יש דרך להיפטר משומן עודף

הכירו את המכשיר שמשלב בין הקפאה ל-EMS ומאפשר חיטוב ומיצוק העור גם מהבית

כולנו רוצים גוף מוצק ומראה חטוב - כעת אפשר להגיע לתוצאות מעולות גם בבית. המכשיר החדשני ביותר בתחום המסת שומן, מיצוק וחיטוב הגוף הוא Nuna Body מבית פרמייר, היחיד בישראל המשלב בין טכנולוגיית הקפאה ו-EMS. מה הופך את Nuna Body לפתרון הכי בטוח ואפקטיבי בתחום?

מוגש מטעם חברת פרמייר
עודכן:
אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על המראה הוא מסת שרירים ושומן עודף . לקראת הקיץ הלוהט של ישראל (והחופשה בחו"ל, כמובן), וכדי להסתובב בגאווה ברחוב או בחוף הים, חשוב למצוא פתרון אפקטיבי, בטוח ומוכח להמסת תאי שומן ומיצוק הגוף.
הדרך הבלעדית להמסת תאי שומן בגוף היא טכנולוגיית ההקפאה, אשר קיימת במספר מכשירים הנמצאים בשימוש בקליניקות. הבשורה החדשה והחדשנית ביותר בתחום היא מכשיר ה-Nuna Body, מכשיר לשימוש ביתי, קל ונוח, אשר מציעה פתרון מוכח קלינית עם אישור FDA, בשילוב בלעדי של טכנולוגיית הקפאה ו-EMS בשימוש ביתי.

4 צפייה בגלריה
נונה
נונה
Nuna Body, שילוב של טכנולוגיות מתקדמות
(צילום: פרמייר)

מהו הסוד של Nuna Body שיבטיח לכם 'בודי' חטוב בקיץ?

מיצוק, שיפור גוון העור והחלקה - שילוב טכנולוגיות בלעדי מוביל לתוצאות מעולות
המהפכה המרכזית של Nuna Body היא השילוב של 5 טכנולוגיות מתקדמות הפועלות באופן סינרגטי לטיפול באזורים רחבים של הגוף. השילוב בין טכנולוגיית ההקפאה, הדרך היחידה להמסת תאי שומן, לבין EMS להעברת פולסים חשמליים לשרירים, מוביל לתוצאות יוצאות דופן ומהירות.
על פי המחקרים הקליניים שבוצעו על משתמשי המכשיר, שימוש ב-Nuna Body על פי ההנחיות מוביל לחיטוב הגוף, שיפור גוון העור, מיצוק העור, עור מתוח יותר, הפחתת צלוליטיס וסימני מתיחה ואפקט אנטי-אייג'ינג, באזורים כגון ירכיים, בטן מותניים, ישבן, זרועות, ידיים ומחשוף.

איך זה עובד?

Nuna Body הוא מכשיר לא-פולשני שאינו משתמש בלייזר, אשר שולח זרמים אלקטרו מגנטיים העובדים על השרירים אשר פועלים באופן סינרגטי עם קרני LED ואינפרא-אדום ובשילוב עם מיקרו-רטט בטמפרטורה נמוכה, החודרים אל מתחת לעור ישירות אל שכבת ההיפודרמיס אשר מכילה את תאי השומן.
מחקרים קליניים מראים כי תאי שומן רגישים לטמפרטורות נמוכות ובכך נהרסים ועוזבים את גופנו דרך מערכות הפסולת הטבעיות .

4 צפייה בגלריה
נונה
נונה
העור הופך חלק יותר
(צילום: פרמייר)
באמצעות שילוב בין טכנולוגיות אלו - הרקמה הופכת חטובה יותר והעור הופך חלק יותר. המכשיר מגיע עם ג'ל אלוורה מאושר FDA בעצמו להגברת האפקטיביות של הטכנולוגיות ולמתן שעות של לחות ותחושה נעימה בעור.

תוצאות מידיות וארוכות טווח - ב-5 דקות ביום

הייחודיות של Nuna Body מתבטאת בעובדה כי במכשיר לשימוש ביתי, אלחוטי ונוח לשימוש, אשר מביא לתוצאות הדומות למכשירים הנמצאים בקליניקות המקצועיות.
על פי ההנחיות לשימוש אופטימלי, מומלץ להתחיל בחודשיים הראשונים בטיפול של 5 פעמים בשבוע, 5 דקות בכל פעם. לאחר חודשיים ניתן לעבור למצב של שימור התוצאות עם טיפול של פעמיים בשבוע, 5 דקות בכל פעם.
על פי המחקרים, התוצאות של השימוש נראות לעין באופן כמעט מיידי ונשמרות לטווח הרחוק.

4 צפייה בגלריה
נונה
נונה
עור מוצר ומתוח יותר
(צילום: פרמייר)

טיפול בראש שקט - הוכח קלינית ומומלץ דרמטולוגית

מכשיר Nuna Body מאושר על ידי התקנים המחמירים של ה-FDA בתור מכשיר רפואי המיועד לשימוש על הגוף (אישור מסוג 510K). במהלך הפיתוח של המכשיר, הוא נבדק קלינית בתור מכשיר רפואי לא פולשני, והנמצא אפקטיבי ובטוח לשימוש.
בין החוקרים המובילים שפיתחו את המוצר עבור פרימייר נמצא גם פרופ' בארי בריש, זוכה פרס נובל לשנת 2017 בתחום הפיזיקה על מחקריו בתחום הלייזר. "על פי המחקרים שלנו, 92% מהמשתתפים רשמו שיפור בגוון ובמרקם העור ואצל 89% נרשם עור מוצר ומתוח יותר", מספר פרופ' בריש.
גם המומחים הגדולים בעולם בתחום הדרמטולוגיה מכירים באפקטיביות של Nuna Body. לדברי פרופ' טורלו לוטי, נשיא האקדמיה העולמית לבריאות בתחום הדרמטולוגיה, אמר כי "המכשיר הוכח בתור גורם המשפר את גוון ומיצוק העור בזרועות העליונות, הירכיים, הישבן, הבטן והמותניים".
לפרטים נוספים ולרכישה במחיר ישיר של המכשיר שיעזור לכם להגיע לגוף מחוטב ועור מוצר, השאירו פרטים>>
פורסם לראשונה: 09:51, 22.07.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button