מודי חנות שהיא מוזיאון

3000 מטר של חנות, שהיא מוזיאון לעיצוב הבית

החנות המחודשת של חברת העיצוב לבית MODY מצטיינת בעיצוב מרהיב שמספק למבקרים חוויה דומה לזו של ביקור במוזיאון ענק ושיטוט בין תערוכות מפעימות ביופיין. עם 3,000 מ”ר בשלושה מפלסים מדובר בביקור חובה לכל למי שמחפש השראה לעיצוב הבית

מוגש מטעם MODY
פורסם:
חיפויים יפהפיים, ריצופים מעוצבים, כלים סניטריים שכמותם לא רואים בכל מקום אחר – MODY, אחת מהחברות המובילות בתחום עיצוב הבית בישראל, מציעה את כל אלה ועוד: לאחרונה התחדשה MODY גם בקו חדש ומרגש של מטבחים שנבחרו על ידי קנייני החברה ומציעים ללקוחותיה מטבחים איטלקיים שנבחרו בקפידה ומשלבים לוק מתוחכם, איכות יוצאת מגדר הרגיל ובמחירים נוחים לכל כיס.
את המוצרים החדשניים והיפהפיים של MODY תמצאו בחנות המחודשת של המותג, ברחוב הלח”י בבני ברק. מדובר באולם תצוגה יוצא דופן, 3,000 מ”ר גודלו, המתפרס על פני שלושה מפלסים שביניהם ניתן לנוע באמצעות מעלית, לנוחותם המלאה של הקונים. האולם עוצב בהשראת המוזיאונים הגדולים בעולם ומסודר לפי “תערוכות” בנושאים שונים המוצגות זו לצד זו בחללים מוגדרים, כך שהמבקרים חווים את מלוא המגוון בלי להיחשף לעומס מבלבל. לכל קולקציה חלל שקט משלה שמספק למבקרים המחשה ממשית ומלאת השראה של יישומה בבית.
שילובים של טקסטורות וצבע
השלד המארגן של החלל עוצב בהתאם לעקרונותיה של תנועת האמנות DE STIJL ומתחקה אחר האידיאל שלה ליצירת הרמוניה וסדר בעזרת שימוש בקווים אנכיים ואופקיים בלבד, היוצרים במות שעליהן מוצגים משטחי הקרמיקה והחיפויים השונים באינספור שילובים של טקסטורות, צבע וגרפיקה. שלל הקולקציות מונחות על מצע לבן כמיטב המסורת של מונדריאן וחבריו, והמעטפת הלבנה משמשת כקנבס המאפשר לשפע הוויזואלי להתבטא, בלי להתחרות עמו.
מרגע הכניסה לאולם התצוגה נחשף מבט מרהיב החולש על כל שלושת המפלסים יחדיו ומרמז על ממדיה של החנות ועל ההיצע המרהיב. קירות כוח גרפיים וטוטמים עתירי ממדיים שוזרים יחדיו אריחי קרמיקה בשלל צבעים. הם נישאים מן המרתף ועד לתקרת הכניסה כמעין גיבורי-על אדריכליים ומתגלים מחדש גם בכל אחת מהקומות, הפעם בלוק שמאפשר לשאוב מהם השראה קונקרטית.
השילוב של העיצוב המושקע, המרהיב והפרטני של אולם התצוגה עם ההיצע חסר התקדים של חיפויים, ריצופים, כלים סניטריים ומטבחים יוקרתיים וייחודיים הופך את אולם התצוגה של MODY לחנות היפה והמרגשת בארץ. האולם מציע ללקוחות פתרון כולל לכל צורכי הבית, המאופיין בטביעת האצבע המדויקת של MODY ומאפשר לשלב את חוויית הקנייה עם הוויז’ן העיצובי של החברה המובילה. אפשר אפילו לכנותה פסל אדריכלי מופשט שבו פסיפס עשיר של חומרים, טקסטורות, דוגמאות וצבעים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button