מהפך במטבח

בעזרת המצנם: שלושה מהפכים עיצוביים שיכניסו אתכם למטבח

שילוב בין עתיק ומודרני, נגיעה אלגנטית של רטרו ומוצרי החשמל של SMEG בגוון ועיצוב מדויק. בקיצור, סטייל

מוגש מטעם SMEG
מוגש מטעם: SMEG
פורסם:
המותג SMEG הוא מותג איכות איטלקי הידוע בכל העולם במוצרי החשמל האיכותיים והאסתטיים שלו לבית, ובמיוחד למטבח. כחלק מאסטרטגיית הפעולה שלו, דוגל המותג SMEG לאורך השנים בשיתופי פעולה יצירתיים עם אדריכלים ועם מעצבים ונוהג לתמוך בקהילות המעצבים והאדריכלים במדינות שבהן הוא משווק בכל רחבי העולם.
המותג SMEG ותיק ומוכר גם בארץ, וגם כאן נוהג לתמוך ולחזק את קהילת האדריכלים והמעצבים הישראלית, אשר הודות למגוון הרחב של סגנונות עיצוב ודגמים עושים שימוש קבוע במוצרי SMEG בפרויקטים ברחבי הארץ.
אחד הפרויקטים המהווים דוגמה מובהקת לחיבתם של המעצבים למוצרי SMEG הוא פרויקט שהסתיים לאחרונה ביפו. לאחר שנים רבות של עבודה עם מוצרי SMEG ושיבוצם בפרויקטים שעיצבה במגוון סגנונות, בחרה הפעם מעצבת הפרויקט, גילה קורח, במוצרי SMEG לעיצוב דירתה הפרטית ביפו.
8 צפייה בגלריה
פרוייקט ביפו
פרוייקט ביפו
יפואית קסומה ומטריפה
(צילום: הדר קמינסקי, עיצוב: גילה קורח)
ההשראה לעיצוב הדירה הנמצאת בנתיב המזלות ביפו נבעה מן הנוף שנשקף ממנה, העיר שנושקת לים וליאכטות העוגנות בנמל יפו, השילוב המרגש בין ישן לחדש, ובין עתיק למודרני. המעצבת, הנוהגת להשתמש בחומרים טבעיים כמו ברזל, אבן ועץ כבסיס לעבודותיה מתוך העיקרון כי בסיס איכותי וטוב הוא הכרחי בכל פרויקט מוצלח, בחרה לשלב הפעם בפרויקט הדירה הפרטית שלה מוצרי SMEG מן הסדרה העיצובית הנקראת קולוניאל.
התנור הבנוי, תנור המיקרוגל, הכיריים וגם המקרר, כולם בצבע שחור גרפיט ובגימור ידיות וכפתורי פליז במראה עתיק, השתלבו מצוין במבנה האופייני כל כך ליפו, לצד מדרגות האבן השחורות המובילות לקומה השנייה והשיש השחור שבמטבח והכניסו נוכחות ואופי לדירה כולה.
8 צפייה בגלריה
פרוייקט ביפו
פרוייקט ביפו
מטבח עם אופי
(צילום: הדר קמינסקי, עיצוב: גילה קורח)
להדגשת האלמנט המוזהב הוצבו בחלל המטבח קומקום חשמלי ומצנם בעיצוב רטרו של SMEG ובמראה מוזהב, שהוסיף אור וברק לעיצוב האלגנטי המוקפד. השילוב המרגש בין המבנה העתיק ובין עיצובו הפנימי המעודכן התבטא במקרה זה גם בחדשנותם הטכנולוגית של המוצרים, שהוסיפה ממד נוסף לעיצובם בעל הסגנון העתיק.
8 צפייה בגלריה
פרוייקט ביפו
פרוייקט ביפו
שילוב בין עתיק ומעודכן
(צילום: הדר קמינסקי, עיצוב: גילה קורח)
פרויקט מרהיב נוסף שבו שולבו מוצרי SMEG מן הסדרה העיצובית הנקראת קולוניאל, הוא פרויקט של בוטיק העיצוב קסנטיני נגרות בוטיק, ששינה וחילק מחדש דירת גן במזכרת בתיה, בדגש על אלמנט בולט ומרכזי של נגרות בגוון שחור, עם נגיעות קלות של זהב. סטודיו קסנטיני נגרות בוטיק, המכיר היטב את מגוון סגנונות העיצוב של מוצרי SMEG, בחר ללא היסוס לשלב במטבח הפרויקט המיוחד הזה את מוצרי SMEG מן הסדרת קולוניאל.
