מיכל ינאי. "אני ממש לא ארגיש שזה אומר שאני זקנה ביום שזה יגיע אליי"

מיכל ינאי: "מטריד אותי יותר אם תופיע שערה לבנה בראש"

בת 50, שחקנית ומפתחת אפליקציית המיינדפולנס MY Medi, נשואה פלוס שלושה. משפיעניות מובילות מדברות בפתיחות על ההתמודדות עם גיל המעבר

יפעת מנהרדט, מוגש מטעם VICHY
פורסם:
"עדיין לא נכנסתי לגיל המעבר", אומרת מיכל ינאי. "אולי אני בהכחשה, אבל כרגע עדיין יש לי מחזור סדיר ואני לא חווה תסמינים. מצד שני, אני כבר בת 50, אז ברור לי שזה מחכה לי מעבר לפינה".
מה התסמין שהכי מפחיד אותך?
"הפרעות בשינה. אני שומעת מהמון חברות שהן מתעוררות באמצע הלילה ומתקשות להירדם. אני מקווה מאוד שהתרגול שלי במיינדפולנס יעזור. מה שעומד מאחורי המיינדפולנס הוא ללמד את המוח איך לא להיבהל מהאירוע - לחבק את התחושות הלא נעימות במקום לבעוט בהן, ואז זה עובר קצת יותר לידך".

3 צפייה בגלריה
קרם יום נאובדיול וישי
קרם יום נאובדיול וישי
NEOVADIOL פרי מנופאוז. מיכל ינאי: "התחלתי להשתמש במוצרים של 'וישי'. זה מריח מצוין ונעים מאוד על העור"
(צילום: יח”צ וישי)

את מרגישה שיש שיח מספק על גיל המעבר?
"לא מספיק, אבל החברות שלי כן מדברות על זה בפתיחות. אנחנו יכולות להיכנס לבית קפה ופתאום מישהי מתחילה להתפשט. אנחנו אומרות לה, 'קר פה!', והיא אומרת, 'יש לי גל חום קשוח'. בדיוק אתמול נפגשנו עשר בנות. כל השיחה הייתה על הורמונים. השיתוף נובע מתוך רצון להרגיש לא לבד וגם לקבל עזרה אחת מהשנייה".
את עדיין לא שם, אבל כשתהיי, תקבלי את זה באהבה ותדברי על כך בפתיחות?
"לחלוטין. בואי, את מדברת עם מישהי שעושה פרסומות לבריחת שתן! כשהחלטתי לעשות את זה, הרבה אנשים היו בשוק. אמרו, 'מה? את תסכימי לפרסם דבר כזה? את בטוחה? זה מראה שאת זקנה'. אמרתי להם, 'מה הבעיה? אחת מכל שלוש נשים סובלת מזה. מה יש להתבייש?'. זה חלק מתהליך החיים וממש לא קשור לזִקנה. אותו דבר עם גיל המעבר, רק שכאן זה אפילו לא אחת לשלוש, זה כולן. אני ממש לא ארגיש שזה אומר שאני זקנה ביום שזה יגיע אליי. אני כן יכולה להגיד לך שעדיין אין לי שערה לבנה אחת על הראש, ואני מניחה שדווקא המשבר הגדול יקרה כשזה יגיע".
פרט לשיער לבן, גם העור לא משתפר עם הגיל.
"נכון, ובגלל זה בשנים האחרונות אני הרבה יותר משקיעה. פעם הייתי הולכת לישון מדי פעם עם איפור. היום אין מצב שאני לא מנקה פנים לפני, ואני גם משקיעה הרבה יותר בקרמים. התחלתי להשתמש במוצרים של 'וישי'. זה מריח מצוין ונעים מאוד על העור. ברור שיש משהו מבאס עם שינויי הגיל, אבל בסופו של דבר הכל תלוי באיך שאת מסתכלת על זה. אני מאמינה בנפש בריאה בגוף בריא והפוך. חשוב לאכול נכון, לעשות כושר, להשקיע בעור, אבל אם במקביל תרגישי ממורמרת, תחיי בחרדות ובסטרס, כל הטיפולים לא יעזרו לך. הגוף, הנפש והעור - הכל זה ישות אחת".
יש לך טיפ לנשים בגיל המעבר?
"להבין שאי־אפשר להילחם בזה ושחשוב לקבל את זה. זה יכול להקל משמעותית את כל התסמינים".

3 צפייה בגלריה
קרם יום נאובדיול וישי
קרם יום נאובדיול וישי
NEOVADIOL פרי מנופאוז. חוויית שימוש נעימה
(צילום: יח”צ וישי)

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button