13 שנה אחרי: מה השתנה בחייהן של השוטרות הסמויות שתפסו עשרות סוחרי סמים?

אם שוטטתן באתר השערים החדש שלא לאשה (אם לא, זה הזמן!), בטח ראיתן שלאורך השנים כיכבו על שערי "לאשה" גם נשים לא מפורסמות. הפעם חזרנו אל מישל גרז'דיאנוב ומירב טוויטו, שוטרות שהתחזו לדוגמניות לסביות, והפלילו 46 סוחרי סמים

פורסם:
2009: שתי שוטרות, אלמוניות עד אותו רגע, מככבות באופן יוצא דופן על השער: מישל גרז'דיאנוב ומירב טוויטו. "המטרה של צמד הסוכנות הסמויות, שהתחזו לדוגמניות לסביות, הייתה לחשוף סוחרי סמים שפועלים באזורי בילוי בשרון ולתעד אותם במצלמות כשהם מבצעים עסקאות", נכתב בכתבתה של דינה חלוץ. עבודת ההכנה לתפקיד כללה גם שיעורי משחק. השתיים עברו לגור ברעננה ועבדו במועדון בכפר־סבא - מישל כמארחת, מירב כמארגנת ערבי קריוקי. בסופו של המבצע, שנמשך שמונה חודשים, נתפסו עשרות סוחרי סמים.
היום: שתיהן עדיין שוטרות חדורות מוטיבציה.
אילו תגובות קיבלתן על שער "לאשה" בזמנו?
מירב: "היו תגובות ממש טובות, והכי מצחיק היה שישר אחרי שהגיליון יצא טסתי לתאילנד וישראלים זיהו אותי שם".
מישל: "קיבלתי המון פרגון – גם בתוך המשטרה וגם מחוצה לה".
לא פחדת אחרי שנחשפת ככה כמי שהפלילה עשרות סוכני סמים?
"לא, כי קיבלתי מעטפת ביטחון מאוד חזקה ממשטרת ישראל. לרגע לא חשבתי שיקרה לי משהו".
ומה קרה איתכן מאז?
מישל: "אחרי החשיפה הפכתי לבלשית בימ"ר מרכז, התקדמתי לתפקיד ראש צוות, ולפני שבע שנים יצאתי לקורס קצינים, הייתי הבחורה היחידה במחלקה. סיימתי בהצטיינות ונשארתי להדריך במכללה הלאומית לשוטרים. בהמשך הפכתי לקצינת מודיעין ובילוש בימ"ר מרכז. כל מה שקשור לארגוני הפשיעה ולמה שקורה היום ברחובות פשוט מרתיח אותי, הקלות שבה אפשר להשיג נשק וסמים. אלחם בזה כל עוד אני יכולה".
מירב: "אחרי ההפעלה כסמויה חיפשתי יציבות ובחרתי בתפקיד רגוע יותר שיאפשר לי להתפנות לדברים החשובים האחרים בחיים. כיום אני דואגת לכל צורכי השוטרים והשוטרות בתחנת ראשל"צ, ובגלל שהייתי בשטח, אני מבינה את הקשיים שלהם".
אתן עדיין בקשר?
מירב: "מישל היא חברה לחיים, היא כמו אחות קטנה. היא יקרה לי מאוד. אנחנו נפגשות לפחות פעם בחודש ומדברות בטלפון כל שבוע. היא הייתה המלווה שלי בחתונה!"
בזמנו אמרתן שאתן חולמות ללכת יחד לתוכנית "המירוץ למיליון". מה עם זה?
"היום אני רצה למיליון אחרי הילדים, הפיפי והקקי... אני במקום אחר, מתמקדת במשפחה ובקריירה שלי. כל דבר מתאים לזמן שלו".

רוצות עוד שערים מרתקים? היכנסו לאתר החדש תוכלו למצוא בו אלפי שערים שיצאו מאז 1947, להיזכר בצילומים בלתי נשכחים, לראות איך נראו כוכבות אהובות לאורך השנים ולגלות מי הופיעה על השער בשבוע שבו נולדתן.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button