ענת אלימלך על שערי לאשה

"נערה בעלת איכות נדירה": 25 שנה לרצח ענת אלימלך

בדצמבר 1997 נרצחה הדוגמנית-שחקנית ענת אלימלך על ידי מי שהיה בן זוגה. חזרנו לכמה מהשערים שלה, מתחילת דרכה כנערת החן ועד לסוף חייה: השער האחרון שלה ב"לאשה" פורסם שבוע לפני הרצח

פורסם:
27.1.1992 דוגמנית מתחילה, בת 17. "בגיל שמונה זכתה ענת בפרס הראשון בתחרות עירונית ובתואר 'ילדה יפה ירושלים'. לפני פחות משנה זכתה בתחרות יופי שערך קניון ישראל בירושלים. בכל תחרות יופי שאליה היא מצטרפת, היא קוטפת את הפרס הראשון. אבל ענת אלימלך אינה רק יפה", התרשמה העיתונאית צפורה רומן, "שיחה איתה משאירה טעם של עוד. היא אינטליגנטית, מכירה בערך עצמה, רהוטה. היא נערה בעלת איכות נדירה".
ענת אלימלך

15.2.1993 מועמדות בתחרות מלכת היופי, בת 18. "שבוע לאחר שסיימה את המגמה הביולוגית, יצאה לטוקיו, שם דגמנה שלושה חודשים. היא נדהמה מיוקר החיים היפני וחישבה שכל תפוח שבו נגסה עלה לה 25 שקל", נכתב בטקסט שתיאר את המועמדת. "היפנים ביקשו ממנה להאריך את החוזה, אך היא מיהרה לשוב לירושלים, לחתונתו של אחיה. עדיין לא החליטה אם לאחר השירות הצבאי תלמד טכנאות שיניים או רפואת שיניים".

5 צפייה בגלריה
ענת אלימלך, 1993
ענת אלימלך, 1993
1993, מועמדת בתחרות מלכת היופי
(צילום: ששון משה)

27.9.1993 מלכת החן, בת 19. "בהשפעת אביה, העוסק כבר שנים בירי למטרה, הפכה למדריכת ירי, ולאחרונה אף רכשה לעצמה אקדח. 'אני מקווה שלא אצטרך ליישם את מה שלמדתי, ובכל זאת האקדח הצמוד נותן לי הרגשת ביטחון'", סיפרה לעיתונאית דליה בן ארי. "כשנסעה ליפן, השאירה כאן ענת את החבר הצמוד, מעצב השיער הירושלמי דוד אפוטה בן ה־33... 'דוד התקשר אליי מדי יום ליפן, וככה האהבה נשמרה על אש גבוהה', היא צוחקת".
5 צפייה בגלריה
ענת אלימלך, 1993
ענת אלימלך, 1993
1993, נערת החן
(צילום: ששון משה)

3.7.1995 בצילומים בסיציליה, בת 21. "ענת, בחורה ידידותית, משכנעת צעיר מקומי לוותר לה לשעה קלה על הטוסטוס שלו, לצורך צילום על רקע סירות הדייגים", תיארה העיתונאית גילי בוכולטר והוסיפה: "הסיציליאנים הם אנשים חמים, שיעשו הכל כדי להנעים את זמנכם. עובדה: בניגוד גמור לכללי המטבח המקומי, הם נעתרים לבקשתה של ענת אלימלך ומבשלים לה את הפסטה כמו שהיא אוהבת, הרבה מעבר לזמן החוקי".
5 צפייה בגלריה
ענת אלימלך, 1995
ענת אלימלך, 1995
1995, בצילומים בסיציליה
(צילום: ששון משה)

24.11.1997 בת 23. "אני וארווין – זה שם החיבה שלו (של דוד אפוטה, ר"ר) – מנהלים מערכת יחסים ממושכת בת שש שנים", סיפרה אלימלך לעיתונאית ברוריה אבידן בריר. "זו מערכת זוגית שיקרה לי מאוד. אנחנו חברים טובים ובונים חיים משותפים. בכלל, אני טיפוס משפחתי, בנויה למסגרת משפחתית ורואה בנישואים דבר חיובי. נכון שבבית היה לי מודל חיקוי שלילי (הוריה של אלימלך התגרשו, ר"ר), ואני לא רוצה לחיות ככה, אבל זה לא ימנע ממני להינשא ברגע שאדע שזה המעשה הנכון, וכמובן – עם האיש המתאים".
ענת אלימלך ז"ל נרצחה ב־2 בדצמבר 1997. דוד אפוטה ירה בה והתאבד.
5 צפייה בגלריה
ענת אלימלך, 1997
ענת אלימלך, 1997
1997, על השער האחרון. שבוע לפני שנרצחה
(צילום: יקי הלפרין)

כל שערי "לאשה" מאז 1947 זמינים באתר השערים: laishacovers.ynet.co.il
הופעת על שער "לאשה"? אולי יש לך סיפור מעניין שקשור לשער? כתבי לנו laisha@laisha.co.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button