לי לוי, פרזנטורית של אופטרה, שילוב חדשני של טכנולוגיות מתקדמות

כשטכנולוגיה ויוקרה נפגשים

 תזכרו איפה קראתן את זה לראשונה:  SYNERGY MARBLE EYE -   הוא העתיד של טיפולי האנטי-אייג'ינג

מאת נעמה שם-טוב, מוגש מטעם אופטרה לונדון
פורסם:
השבוע נכנסתי לעולם החדשני של "אופטרה לונדון", שם פגשתי את המוצר החדש והמדובר ביותר שלהם - "Synergy Marble Eye". מהרגע הראשון, הייתי סקרנית להבין איך המכשיר הזה, שהרגע נחת אצלנו בארץ, יכול לשנות את כללי המשחק בתחום הטיפוח הביתי, במיוחד באזור העדין והחשוב שמסביב לעיניים.
כשהחזקתי את "Synergy Marble Eye" לראשונה, הופתעתי מהשילוב החדשני של הטכנולוגיות המתקדמות שבו. המכשיר מתהדר בטיפול באור LED אדום וירוק, יחד עם טכנולוגיות קירור וחימום, אליהן מצטרפת גם טכנולוגיית מיקרו-רטט, כשכל אלו יחד מבטיחות לטפל בסימני הזדקנות בצורה יעילה ומקצועית. תוך כדי שימוש, הרגשתי כיצד הוא מחליק בעדינות על העור, מסייע בהפחתת הקמטים, הכהויות והנפיחויות, ומשאיר תחושת רעננות ניכרת.

4 צפייה בגלריה
 SYNERGY MARBLE EYE
 SYNERGY MARBLE EYE
SYNERGY MARBLE EYE. מעניק חוויה מרגיעה
(צילום: יח"צ אופטרה לונדון)

התרשמתי מאוד מהאור האדום במכשיר, שממריץ את ייצור הקולגן – המרכיב הסודי לשמירה על עור צעיר ומוצק. האור הירוק, לעומתו, מאזן את גוון העור ומרגיע גירויים. בשימוש קבוע, שמתי לב שהעור שלי נראה אחיד ורענן יותר, כמו נולד מחדש.

4 צפייה בגלריה
יעל גולדמן, פרזנטורית של אופטרה
יעל גולדמן, פרזנטורית של אופטרה
יעל גולדמן, יופי ישראלי טבעי
(צילום: שי פרנקו)
ה"Synergy Marble Eye" לא רק מפתיע בטכנולוגיה שלו, אלא גם בראש הקוורץ הוורוד שמעניק חוויה מרגיעה במיוחד. ההרגשה הקרירה כשהוא נוגע בעור פשוט ממכרת, והוא עוזר להפחית נפיחויות ועיגולים כהים. שמתי לב גם שהוא משפר את ספיגת הקרמים והסרומים שאני משתמשת בהם, ולא יכולתי שלא להתפעל מהשיפור בשגרת הטיפוח שלי.

יופי נגיש וטבעי

נזכרתי כששמעתי על בחירת הדוגמניות הבינלאומיות, יעל גולדמן ולי לוי, כפרזנטוריות למותג. הבנתי את הבחירה – יעל מייצגת את היופי הישראלי הטבעי, ולי את האישה המודרנית וחסרת הגבולות. שתיהן מדגימות בדיוק את מה שאופטרה לונדון מנסה להעביר – יופי נגיש וטבעי.

4 צפייה בגלריה
 SYNERGY MARBLE EYE
 SYNERGY MARBLE EYE
SYNERGY MARBLE EYE, לא רק מכשיר טיפוח
(צילום: יח"צ אופטרה לונדון)

לסיום, אני חייבת לומר שה-Synergy Marble Eye אינו רק מכשיר טיפוח, אלא חוויה שלמה שמשדרגת את הטיפוח הביתי. עם פריסה ארצית של 10 סניפים, הסקרנות שלי רק גדלה לנסות מכשירים נוספים של המותג וליהנות מטיפולי פנים מקצועיים. בהחלט מדובר בפתרון מתקדם למי שרוצה לשמור על מראה צעיר וזוהר, ואני כבר משתוקקת לשלב אותו בשגרה היומית שלי.
ל"אופטרה לונדון" סניפים בפריסה ארצית:
מלון דן, הירקון 99, תל אביב-יפו; דיזינגוף סנטר, דיזינגוף 50, תל אביב-יפו; TLV ת״א, קרליבך 4, תל אביב; קניון עיר ימים, בני ברמן 2, נתניה; קניון ראשונים, שדרות נים, ראשון לציון; ממילא, ארלוב, ירושלים; קניון מול הים, הפלמ"ח 1 , אילת; קניון אייס מול - קאמפן 8, אילת; קניון עזריאלי איילון - אבא הלל 301, רמת גן.

טלפון שירות לקוחות 03-9590978 | אתר אינטרנט | אינסטגרם
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button