כרגע ישנת! היית מרוצה! מה קרה?

טיפ ממני לזוגיות טובה: חשוב יותר לישון מאשר לישון ביחד

שינה משותפת זה נהדר, אבל אתם יודעים מה יותר נהדר? לישון. אז  תשכחו מכל מה שאמרו לכם ותפרידו שמיכות, מיטות ואפילו חדרי שינה, אם זה מה שיעזור לכם לעצום עין ולהשאיר את החבילה שלמה

פורסם:
מה הסוד לזוגיות טובה? שאלה יפה. אין לי תשובה. אבל אם אפשר לתת הצעת ייעול לרגע, תעשו לעצמכם טובה ואל תישנו ביחד. נכון מאוד, אמרתי את זה. לאחר שתסיימו להתעלף, תשאלו כל בן אדם שכבר כמה שנים נמצא בזוגיות אם כיף לו לישון ביחד, והוא בטח יגיד לכם, 'סליחה, זה אישי, זה פרטי', ואז ימציא אלף סיבות כדי לשכנע אתכן שהוא דווקא אוהב את זה. כי זה כיף, כי זה אינטימי, כי זה חום, כי זה כרבולים וכמובן - כי זה חשוב. מה? חשוב?! יש כאלה שכל כך אוהבים לנפנף ברשימת המטלות של הזוגיות (שינה משותפת, סקס מדהים, שיחות עומק, לא זוכרת מה עוד יש, תכף אסתכל, עשיתי רשימה כשהייתי רווקה ולא הבנתי כלום במערכות יחסים) - ולומר שזה חשוב. מי החליט שזה חשוב? אני מהמרת שלא אתן. מישהו אחר החליט את זה בשבילכן ובשביל כל האנשים שישנו ביחד עוד לפני שנולדתן.
אתן יודעות מה חשוב יותר מלישון ביחד? שאלה עוד יותר יפה. לשם שינוי, יש לי תשובה: לישון. פשוט לישון. אין דבר בריא יותר לגוף ולנפש מאשר לישון כמו שצריך. באמת, דיברתי עם כל הרופאים בעולם וכולם ניתקו לי בפרצוף. כי הם עייפים. הם רוצים לישון. וגם את רוצה לישון. את פשוט רוצה להיכנס למיטה שלך, לראות כמה אלפי סרטונים על דישון עציצים ולהירדם. ואת יודעת מה? אחרי שאתם עושים סקס תתכרבלו במיטה מחובקים, באמת בכיף, אני לא באה להוריד לכם. ואז שאחד מכם יגרור את עצמו למיטה אחרת. כי את לא רוצה להתעורר באמצע הלילה (או גרוע מכך, עשר דקות אחרי שנרדמת) בגלל שמישהו דפק לך מרפק בפרצוף כשהוא התהפך לצד השני של המיטה. או בגלל שהוא נוחר. או בגלל שהוא נושם. ואת בטח לא רוצה להגיע לזה שאחרי שאת מתעוררת בגללו, הוא ממשיך לישון ואת נשארת ערה במשך שעתיים ולא מבינה למה את לא מצליחה להירדם בחזרה. כרגע ישנת! היית מרוצה! מה קרה? למה הגוף שינה את דעתו? מה כל כך דחוף לו לאלץ אותך לבהות בחריצים של התריס ולחשוב על כל שטות שיצאה לך מהפה מאז כיתה ג'? סוף כל סוף הפסקת לשנוא את עצמך בגלל איך שאת נראית, עכשיו תתחילי לשנוא את עצמך בגלל האישיות? עזבי אותך, את עייפה.
שינה משותפת זה נהדר, כל עוד זה נהדר. ברגע שזה נהיה קצת פחות מנהדר, עדיף לזנוח את כל מה שכולם כל כך מתעקשים שהוא חשוב (על זה מבוסס המודל הכלכלי של אינסטגרם) ולעשות מה שחשוב בעיניכם (על זה מבוסס המודל הכלכלי של המינוס בעו"ש שלכם). תפרידו שמיכות, תפרידו מיטות, תפרידו אפילו חדרי שינה, אם זה מה שיעזור לכם להשאיר את החבילה שלמה. אל תפחדו ממה שיגידו ואל תהיו מוטרדים מאיך שזה נראה. מה נראה לכם, שכשאתם הולכים לקנות ספה, אתם היחידים שנשכבים עליה עוד בחנות כדי לעשות סימולציה של המעבר אליה באחת וחצי בלילה? לא. כולם עושים את זה. מלבד אלה ש"לא נעים להם". אלה רק עושים חצי שכיבה, ככה בלי רגליים, כדי שאף אחד לא ידע. ובסדר גמור. למה מה תעשו, תכתבו על זה ב"לאשה" ואחר כך גם ב־ynet, איפה שיש טוקבקים? השתגעתם? מה קרה לקצת פרטיות?! טוב. יופי. מקווה שאהבתם. אגב, מומלץ גם להפריד חדרי אמבטיה. אבל זה כבר למתקדמים. לילה טוב.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button