תיק עם צ'ארם

טרנד עם צ'ארם: מקשטים את תיקי היד עם אקססוריז קטנים

טרנד הפריטים הקטנטנים המוצמדים לתיקי היד משתלט על הרשתות החברתיות וגם על מותגי היוקרה. מה זה אומר? שבתקופה הקרובה לפחות, הפוקוס לא יהיה על איזה תיק יש לך, אלא על איך את מקשטת אותו

פורסם:
אחרי שנים ארוכות שבהן שלטו על מדפי החנויות פריטים עמוסי לוגואים ודיטיילז שרק מאדירים את שם המותג ושמים אותו במרכז, החלו לבצבץ לאחרונה טרנדים כמו היוקרה השקטה ואולד מאני, המאדירים את המראות הקלאסיים והנקיים, נטולי הלוגואים והעומס - אותם הובילו מותגים כמו בוטגה ונטה, פרגמו וגוצ'י עם המעצב החדש סבטו די סרנו.
בשנים האחרונות, עם עליית הרשתות החברתיות, הצרכן עומד במרכז ורוצה ליצור את העיצוב שלו. המגמה הזו באה לידי ביטוי בצורה בולטת בטרנד הצ'ארמים לתיקים וצפויה להתפתח גם לכיוונים נוספים, מה שאומר שמדובר בתהליך של פרסונליזציה של עולם האופנה. נכון, יש מותגים שכבר עושים את זה שנים רבות, כמו קרוקס או פנדורה וממש בקטנה גם לואי ויטון. אלה מטביעים את ראשי התיבות של שם הקונה על התיקים. אבל בימים אלה מותגים רבים מצטרפים לטרנד ונותנים את האחריות על העיצוב ללקוחות. ראינו את זה על המסלולים של מיו מיו, בלנסיאגה, קואץ' ועוד.
יש לא מעט סיבות שהובילו להתפוצצות של טרנד הפרסונליזציה באופנה בכזאת צורה: ראשית, דור ה־Z שמשתלט לאט־לאט על השוק המסחרי ואוהב להיות מיוחד. במקרה שלהם, לכל אחד יש פרסונה משלו ופריטים משלו, עם דגש על הייחוד האינדיבידואלי. כל זה מצטרף לסיבה נוספת – ההשראה של ג'יין בירקין, שאהבה לקשט את התיקים שלה, ובעקבות מותה בשנה שעברה, אנשים נחשפו יותר לתמונות שלה ושאבו מהן דוגמה לרעיונות חדשים. התופעה, אגב, קיבלה בטיקטוק את השם Jane Birkinfy.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Francois Durand /Getty Images,)

3 צפייה בגלריה
(צילום: Francois Durand /Getty Images,)

גורם מכריע נוסף הוא כלכלי. עם דיווחים אחרונים על ירידה של 11% במכירות בשוק מותגי היוקרה, נאלצים המותגים להציע ללקוחותיהם מוצרים במחירים נגישים יותר, ממש כמו שקורה בתחומי האיפור והטיפוח של מותגי היוקרה. זאת הדרך שלהם למכור מוצרים ממותגים במחירים נמוכים יותר וכך להגיע לקהל לקוחות רחב יותר.

אז איך מאמצים?

היופי בטרנד הזה הוא שהחוק היחיד הוא שהוא יהיה את, כלומר שתיקחי את כל מה שאת אוהבת ותקשטי איתו את התיק.
@laishamag ככה עושים נכון את טרנד הבאג צ׳ארמס 🤩 #לאשהסטייל #מגזיןלאשה #לאשה #טרנד ♬ Falling Angel - HCTM
  • אוהבת צדפים? רכשי לך כמה מחזיקי מפתחות כאלו, או הכיני בעצמך וחברי לרצועות התיק.
  • אוהבת תכשיטי כסף? השיגי לך צ'ארמים כסופים או אפילו קחי שרשראות שיש לך בבית והוסיפי אותן.
  • אפשר גם לקחת את זה למקום פרקטי ולתלות ארנקון קטן או אפילו את משקפי השמש על החלקים החיצוניים של התיק.
  • תוכלי לעשות כל מה שתרצי, כל עוד זה מראה את האישיות שלך ואת מי שאת.
דוגמנית: מור יונה
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button