מלון בוטיק מעוצב שמזמין אתכם לחופשה אורבאנית מושלמת ובלתי נשכחת.

בראון זה השחור החדש

גם לכם יש הרגשה שבכל פינה בעיר צץ לו מלון בראון חדש? ובכן, אתם לא טועים

מוגש מטעם מלונות בראון
פורסם:
זה מתחיל תמיד בחלון ראווה שחור ועליו, באותיות ענק הכיתוב A new Brown is about to be born. זו דרכה של קולקציית מלונות בראון להכריז על כך שהבניין הזה שאתם חולפים על פניו, בדרך כלל בלוקיישן מרכזי ונחשק על קו החוף או במרכז העיר, יהפוך בקרוב לעוד מלון בוטיק מעוצב שמזמין אתכם לחופשה אורבאנית מושלמת ובלתי נשכחת.
קולקציית מלונות בראון, שהחלה את דרכה בשנת 2010 עם מלון BROWN TLV בבניין החום האייקוני ברחוב קלישר בנווה צדק מונה כיום מעל 30 מלונות פעילים בישראל, יוון וקרואטיה, ובמקביל חולשת על עשרות פרויקטים נוספים בשלבי פיתוח, בניה והקמה מאילת ועד ברלין. קורונה או לא קורונה, גלגלי הבניה וההקמה לא נעצרו ובראון השיקה ב-2021 לא פחות מארבעה מלונות חדשים, מעוצבים בסגנון הייחודי והבלתי ניתן לחיקוי המאפיין את כל מלונות הקולקציה.
9 צפייה בגלריה
וילה בראון
וילה בראון
מלונות חדשים, מעוצבים בסגנון הייחודי והבלתי ניתן לחיקוי.
(צילום: מקס קובלסקי)
עם מגפה המולידה וריאנטים ומוטציות בקצב מסחרר והמלצות חד-משמעיות לשוב ולהתכנס אל גבולות הארץ ולא לטוס, ואחרי שכבר נפרדנו בקיץ ממיטב כספנו בחופשת הכל כלול חוץ משופינג לא הכרחי וקליעת צמות בטיילת באילת, החורף (טוב, נו. הדבר הזה שמתחולל בחוץ כרגע והוא כבר לא קיץ) הוא בדיוק הזמן לחופשה באחד ממלונות הקולקציה בישראל.
אם בחרתם בחופשת בוטיק אורבאנית, למה שהיא לא תהיה במלון חדש?! מכירים את הריח של מכונית חדשה דנדשה? אז כזה, רק במלון. איזה מלון? אז זהו, שבראון יודעים לעצב אותם, להקים אותם, להעניק לכם בהם חופשה שלא במהרה תשכחו במחירים שלא תאמינו שקיימים. לבחור? את זה כבר תצטרכו לעשות בעצמכם.
דברה בראון
במקום בו שכן מלון דבורה המיתולוגי, בצומת הרחובות בן יהודה וגורדון, נפתח דברה בראון, מלון בוטיק המציע חוויית אירוח יוקרתית בלוקיישן מרכזי, מרחק דקת הליכה מחוף גורדון ההומה. המלון בן 90 החדרים שעוצב ביד אמן על ידי האדריכל פרופ' יוסי פרידמן מציב סטנדרטים חדשים של יוקרה וסטייל בלב תל אביב, בעיצוב ובהשראת אפ-טאון ניו יורק. בנוסף, לחדריו המעוצבים לעילא הוא מציע גם רופטופ ועליו דק שיזוף וטבילה רחב ידיים עם נוף נפלא של העיר וכן סוויטת ספא אינטימית הצופה לים. בימים אלו נשלמת בחזית המלון הקמתה של מסעדת "מלכה" הכשרה של השף המוערך אייל שני.
9 צפייה בגלריה
דברה בראון
דברה בראון
רופטופ ועליו דק שיזוף וטבילה רחב ידיים עם נוף נפלא של העיר.
(צילום: מקס קובלסקי)
עד אמצע 2022 ייפתחו במלון מרכז ספא וכושר גדול, אולם להופעות אינטימיות בשיתוף עם "בארבי", אולם לכנסים ואירועים, בית כנסת וחדר ישיבות מאובזר לאנשי עסקים.
9 צפייה בגלריה
דברה בראון
דברה בראון
חוויית אירוח יוקרתית בלוקיישן מרכזי.
(צילום: מקס קובלסקי)
דברה בראון פועל במתכונת הרצה ומוצע ב-35% הנחה (בנוסף ל-5% הנחה הניתנים למזמינים באתר בראון בלבד). מחיר: החל מ-700 ₪ ללילה.

