המיני פייס ליפט הוא אחד ההליכים הקוסמטיים הכי מבוקשים כיום

בהוליווד (וגם בישראל) כבר מצאו פתרון למראה פנים מושלם - לא מפחדים ממיני פייס ליפט

מה עומד מאחורי הפופולריות צוברת התאוצה של טיפול המיני פייס ליפט, שהחליף את מתיחת הפנים של פעם? מה שבעבר היה ניתוח מורכב לנשים מבוגרות, עבר שינוי ומותאם לשיפור מראה הפנים לאורך זמן, תוך החלמה מהירה ותוצאות טבעיות

מוגש מטעם ד"ר אברי רווה
מוגש מטעם ד"ר אברי רווה
פורסם:

לחצו לצפייה בסרטון
(צילום: חגי דקל)

כאשר עברה רותי ברודו את ההליך הזה אצל ד"ר אברי רווה, כבר לפני שנתיים, היא לא היססה לדבר על זה בכל מקום - אפילו בטלוויזיה בריאיון חשוף. הקו האמיתי והלא מתבייש הזה הפך להיות קונצנזוס גם בהוליווד ובתעשיית האופנה, כאשר מעצב העל מארק ג'ייקובס עבר בשנה שעברה ניתוח מיני מתיחת פנים וכבר למחרת שיתף בגאווה תמונה כשפניו חבושות. גם ברודו וגם ג'ייקובס לא הסתירו לרגע את ההליך.
מדובר באחד מהטיפולים הקוסמטיים הנפוצים כיום בקרב כוכבי וכוכבות הוליווד, אך בניגוד לג'ייקובס, ידוענים רבים לא מספרים שאכן עברו את ההליך וזה מעין סוד שמור שלהם. אך בין אם מספרים או לא, בזכות ההליך הכירורגי הם נראים במיטבם במינימום זמן החלמה, בהרבה פחות כאבים ועם תוצאות יציבות לאורך זמן.
אז מה הופך את המיני פייס ליפט לכל כך מבוקש כיום? ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית בעל ניסיון של שנים בביצוע הפרוצדורה מסביר: "במהלך תהליך ההתבגרות, הרקמות של הפנים נוטות לכיוון מרכז ומטה. מיני ליפט היא הפרוצדורה היחידה שמטפלת בשליש התחתון של הפנים, באמצעות ניתוח שמסדר את הצוואר, קו הלסת והלחי. בניגוד להזרקות שלא יועילו במקרה הזה, ככה נקבל מסגרת טובה יותר לפנים. אם בעבר מתיחת פנים הייתה הליך מורכב עם זמן החלמה ממושך, הגרסה העדכנית מאפשרת חזרה מהירה יחסית לשגרה עם תוצאות מצוינות.

4 צפייה בגלריה
ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
מיני פייסט ליפט, לפני ואחרי
(צילום: רווה קליניק)

הפעולה שמתבצעת היא הרמה של רקמות השריר והשומן, החזרתן למקומן, קיבוע ואז מתיחה עדינה של העור. העור הוא האלמנט האחרון שאנחנו מותחים, אחרת יתקבל מראה שהוא עשוי ולכן צריך לכך טכניקה ורופא מיומן שיודע ואוהב לעשות את זה במדויק".
באיזה גיל כדאי להתחיל?
"מיני ליפט, בניגוד למה שאנשים חושבים, הוא לא ניתוח למבוגרות. היום נשים שחשוב להן המראה וההידוק שלו בוחרות בו החל מאמצע גילאי 50-40. מדובר בטיפול מבוקש, מאחר שאין לו תחרות במתן מענה לחלק התחתון של הפנים. ההמלצה היא לגשת אליו בשלבים המוקדמים, לפני שהפנים 'נופלות', בשל עודפי עור גדולים וכבדות בקוטב התחתון - כך גם התוצאה תהיה טובה, ההחלמה תהיה קלה יותר והחזות תישאר רעננה לאורך שנים רבות, בלי עליות וירידות".
בכמה זמן החלמה מדובר ומתי נראה תוצאות?
"זמן ההחלמה הוא מאוד פרסונלי, יש כאלו שתוך שבוע נראות מיליון דולר ויש שגם אחרי שבועיים עוד יש להן נפיחויות ושטפי דם. אנחנו לוקחים בממוצע שבועיים וחצי עד שלושה להחלמה מלאה. בערך שבוע אחרי ההתחלה, ההחלמה היא אקספוננציאלית, בכל יום מרגישים טוב יותר, נראים טוב יותר ומחלימים יפה".
מה הופך את הניתוח למוצלח עם תוצאה משופרת?
"היום הטכניקות הרבה יותר חדשניות, מתייחסות יותר למבנה של המטופל או המטופלת ולתנועת הפנים, ולכן התוצאה הרבה יותר טבעית. הניתוח המוצלח ביותר הוא ניתוח שגורם למטופלת להרגיש טוב עם עצמה, ומשחזר ומשמר את המראה. אני תמיד מצהיר שאנחנו לא באים לעשות אף אחד צעיר יותר, אלא פשוט מחזירים את ההופעה המסודרת והמחמיאה".
ומה באשר לשימור התוצאה? מתברר שגם לזה יש פתרון, שמתחזק את הפעולות הכירורגיות שנעשו ומצמצם למינימום את הצורך בטיפולים נוספים. ההמלצה העיקרית היא שימוש בחומצה פולי לקטית המעודדת ייצור קולגן, אותו מרכיב ששומר על גמישות וברק העור. במרפאתו של ד"ר רווה הממוקמת סמוך לכיכר המדינה בתל אביב, נעשה שיתוף פעולה יחד עם ד"ר דן זיתוני, העוסק ברפואה אסתטית ומבצע במקום הזרקות של החומר "סקולפטרה".

4 צפייה בגלריה
סקולפטרה לפני ואחרי, ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
סקולפטרה לפני ואחרי, ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
שימוש ב"סקולפטרה", השינוי במהלך התהליך
(צילום: רווה קליניק)

"אחת לשנה אנחנו ממליצים לעבור פרוצדורה המסייעת למיצוק העור", מסביר ד"ר זיתוני, "אנו מזריקים באזור צידי הפנים והצוואר, כשהגדולה של החומר הזה היא שהוא נותן לגוף לייצר בעצמו את הקולגן מחדש. עצם יצירת חומר אנדוגני כזה ששייך לגוף עצמו, גורמת לכך שקצב הפירוק שלו איטי יותר, ולכן ניתן ליהנות ליותר זמן מההשפעה שלו. מעבר לכך שהוא ממקסם את ניתוח המיני פייס ליפט, זו דוגמה לחומר שהוא רלוונטי לכל מי שרוצה לשפר את מרקם ואלסטיות העור".

4 צפייה בגלריה
סקולפטרה לפני ואחרי, ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
סקולפטרה לפני ואחרי, ניתוח מיני פייסט ליפט, ד"ר אברי רווה
שימוש ב"סקולפטרה" לפני (משמאל) ואחרי
(צילום: רווה קליניק)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button