"אין לי חשק מיני בכלל. האם מדובר בשעמום או שאני בגיל המעבר?"

ד"ר שולמית שדמון עונה לאישה בת 46 שחוששת שנכנסה לגיל המעבר, כי אין לה רצון לקיים יחסי מין עם בו זוגה

פורסם:
"אני בת ‭ ,46‬ בזוגיות זה עשור. בשנה האחרונה הפכתי מאישה חשקנית לאישה שאין לה חשק למין כלל. אין לי סימנים של גיל המעבר והווסת שלי מגיעה כל 28 יום, אבל אני מרגישה מבוגרת ולא סקסית. אני אוהבת את בן זוגי ויחסי המין בינינו היו טובים, אף כי לא מרגשים. האם מדובר בשעמום מחיי המין השגרתיים או משלב בדרך לגיל המעבר?"

ד"ר שלומית שדמון, מנהלת המרפאה לשיקום ולטיפול מיני, במרכז הרפואי לשיקום "לוינשטיין", עונה:
"בגיל 46 נשים רבות חוות את טרום גיל המעבר, שלב בחיים שכולל ירידה ברמות הורמוני המין ובעיקר האסטרוגן, על רקע מיעוט ביציות. לפי תיאורך את לא שם. מחזור הווסת שלך סדיר ואת לא מתארת תסמינים של גיל מעבר, כמו גלי חום.
את רומזת שהמין ביניכם "היה טוב, אך לא מרגש". כדאי לדעת: נשים, יותר מגברים, נוטות לאבד עניין ולהשתעמם בסקס שגרתי. סקס "טוב" לא מספיק לך, את רוצה סקס מרגש. ובכן, מה הדליק אותך בתחילת הקשר עם בן הזוג? אילו פנטזיות מיניות יש לך? האם את מעוניינת לחלוק אותן איתו או לממש אותן?
החשק המיני מתחיל בראש. הצעתי: קראי ספרות ארוטית, צפי בסרטים ארוטיים, רומנטיים או אף בפורנו, תעשי כל מה שאת חושבת שידליק אותך. יש נשים שנדלקות מינית מהאזנה לפודקאסט מסוים אף יותר מצפייה בסרט.
שתפי בתהליך את בן זוגך, אולי גם לו יש פנטזיה. היו סקרנים ויצירתיים, לפעמים מתחילים סקס ללא חשק, כמשימה לבצע, והחשק מתעורר בהמשך".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button