מרגול וגילי אלגבי. "כל המדינה חשבה שעשיתי ניתוח בפנים. זו הייתה עבורי מחמאה"

עשתה לנו שליכטה בלב: סודות האיפור של מרגול

אפשר לדבר רגע על כמה כיף שמרגול נמצאת על המסך שלנו? שוחחנו איתה ועם המאפר הצמוד שלה, גילי אלגבי, וניסינו לברר מהם סודות האיפור שלה ואיך היא מרגישה אחרי התקרית ההיא בטקס המשואות

פורסם:
בטקס הדלקת המשואות, בזמן שכולם דנו בניתוח הקוסמטי שעשתה או לא עשתה, ישבה מרגול (73) בבית וכרגיל לא התרגשה מהעניין המוגזם שעשו סביב המראה שלה. "האיפור היה כל כך טוב, ובתאורה שהייתה שם הפנים שלי נראו מתוחות ועגלגלות. דווקא שמחתי ממחול השדים שנוצר סביב זה. כל המדינה חשבה שעשיתי ניתוח בפנים. זו הייתה עבורי מחמאה, בכלל לא נעלבתי. כולם הגיבו ושאלו מה עשיתי".
נו, ומה עשית? גלי לנו.
"כמו רבות מבנות גילי אני עושה בוטוקס קטן פה ושם, אבל שום שינוי קרדינלי כמו שחשבו".
המאפר שאחראי על הלוק האייקוני הזה הוא גילי אלגבי, שמלווה אותה מאז, והוא מי שגם מייצר את מראות הביוטי הנפלאים של הזמרת בעונה הנוכחית של "אקס פקטור": "אני דרשתי שהוא יהיה המאפר הקבוע שלי בתוכנית. הוא כל כך מקצועי, ידען מופלג. מבין מה כדאי, מה הולך, איך לסדר את השיער והלבוש. הרי מה אישה רוצה כשהיא באה להצטלם? שיוציאו אותה טוב. והוא גורם לי לצאת מעולה, ואז יש לי ביטחון וכיף וטוב לי, ואז אני עושה את מה שאני עושה בתוכנית".
את מתאפרת ביומיום?
"ביומיום אני מתאפרת קלות, לפעמים אני מוותרת כי אני ממהרת לרדיו ולא תמיד אני מספיקה. משקפי שמש גם עובדים טוב".
3 צפייה בגלריה
מרגול וגילי אלגבי בפעולה
מרגול וגילי אלגבי בפעולה
מרגול וגילי אלגבי בפעולה
(צילום: טל חמדי)
"אני המאפר, מעצב השיער והסטייליסט של מרגול ב'אקס פקטור'", אומר לנו אלגבי. "הכרנו לראשונה בטקס המשואות, שם קרתה הדרמה שבמסגרתה כולם דיברו על הלחיים שלה".
מה בעצם קרה שם?
"בדרך כלל סגנון האיפור שלי נקי מאוד, אבל כשאני מאפר עור בוגר אני אוהב לעשות הברקות על הלחיים, כי זה מחזיר אור ודווקא מטשטש את הקמטים. לטקס עשיתי לה איפור בהברקה, וזה גרם ללחי שלה לבלוט, מה שהצית את הדיבור על כך שעשתה הליכים קוסמטיים. היה הייפ מטורף סביב זה, ומאז אני איתה בכל מקום. האישה בת 70 פלוס והיא נראית מדהים. כשנשים לא עושות - שואלים אותן למה הן לא עושות, כשהן עושות - מעבירים עליהן ביקורת".
איך אתה מאפר אותה לתוכנית?
"בצילומים ל'אקס פקטור' היה לנו הכי כיף בעולם, אין אישה יותר מצחיקה וכיפית ממנה. ניסיתי לשמור על רמת ניקיון מסוימת באיפור שלה, שהכל ייראה טבעי מאוד ולא מתאמץ, כדי שהיא תרגיש הכי בנוח מול המצלמה".
3 צפייה בגלריה
מרגול באקס פקטור
מרגול באקס פקטור
תמיד זוהרת. השופטת מרגול באקס פקטור
(צילום: טל חמדי)

הטיפים הכי חשובים של גילי אלגבי לאיפור עור בוגר:

  1. כשמאפרים עור בוגר, השלב הכי חשוב הוא שלב הכנת העור. עור בוגר יכול להיות או מאוד יבש או מאוד שמן, לכן הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להשיג איזון. למרגול יש עור שמן, אז אני דואג לנקות אותו טוב־טוב לפני האיפור במי פנים, ואז אני משתמש בלחות על בסיס מים. כל המוצרים שאני משתמש בהם באיפור שלה הם על בסיס מים. אם היה מדובר בעור יבש, הייתי משתמש במוצרים על בסיס שומני. זה שומר על עור קליל ורך ועוזר לו לנשום יותר במהלך היום, ואז האיפור נשמר בצורה טובה יותר.
  2. לא לפדר בכלל. פודרה לא מתקרבת לעור הפנים, לא משנה באיזה שלב של הצילומים מדובר. ברגע שמניחים פודרה על עור בוגר, זה מקפיץ את כל הקמטים החוצה.
  3. אני משתמש כבסיס לאיפור בפריימר יחסית מבריק. זה יכול להיות פריימר קצת נוצץ או אפילו שימר נוזלי. אני מורח אותו על כל הפנים ומעליו מניח את המייק־אפ. זה יוצר אפקט מסנוור באזורים עם הקמטים, כך שברגע שהתאורה נוגעת בעור הוא נראה הרבה יותר חלק, כאילו יש פילטר על הפנים.
  4. לא להעמיס על אזור העיניים. כשאני מאפר עור בוגר, אני משתדל לא לאפר את העיניים יותר מדי ולא לעבוד עם חומרים מבריקים. ככל שמתעסקים יותר באזור העיניים, ככה זה נראה עשוי מדי. צריך להיזהר מזה מאוד, לא להעמיס שכבות וצלליות ולשמור על האזור נקי. במקרה של מרגול אני מניח קצת ברונזר, מדגיש את קו הריסים בעיפרון שחור, מדביק קצת ריסים, מסקרה וזהו. זה נותן מראה חתולי ומודגש.
  • ומה בשיער? "למרגול יש שיער קליל וטוב", אומר אלגבי, "אני עושה לה קצת פן בשורש ובפוני, שייראה פרשי, ומעל מרסס קצת ספריי לנפח ואוסף לגולגול מרושל עם קצת שוונצים שנותנים מראה אלגנטי אבל לא מוקפד. חשוב לה מאוד לא להיראות מתאמצת, היא לא אוהבת פזור ורוצה הכי טבעי ונקי".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button