בראון ברוט
בראון ברוט הינו מלון בן 220 חדרים הממוקם על טיילת הרברט סמואל בתל אביב בבניין "בית גאון". במהלך מקיף של התחדשות עירונית הפך בניין המשרדים הברוטליסטי שנבנה בשנות ה-70 למלון מעוצב וחדשני המציע את החופשה האורבאנית המושלמת אל מול הים התיכון.
9 צפייה בגלריה
בראון ברוט
בראון ברוט
החופשה האורבאנית המושלמת אל מול הים התיכון.
(צילום: מקס קובלסקי)
אווירת הריזורט האורבני מתחילה כבר בכניסה למלון, שם הוקם לאונג' מפנק באוויר הפתוח עם כורסאות לבנות רכות, שמשיות ענק וצמחיה טרופית מוריקה על רצפת דק מעץ. מתחם ספא מפנק ובו חדרי טיפולים ליחידים וזוגות, ג'קוזי וסאונה יבשה וכן חדר כושר מצויד ייפתחו לקראת סוף 2021.
9 צפייה בגלריה
בראון ברוט
בראון ברוט
אווירת הריזורט האורבני מתחילה כבר בכניסה למלון.
(צילום: מקס קובלסקי)
חדרי המלון מעוצבים בקווים מינימליסטיים-גיאומטריים בצבעוניות מונוכרומטית של שחור ולבן עם גוונים אפורים ונגיעות של אדום עז, המקנים לחדרים מראה אורבני-תעשייתי מתוחכם העומד כמעט בניגוד לאור השמש ולים התיכון הנשקף מכל חלון.
בראון ברוט פועל במתכונת הרצה ומוצע כעת ב-35% הנחה (בנוסף ל-5% הנחה הניתנים למזמינים באתר בראון בלבד). מחיר: החל מ-600 ₪ ללילה.

וילה בראון תל אביב
מלון הבוטיק החדש וילה בראון תל אביב מצטרף אל אוסף הווילות האורבאניות של קולקציית מלונות בראון: וילה בראון ארמו באתונה, וילה בראון ירושלים ו-וילה בראון מושבה. הווילה ממוקמת ברחוב הירקון 114, מעל חוף פרישמן הפופולרי ומציעה חוויה מעוצבת ומפנקת לשוחרי הבוטיק והסטייל באווירת חוף נינוחה ובלוקיישן מושלם. זהו מלון בוטיק קלאסי, קטן ואינטימי, אי של רוגע ואסקפיזם בלב תל אביב הסואנת. 28 חדריו מעוצבים בהשראה קולוניאלית, והווילה כולה מסוגננת מאד ועשירה בפרטים. הקלאסיקה של העיצוב האיטלקי עם האדג'יות של מלונות בראון יוצרים שפה חדשה ומפתיעה, מעט נשית ומאד מתוחכמת.
9 צפייה בגלריה
וילה בראון
וילה בראון
אי של רוגע ואסקפיזם בלב תל אביב הסואנת.
(צילום: מקס קובלסקי)
וילה בראון תל אביב פועל במתכונת הרצה ומוצע ב-35% הנחה (בנוסף ל-5% הנחה הניתנים למזמינים באתר בראון בלבד). מחיר: החל מ-600 ₪ ללילה.

בראון מחנה יהודה
המלון הרביעי לקולקציית מלונות בראון בירושלים, אח לווילה בראון, וילה בראון במושבה ובראון JLM שנפתח לפני שנה. המלון שוכן בצמוד לשוק מחנה יהודה המפורסם שהפך בשנים האחרונות למרכז חיי הלילה של ירושלים ופורחת בו סצנת בילוי, אלכוהול וקולינריה משובחת.
9 צפייה בגלריה
בראון מחנה יהודה
בראון מחנה יהודה
אווירה שיקית עם נגיעות מקומיות בהשראת השוק הצבעוני.
(צילום: מקס קובלסקי)
בראון מחנה יהודה מציע שילוב של אווירה אורבאנית שיקית עם נגיעות מקומיות בהשראת השוק הצבעוני. בקומת הכניסה, לצד לובי המלון תשכון מסעדת שף שתהפוך לקראת חצות לקוקטייל-בר סקסי שיארח קהל תיירים לצד בליינים מקומיים עד השעות הקטנות של הלילה.
במלון 110 חדרים המעוצבים בצבעוניות כהה ונגיעות מוזהבות ומיועדים לארח בנוחיות יחידים, זוגות ומשפחות.
9 צפייה בגלריה
בראון מחנה יהודה מלונות בראון
בראון מחנה יהודה מלונות בראון
לארח בנוחיות יחידים, זוגות ומשפחות.
(צילום: מקס קובלסקי)
בראון מחנה יהודה מוצע כעת בהנחת חורף של 20% הנחה (בנוסף ל-5% הנחה הניתנים למזמינים באתר בראון בלבד). מחיר: החל מ-550 ₪ ללילה.
אודות מלונות בראון
קבוצת מלונות בראון מונה כיום מעל 20 מלונות בארץ ובחו"ל המספקים לאורחים חוויית אירוח בוטיקית ייחודית עם שירות ברמה גבוהה, קולינריה משובחת, ברים תוססים והיכרות עמוקה עם העיר הגדולה ומבחר הבילויים והאטרקציות שהיא מציעה. הקבוצה שהוקמה ב-2010 מתמחה בייזום, הקמה והפעלה של מלונות לייפסטייל מעוצבים ברחבי ישראל ואירופה.
מלונות בראון מעניקים חוויה המחברת את האורחים לתרבות וליצירתיות האותנטית של העיר ופופולריים בקרב לקהל מעודכן ושוחר לייף סטייל מכל רחבי העולם. הקבוצה נמצאת בתנופת פיתוח בארץ ובעולם ומקימה כיום בתי מלון ביעדים נבחרים ביוון, קפריסין, גרמניה ואיטליה כמו גם בתל אביב, ירושלים, אילת ועוד.
למידע מורחב על המלונות: www.brownhotels.com/he
למרכז ההזמנות: 9646*
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button