בוחרים אולמות בלי לצאת מהבית

הדרך המושלמת למצוא גן אירועים בלי לצאת מהבית

רק התארסתם וכבר כולם רוצים לדעת איפה החתונה? התעייפתם מללכת לראות הרבה אולמות? הכירו את PLACE.IT - מיזם חדש שיעזור לכם לחוות ולבדוק אולמות אירועים מבלי לצאת מהבית בכלל

מוגש מטעם PLACE.IT
מוגש מטעם PLACE.IT
פורסם:
התארסתם? מזל טוב! רק חשוב לדעת שהזמן הממוצע שיש לכם ליהנות מהצעת הנישואים עומד על משהו כמו חמש דקות. ברגע שהמשפחה והחברים יתבשרו אודות הבשורה המשמחת, המעבר מ"איך זה קרה? ספרו הכול!" ל"אז איפה ומתי תתחתנו, כבר סגרתם?" מהיר יותר מהזמן שאמרת לו כן. או שאתה לה, כן? (בכל זאת 2022, יו נואו).
אין ספק שחיפוש אחר המקום שיהיה הבית המושלם לאירוע שלכם הוא חוויה מדהימה בפני עצמה שטומנת בחובה התרגשות גדולה לצד ציפייה ופנטזיה, אבל היא מפסיקה להיות כזאת אחרי שבדקתם כבר 4-5 מקומות וטרם מצאתם את שאהבה נפשכם. בשלב זה, זוגות רבים מאבדים את ההנאה שבחיפוש ואף עלולים להיכנס לתסכול – מה שגורם לרבים להתפשר או לפספס את המקום האידיאלי עבורם.
אחרי הכול, זמן זה כסף ודלק ופקקים ועצבים, וקל לומר שזמן הוא גם לא פעם מצרך נדיר ביומיום שלנו. מצד שני, אתם רוצים לראות ולהרגיש את המקום שבו תשברו את הכוס ובצדק.

6 צפייה בגלריה
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
חתן, כלה ומציאות מדומה
(צילום: עופר חג'יוב)

אז מה עושים? הכירו את PLACE.IT - מיזם המציאות המדומה מבית הבלוג המצליח כלות אורבניות שמבקש לתת מענה מושלם בין הרצוי למצוי. ובפשטות: הדרך האידיאלית להרגיש אולמות אירועים מבלי לצאת מהבית, ולקבל את התמונה כולה ממש במרחק נגיעה בזמן שאתם בפיג'מה על הספה.
"הרגשתי שאני ממש שם" - צפו בסרטון:

איך בדיוק עושים את הדבר הזה, כשאתם גרים בנס ציונה ואולם האירועים המבוקש ממוקם אי שם ברמת שרון? הקסם מתרחש באמצעות משקפי VR (Virtual reality, מציאות מדומה), המאפשרים לכם להרגיש ולחוות אירוע חי בלוקיישן שבחרתם, מסלון ביתכם. אתם רק צריכים לבחור את המקום, להרכיב את המשקפיים ולחוות את האירוע בלייב. כמה לייב? מתנועת המלצרים, סידור השולחנות, התאורה, החופה ועד לסידורי הישיבה של הדודה מבאר שבע.
היוזמה המקורית הזו של בלוג החתונות המצליח "כלות אורבניות" הושקה לפני מספר חודשים במסגרתה תועדו עשרות גני אירועים ואולמות מובילים ברחבי הארץ בטכנולוגיה חדשנית של מציאות מדומה ותלת מימד.

6 צפייה בגלריה
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
הקסם מתרחש באמצעות משקפי VR
(צילום: מארק, מאמא צלמים)

היתרונות הם כאמור רבים:

1. מיקסום הזמן שלכם בכך שתוכלו לרכז כמה מקומות בערב אחד מבלי להתחשב לרגע בקילומטראז' - מה שבהכרח יקדם אתכם מהר יותר להחלטות החשובות האחרות: מחשוף גב או שסע. מסקרים שבוצעו, עולה כי זוגות מבקרים ב-15 גנים ואולמות אירועים בממוצע. פתרון זה מאפשר לכם להדק את החיפוש בערב אחד.
2. חיסכון בזמן ובכסף: תשכחו מפקקים ואפילו מהצורך להתלבש מחדש לעוד גיחה מחוץ לבית. זמן זה כסף כאמור ועדיף לכם להעביר אותו על דרינק בפיג'מה בבית, כשהגנים מגיעים עד אליכם. תודו שכזה זמן איכותי זוגי הרבה זמן לא היה לכם.

6 צפייה בגלריה
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
חוסכים זמן, ומתייעצים בקלות
(צילום: מארק, מאמא צלמים)

3. היכולת להתייעץ בקלות: אם תרצו להיוועץ בעוד אנשים, תוכלו להראות את זה לחברים ולמשפחה מבלי להוציא גם אותם מהבית. כמו כן, תוכלו אתם לצפות שוב בגנים ובאולמות המועדפים עליכם על מנת לרדת לפרטים הקטנים עד לשלב ההחלטה.
4. קו ישיר למידע חשוב: המיזם מעניק לכם איש קשר שמעניק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו: מעלויות וכמות מוזמנים. באמצעות שיחה אחת, ניתן יהיה למקד אתכם במקומות שמתאימים לכם ובכך ללכת לפגישה מבלי לבזבז את הזמן. במידת הצורך, תוכלו גם לתאם פגישה ללא עלות נוספת.
5. תנו לאחרים לעבוד בשבילכם: place.it מכיר היטב את השוק ויוכל לפתוח לכם את הראש למקומות שלא חשבתם עליהם או הכרתם. כאלו שלא חשבתם לקחת בחשבון או מיהרתם לפסול. מנתונים שעלו נמצא כי 90% מהזוגות שהשתתפו במיזם הודו כי נחשפו למקומות שלא חשבו עליהם או ראו קודם.

6 צפייה בגלריה
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
לתת לאחרים לעבוד בשבילכם זה רעיון לא רע
(צילום: דריה גלר)

6. כי זה פשוט מגניב: תשמעו, אולי זה לא היתרון הכי חזק בסיפור החתונה שלכם, אבל מציאות מדומה זה קטע מגניב ואם טרם חוויתם אותו, יש לכם למה לצפות.
7. הכי קרוב למציאותי שיש: מאות זוגות שכבר השתמשו במוצר התבקשו לדרג את מידת המוחשיות והממשיות שבה מ-1 עד 10 ודירגו אותה 8.5. לפרטים נוספים אודות המיזם, כל התשובות כאן: https://www.placeit-vr.com

כך זה עובד, ויש גם הטבה!

1. היכנסו ללינק והזמינו ערכת VR בהטבה מיוחדת לקוראי לאישה, עכשיו ב-129 במקום 350, קוד קופון: השקה
2. שליח יגיע אליכם הביתה בהקדם.
3. תבלו. זהירות, זה ממכר!

6 צפייה בגלריה
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
מיזם PLACE IT מבית "כלות אורבניות"
(צילום פרטי)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button