נועה קירל ואנה זק

מנועה קירל ועד אנה זק: הכוכבות שהקימו מותג ביוטי לפני גיל 30

הן צעירות, יפות ומשפיעניות רשת מצליחות - השלב ההגיוני הבא עבורן היה להקים מותג יופי משלהן. קבלו את הישראליות שעושות קיילי ג'נר ומגלגלות סכומים יפים עוד לפני שהגיעו לגיל 30 

פורסם:

נועה קירל, 23

המותג: בקיץ 2022 השיקה נועה קירל את מותג האיפור שלה לסופר־פארם תחת השם SHOW TIME. זו הייתה השקה בסדר גודל ענק, עם יותק מ־50 פריטים של איפור, טיפוח גוף ואביזרים משלימים. המהלך הגיע אחרי השקה קודמת בסופר־פארם של משקפי שמש במיתוג נועה קירל ובושם שלה, שהיו הצלחה ענקית.
הבסט סלר: ג'ל שקוף לגבות (69 שקל), כי הרי הגבות של נועה הן אייקוניות, וכולנו היינו רוצות כאלה.
ההצלחה: מסחררת ולכן בסופר־פארם ממשיכים להוסיף כל הזמן מוצרים חדשים לקולקציה. השנה, כאמור, יצאו ליין מוצרי שיער גדול, סט מברשות ואפילו רמקול נייד ותאורת לד עם חיבור לטלפון.

אנה זק, 23

המותג: כבר בנובמבר 2021 השיקה אנה זק (או בשמה האמיתי - אנה קוזניקוב) את מוצר האיפור הראשון שלה ברשת סקארה - טינט שהוא בקבוק פיגמנטי במגוון צבעים, שאמור לשמש גם לשפתיים וגם כסומק. המוצר נהיה סולד־אאוט בשניות, ומאז יש לזק מקום מכובד בכל חנות ברשת עם קולקציית מוצרי איפור, מברשות וטיפוח שיער תחת השם Anna Zak By Sacara. הליין כיום כולל יותר מ־20 מוצרים ובהם גם ג'ל לגבות, שמפו ללא מלחים וסרום לשיער.
הבסט סלר: עדיין הטינט ההוא (20 שקל) מההשקה הראשונה, שגם זכה בפרס מוצר השנה בקטגוריית האיפור לשנת 2023.
ההצלחה: בפברואר האחרון השיקה זק סדרת מוצרי שיער. ההשקה קרתה בתזמון מחשיד - בדיוק כשנועה קירל הוציאה גם היא ליין מוצרי שיער עם סופר־פארם. חלק מהחן של הקולקציה הזו, שמבדיל אותה גם מכל האחרות שפה בכתבה, הוא מחיריה הנמוכים שמאפשרים לכל עוקבת לשים ג'ל גבות ולחוש לרגע אנה זק.

מאיה קיי, 21

המותג: אחרי שנתיים שבהן הייתה מאיה קיי (או בשמה האמיתי קרברושיץ') הפרנזטורית של קרליין, החליטו בחברה לרתום אותה לטובתם בצורה מאסיבית יותר, ובינואר האחרון היא השיקה ליין איפור בשיתוף עם המותג הישראלי הוותיק. הדרופ הראשון כלל פלטת שימרים קרמיים, תרסיס לחות לפנים ושמן לשפתיים בכמה גוונים.

הבסט סלר: שמן שפתיים בגוון אדום (70 שקל), שאמור להעניק לך שפתיים שבא לנשק אותן אפילו אחרי חודש על אי ב"הישרדות" בלי מברשת שיניים.
ההצלחה: בחברה מדווחים שהם מאוד מרוצים משיתוף הפעולה, ובעתיד השת"פ יכלול מוצרי איפור נוספים.

נטע אלחמיסטר, 30

המותג: BYNETA כולל קולקציית מוצרי שיזוף עצמי, טיפוח, איפור פנים וגוף, שכבשה את הקהל הישראלי חובב גוון הברונזה. נטע השיקה את המותג לפני שנתיים בדיוק, עם 12 מוצרים, ומאז היא ממשיכה להרחיב אותו עם מוצרים נוספים.

הבסט סלר: מוס לשיזוף עצמי (129 שקל באתר המכירות), שהופך כל ילדת חרסינה למיס טרופיקן.
ההצלחה: המותג של נטע כבש את הפארמים, והמכירות - כך מספרים לנו קודקודים ברשת Be – עוקפות מותגים בינלאומיים מקבילים בתחום השיזוף העצמי (כמו סאן טרופה, באלי בודי ובונדי סאנדס, למשל). לאחרונה התרחבה אלחמיסטר והשיקה גם מברשת שיער בשם "קונטרול פריק" וחמר לשיער, שיחד אמורים לייצר את הגולגול ההדוק נטול השוונצים שכל כך מזוהה איתה. השיווק המוצלח נעשה הרבה בעמוד האינסטגרם של נטע, שבו היא מדגימה שלב אחרי שלב איך משתמשים בכל מוצר.

מור ממן, 28

המותג: מלכת היופי במיל' פתחה את חברת האיפור שלה "מור ממן קוסמטיקס" ביום הולדתה ה־24 בשנת 2019, בעקבות משבר כלכלי שפקד אותה ואת בעלה דאז מיד אחרי שהתחתנו (מאז, אגב, הביאו לעולם שני ילדים והתגרשו).