8 צפייה בגלריה
המטבח במזכרת בתיה
המטבח במזכרת בתיה
סדרת קולוניאל
(צילום: הדר קמינסקי, עיצוב: שושי כדורי, סטודיו קסנטיני נגרות בוטיק)
כך שולבו תנור בנוי, תנור מיקרוגל שמוקם מעל למגירת חימום וכיריים אינדוקציה, בצבע שחור גרפיט עם ידיות פליז בעלות מראה עתיק, באופן מושלם במטבח השחור, ולצד מדיח הכלים והמקרר האינטגרליים יצרו תמונה מושלמת. גם מכונת אספרסו בסגנון רטרו של SMEG הוצבה על השיש והוסיפה אלגנטיות לתמונה הכללית.
נגיעה קטנה ומלאת חיים של צבע העניק מצנם רטרו של SMEG בצבע ירוק פסטל, שהוצב בלב המטבח השחור המסוגנן, מדגים את העיקרון של מוצרי הרטרו של SMEG, בצבעים בוהקים ומלאי חיים, הניתנים לשילוב בכל סגנון עיצובי אחר ומוסיפים נוכחות ואמירה עיצובית לתוצאה הסופית.
8 צפייה בגלריה
המטבח במזכרת בתיה
המטבח במזכרת בתיה
שחור ומסוגנן במזכרת בתיה
(צילום: הדר קמינסקי, עיצוב: שושי כדורי, סטודיו קסנטיני נגרות בוטיק)
סדרה עיצובית נוספת של SMEG, הנקראת דולצ'ה סטיל נובו ומהווה את ספינת הדגל של המותג מבחינת אלגנטיות ועיצוב, מככבת בפרויקט בצפון הארץ, מבית היוצר של סטודיו בירקן אביב ואטלר נגרות אמן. סטודיו בירקן תופס את המפתח לתכנון נכון כהבנה מתוך דרישות הלקוח כיצד היה רוצה לחוות את החלל הפרטי שלו, כך שהחלל ישקף את הסגנון העיצובי של הלקוח ואת ה"אני מאמין" שלו.
8 צפייה בגלריה
המטבח בצפון
המטבח בצפון
כוכב הצפון
(צילום: בוריס קוזנץ, עיצוב: סטודיו בירקן אביב, אטלר נגרות אומן)
הפרויקט, שעסק בשיפוץ מקיף של קומת הכניסה בבית פרטי בצפון, שם דגש מיוחד על אספקת פתרונות אחסון מספקים לדיירי הבית שביקשו למקסם הן את הפונקציונליות והן את פתרונות האחסון. היות והמטבח בבית פונה לכיוון הסלון ופינת האוכל, ההתייחסות אליו הייתה כאל פריט עיצובי לכל דבר, ומסיבה זו נבחרו מוצרי חשמל בעלי מראה נקי ומעוצב שהשתלב מצוין עם שאר חומרי הגמר.
תנור בנוי, תנור מיקרוגל, מגירת חימום המוצבת תחתיו וכיריים אינדוקציה, כולם בעלי עיצוב שחור נקי ואלגנטי וגימור מוזהב עדין, לצד מקרר אינטגרלי, כולם מבית SMEG, שובצו במטבח התכול בעל נגיעות העץ, ואליהם התווסף מצנם שחור בעיצוב רטרו של SMEG שיצר ניגוד דרמתי על גבי השיש הבהיר והדגים שוב את שילובם המוצלח של מוצרי הבוטיק של SMEG בתוך כל סגנון עיצובי.
8 צפייה בגלריה
המטבח בצפון
המטבח בצפון
שחור, נקי ואלגנטי. מקרר אינטרגלי
(צילום: בוריס קוזנץ, עיצוב: סטודיו בירקן אביב, אטלר נגרות אומן)
המותג SMEG שכולל יותר מעשר סדרות בעלות סגנונות עיצוב שונים ונבדלים ואינספור דגמי מוצרים במגוון רחב של טכנולוגיות וחידושים, מדגים שוב את חשיבות הבחירה העיצובית הנכונה של מוצרי החשמל בהתאמה לעיצוב המטבח והבית כולו, ואת הדרך שבה מעצימים מוצרי החשמל את נוכחותו של עיצוב הפנים כולו.

פרטים נוספים באתר, בטלפון: 077-2319527 או באולם התצוגה, שנקר 13 הרצליה פיתוח.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button