 ועם ראשיתו של המילניום החדש, הביאה איתה שינוי משמעותי נוסף: שינוי באידיאל היופי הנשי. אם שנות ה-90 היו בסימן קייט מוס וההרואין שיק, ומודל היופי היה כחוש על גבול האנורקטי (ואף מעבר לגבול), האלף החדש הביא איתו גם מבט חדש וחיובי על הקימורים הנשיים. הרבה לפני קים קרדשיאן, ואפילו קצת לפני ביונסה, הייתה זו לופז שחגגה את הישבן המקומר שלה, נענעה אותו על המסך ונתנה לנערות ולנשים ברחבי העולם תחושה שיש יופי גם מעבר למידה 34.
“הדבר היחיד שעומד בדרכך - זו את”, אמרה לופז בריאיון לכתבת ynet, יעל ביר-כץ, בשנת 2019. “ואם תהיי מרוכזת במשהו ותעשי אותו עד הסוף, תצליחי. אני לא חושבת שאנשים באמת מבינים את זה לעומק. לוקח זמן להגיע למקום שבו מבינים שאפשר לגרום לכל דבר שרוצים שיקרה - לקרות, אם רק מאמינים בזה מספיק”.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
שינתה את אידיאל היופי
(צילום: getty images)
גם בחייה האישיים והרומנטיים היו ללופז לא מעט שינויים ותהפוכות: בפברואר 1997 התחתנה עם אוהאני נואה, נישואים שהסתיימו שנה אחת בלבד מאוחר יותר. אחריו הייתה בזוגיות עם הראפר שיין, ובהמשך נישאה לכריס ג’אד, נישואים שהסתיימו בתוך פחות משנה. זמן קצר אחרי גירושיה פצחה במערכת יחסים מתוקשרת מאוד עם השחקן בן אפלק, אבל זו הסתיימה בספטמבר 2003, כאשר השניים ביטלו את חתונתם המתוכננת ימים ספורים לפני האירוע. מאפלק עברה לופז לזמר מארק אנתוני, שעמו הייתה בזוגיות בשנות ה-90, לפני נישואיו הראשונים. השניים התחתנו בשנת 2004 – פחות משנה אחרי ביטול החתונה עם אפלק – וארבע שנים מאוחר יותר הביאו לעולם זוג תאומים, מקס ואמה, היום בני 14. בשנת 2011 הסתיימו נישואיהם של לופז ואנתוני, ואחריו היו לכוכבת מערכות יחסים עם הראפר דרייק ועם שחקן הבייסבול אלכס רודריגז, שאיתו אף התארסה. לאחרונה, לאחר שנפרדה מדרייק, התרגשו מדורי הרכילות בעולם כולו להכריז על חזרתו של הזוג “בניפר” לחיינו, עם השמועות שכבר אומתו על קאמבק של ג’יי לו ואפלק.
“ג’ניפר לופז מאוהבת!”, הכריז שער מגזין פיפל שיצא לדוכנים ביום האהבה האחרון, ובריאיון שנתנה לופז למגזין לקידום סרטה החדש היא מתפייטת על האהבה הישנה-חדשה ועל השינוי לטובה שחל באפלק ובה עצמה עם השנים. “האהבה תמיד מנצחת הכל”, אמרה לופז למגזין, ואנחנו מחזיקים אצבעות שאכן כך יהיה.
5 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
מעניקה לכולנו כוח להשתנות. ג'ניפר לופז
(צילום: shutterstock)
“בימינו כולם מבינים את זה יותר. הזמנים הקשים הם אלה שמעצבים אותך כבנאדם, וכשצולחים את הרגעים האלה, מבינים שהם הברכה האמיתית”, אמרה לופז לביר-כץ. “בעזרת אמונה שהכל יהיה בסדר את לומדת לעבור את התקופות הקשות ולומדת הרבה על עצמך. את גדלה מזה”. הכוח הזה של ג’יי לו – להתגבר על תקופות קשות, לצמוח מהן, לעשות שינוי למען עצמה ולהעצים גם נשים אחרות – הוא הסיבה שבחרנו בה לככב על השער שלנו ולתת לכולנו אומץ וכוח לעשות שינוי.

השינויים של ג’יי לו

  • 1991 – מופיעה לראשונה בהוליווד כרקדנית בסדרת טלוויזיה.
  • 1997 – הסרט “סלינה” בכיכובה הופכת אותה לשחקנית הלטינית המצליחה ביותר בארצות הברית.
  • 1999 – האלבום הראשון שלה זוכה להצלחה מסחרית מסחררת, ולופז הופכת לכוכבת-על רב-תחומית.
  • שנות האלפיים – הקימורים של לופז הופכים לשם דבר, ועוזרים לעולם להתאושש מההרואין שיק.
  • 2022 – מצליחה ואהובה מתמיד, לופז חוגגת זוגיות מחודשת עם בן אפלק וכמעט ארבעה עשורים של קריירה מצליחה ורווחית במיוחד
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button