עופרה שטיין: "אני מחברת בין הגוף והנפש"

"אני מאמינה בריפוי דרך שמחה ועוצמה"

עופרה שטיין היא מטפלת בכירה בעצמת הרכות, שיטת טיפול לגוף ולנפש אשר כוללת נענוע עדין של הגוף כחזרה לרחם. "גופנו מזהה במיידית את המקצבים המוכרים לו, ומחזיר לו את יכולת הריפוי הטבעית"

מוגש מטעם עופרה שטיין
פורסם:

1 צפייה בגלריה
עוצמת הרכות
עוצמת הרכות
עופרה שטיין: "אני מחברת בין הגוף והנפש"
(צילום: שי קדם)

מהו עיסוקך ומה הובילך לעסוק בתחום?
השיטה שאני מטפלת בה כ-15 שנים, מבוססת על טכניקת נענוע עדין של הגוף בקצב פעימות של לב עובר. חיבור עוברי זה, מעורר בגוף את זיכרון התפתחותנו ברחם ויוצר תנאים חיוניים להבראה. הבנתי שטיפול זה נועד לרפא אחרים, תוך ריפוי הפצע שלי. תוך כדי הנענוע, גופנו מזהה במיידית את המקצבים המוכרים לו, ומחזיר לו את יכולת הריפוי הטבעית. מערכות גופנו מבוססות על נוזלים והנענוע מזרים את נוזלי הגוף, מנקז רעלים ומוציאם מגופנו.
הנענוע מנקה את תאי המוח מזיכרונות מעכבים, אמונות ומחשבות מקטינות. הוכח במחקרים מדעיים, כי הנענוע הספציפי של עוצמת הרכות משפיע עמוקות על גלי המוח ומביא לאיפוס רגעי, לאתחול, מסדר את הפעילות המוחית ומחדש את תפקוד הגוף כולו.
עברתי ילדות קשה. עם השנים כבוגרת, ראיתי שאני משחזרת את ילדותי במערכות יחסים, ושאני בפלונטר ללא יכולת לצאת ממנו והפצע רק גדל. זימנתי לחיי את אותן הדמויות שפגעו בי, רק בשינוי אדרת. נפגשתי עם עוצמת הרכות בעקבות המלצה. מורתי ד"ר טובי בראונינג, אשר פיתחה את השיטה, עזרה לי לפגוש את הילדה הפצועה שבי. לאט ברכות ובעוצמה בקצב הנכון לי, יצרתי עבור הילדה בתוכי מציאות של עוצמה והתחדשות.

רזומה מקצועי ורקע אישי
מטפלת בכירה בשיטת "עוצמת הרכות", בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במינהל עסקים התמחות ביעוץ ארגוני.

מה מייחד את פעילותך העסקית?
כאשר אין איזון בין הגוף לנפש[ אני מחברת את הגוף והנפש ומזהה את הניתוקים על מיטת הטיפולים, בשיח קצר ועבודה עם הגוף.
טכניקת נענוע הגוף, מאפשרת חיבור אל התת מודע. המטופלת מתחברת לכוחות הריפוי הטבעיים שלה, מקבלת הזדמנות לשחרר טראומות ולסגור מעגלים. אני מטפלת באנשים אשר מגיעים עם בעיות גופניות ורגשיות ובמיוחד בתקופה מאתגרת זו בעקבות השביעי באוקטובר: אובדן, חרדה וסטרס, כאבי גוף כרוניים, בעיות פוריות, מחלות אוטואימוניות, פציעות גוף ועוד.

רגע שיא בקריירה שלך?
הרגע בו החלטתי לעזוב את עבודתי הממשלתית, וליישם את עוצמת הרכות עם החלום שרציתי להגשים, עבודה עם אוכלוסיות מיוחדות. כיום אני מנהלת בית לחיים לבני נוער ובוגרים על הרצף האוטיסטי (מטעם ארגון "בית אקשטיין" אשר האמין בי לאורך כל הדרך). מבית לחיים במשבר, הצלחתי דרך הכלים שרכשתי בעוצמת הרכות, להפוך את הבית במלא אהבה ונתינה. הילדים הללו למדו להאמין בעצמם ולהאמין ושמגיע להם אהבה והשתלבות בחברה.

האם את חשה בעבודתך שליחות?
בוודאי. לראות לקוחה עוברת ממצב של עקה גופנית ונפשית, לבחירה בחיים והגשמת חלומות. שמחה ביכולתי לשלב את הטיפול באנשים עם צרכים מיוחדים ואת "עוצמת הרכות" בחיי האישיים והמקצועיים.

כמצליחה בתחומך, מה כולל ארגז הכלים שלך?
כוח מביא כוח נגד - כל דבר שננסה לשנות בכוח בגופנו או בנפשנו נקבל את אותו כוח נגד באותה עוצמה, לכן רכות זו מהווה את ייחודיות השיטה. כשתילחמי בגופך או בנשמתך, תקבלי מלחמת נגד פנימית. עוצמת הרכות מאפשרת לך להיות טובה ורכה אל גופך ולקבלו. כך תראי את השינוי בגוף ובנפש.
חיבור לילדה הפנימית - אני מחברת בכל אחת ילדה פנימית אשר בעקבות אירועי עבר, הביאו אותה לפתח אמונות ודפוסים שלא בהכרח משקפים את האמת הפנימית שלה. כשהפצע לא נרפא הוא יגדל ויצוץ בכל אירוע אשר יהווה טריגר לאותה חוויה בילדות (אובדן, פגיעה ועוד). החיבור לילדה הפנימית מייצר תנאים אידיאליים לריפוי.
שימוש בנענוע ייחודי לגוף ככלי לריפוי - ביכולתי להשתמש במצב העכשווי של הגוף והנפש. הלקוחה לומדת להקשיב לגוף ממקום אמיץ לאיתותיו דרך הנענועים בקצב לב עובר, הממיסים את המחסומים הנפשיים והגופניים.

יש לך שאיפות עסקיות שטרם הגשמת?
שאיפתי להקים מרכז טיפולים גדול, עם נוף נגיש לים, דרכו אגיע לכמה שיותר אנשים.

כדאי לדעת:

אל שיטת הטיפול בעוצמת הרכות, אני מגיעה מתוך התהומות שמהן באתי אל ריפוי דרך שמחה ועוצמה, דרכי המטופלת חוזרת אל מקורות הכוח אשר בתוכה, אל המרכז שלה, אל הנקודה שבה היא החלה לייצר את הדפוס עליו גדלה, ולייצר בה חוויה מרפאת ומעצימה.
המטופלת פוגשת את עצמה כפי שלא פגשה אף פעם, והופכת להיות אקטיבית בתהליך הריפוי שלה ועושה שלום עם החלקים שקשה לה לקבל בעצמה.

עופרה שטיין
| טל׳: 050-6214656
| פייסבוק: Ofra stein holistic pulsing
| אינסטגרם: Ofrastein_holistic_therapy
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button