הבסט סלר: על פי מור עצמה, הטינט שלה Mer Rose (127 שקל). לדבריה "לא צריך יותר מ־45 שניות בשביל להתאפר (כך למדה בתחרות מיס עולם), וכל מה שצריך הוא לחות טובה, קונסילר, לסרק את הגבות ולמרוח טינט".
ההצלחה: ב־2021 סיפרה ל"לאשה": "כשהתחלתי להצליח הרגשתי שהקב"ה אומר לי, 'מור, הוכחת לעצמך כמה הכול תלוי בך ובאמונה שלך בעצמך. בחודש הראשון מכרתי יותר מ־20 אלף מוצרים. אחרי יומיים הפכתי להיות חברה בע"מ שצריכה עובדים והנהלת חשבונות כפולה. כל מה שאני עושה זה בשביל המשפחה שלי, ואני עובדת קשה". המוצרים של ממן משווקים היום באתר שלה אבל גם בצרפת ובאמירויות, והיא שוקלת לפתוח חנות משלה בדובאי. בהמשך אף פתחה מותג נוסף למוצרי תינוקות.

עדן פינס, 26

המותג: בספטמבר 2022 השיקה עדן פינס את fifi - מותג לטיפוח השיער עם התמחות בתלתלים, הסמל המסחרי של הכוכבת. המותג כולל יותר מ־20 מוצרים, החל משמפו ומרכך ועד מוס, גלייז, דיפיוזר סיליקון מתקפל ומברשות שיער לעיצוב ולהדבקת "בייבי הייר".

הבסט סלר: מוס ווליום לנפח מושלם (60 שקל).
ההצלחה: הרעיון להצמיד את פינס למוצרי שיער היה גאוני. הבחורה הזו הייתה הסנונית הראשונה שהפציעה כאן כדוגמנית עם שיער אפרו מתולתל ולא מתנצל והוכיחה לכל המחליקות שאפשר לעשות את זה אחרת. סדרת המוצרים שלה שנמכרת בסופר־פארם מצליחה מעל המשוער, בייחוד המוצרים שמיועדים למתולתלות.

בר זומר, 30

המותג: "ברבי'ז" הוקם בפברואר 2020 ועל פי האתר הוא "קם מתוך רצון להכיר לך את שגרת האיפור, סגנון החיים והטיפוח של בר עצמה". בר זומר התחילה עם מוצר אחד בלבד בשני גוונים, גדלה לתשעה מוצרים, והיום המותג כולל יותר מ־20 מוצרי טיפוח ואיפור ונמכר באתר ייעודי. המוצרים מיוצרים בישראל.

הבסט סלר: הטינט הנוזלי שמגיע ברולר (119 שקל) והסנשיין דרופס (119 שקל) - שזה ברונזר נוזלי עם טפטפת.
ההצלחה: בדצמבר בשנה שעברה סיפרה זומר ל־Pplus: "נכנסתי לעולם העסקים בגיל צעיר. יש לך איזשהו חלום, אבל הדרך כל כך ארוכה ואני לא באמת ידעתי איך היא הולכת להיות. חשוב לשים את הדברים על השולחן – אין לי משקיעים. הכול מהכסף שלי, הכול מהכסף שחסכנו כל השנים. במקום לחסוך ולקנות דירה, לקחתי את הכסף והקמתי את המותג בעשר אצבעות, לגמרי לבד". לידיעת המודאגות, זומר הודיעה שהיא החזירה את ההשקעה ואף הופיעה ברשימת "30 הצעירים המבטיחים של השנה מתחת לגיל 30" של מגזין "פורבס" לשנת 2022.

אלין כהן, 22

המותג: כשהיא בת 16 בלבד השיקה אלין כהן את ליין האיפור שלה "אלין כהן קוסמטיקס". "חסכתי שנתיים והשקעתי כדי שהכול יהיה מושלם" אמרה אז ל־ynet. "אני גאה בעצמי שהצלחתי לעשות את זה, החל מהאריזה ועד השמות של השפתונים. כל שפתון מוקדש למישהי משמעותית בחיי, מהסבתות שלי ועד מאי, חברתי הטובה".

הבסט סלר: עפרון שפתיים (89 שקל) שאלין כל כך מזוהה איתו. נראה שטרנד תוחם השפתיים ששב אלינו בעוצמה בשנה האחרונה כבר נעשה רגיל למראה, אבל כשאלין הפציעה איתו לפני שנים הוא היה באמת מזוהה בעיקר איתה (ועם פנינה רוזנבלום).
ההצלחה: הייתה פנומנלית ומהירה. אלין מכרה במיליונים ואף קיבלה סטנד משלה בדיוטי פרי כשעוד לא היה מקובל לשים שם מותגים צעירים כאלה - וגם שם ההצלחה הייתה מסחררת ומדי כמה שעות נאלצו למלא את המדפים שוב ושוב. בשנת 2020 נבחרה אלין לרשימת "30 הצעירים המבטיחים של השנה מתחת לגיל 30" של מגזין "פורבס". בגיל 18 היא החליטה שדי, מצבה הנפשי לא מאפשר לה להמשיך בעסק הזה - היא ירדה 18 קילו, הרגישה שנפשה פצועה והודיעה למשפחתה (שתשעה מהם עבדו באותה עת בעסק שלה) שהיא עושה סטופ. באוגוסט בשנה שעברה הודיעה כהן שהיא חוזרת למותג שלה, והיום ליין המוצרים שלה ממשיך להימכר באתר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button