לשדר שהכול פיקס למרות שברור שזה איכס

פתאום הבנתי - אני וג'ניפר לופז בדיוק אותו דבר!

שתינו העלינו לרשת תמונות של מציאות נוצצת, כשבפועל היא סבלה מקורוזיה קשה.  בדיוק כמו רותי מחנות הירקות או לאה מהבניין הסמוך | סטטוס: גרושה

פורסם:
לאחרונה הבנתי שאני וג'ניפר לופז בדיוק אותו דבר! כלומר לא ביכולת השירה, כן? כבר בכיתה ב', כשרציתי להצטרף למקהלת בית הספר, אחרי ששמעו אותי שרה את "לכי ילדה אהובה", אמרו לי "לכי ילדה". בחיי. אפילו את המילה "אהובה" לא הוסיפו. גם לא בעור הקורן שלה שמסרב (בצורה מעצבנת!) להזדקן, לא בזרועות החטובות שלה, לא בישבן הלוהט... בעצם אתן יודעות מה, עזבו. ביני ובין ג'יי־לו אין שום דבר משותף. להוציא שני דברים קטנים: חוסר מזל בזוגיות והרצון לשדר לעולם שהכי פאן לך גם כשהכי לא.
עכשיו נכון, את שני הקריטריונים האלה חולקים כנראה עוד מיליוני אנשים בעולם, אבל עדיין - הרבה יותר כיף להגיד שזה משותף לי ולג'יי־לו מאשר לרותי מחנות הירקות או ללאה מהבניין הסמוך. מה גם שהתובנה הזו נפלה עליי ברגע קוסמי מטורף: אני וג'יי־לו העלינו לרשתות החברתיות, ממש במקביל, תמונות ששידרו כביכול מציאות נוצצת, כשבפועל היא סבלה מקורוזיה קשה.
במקרה שלי, זה קרה כשהייתי בחופשה בתאילנד. על ההתחלה חטפתי שם הרעלת מזון, ואם זה לא מספיק, אמי האלמנה החלה לסבול בארץ מבעיית בריאות קשה. כך שבמקום ליהנות מהשלווה, לאכול פאד־תאי ולקנח בשייק, את רוב הזמן העברתי בהתמודדות עם בחילות וסטרס, תוך כדי שאני בטלפון עם נציגים של "מכבי". ללא הפסקה. אבל מה עוד עשיתי בזמן הזה? או! העליתי תמונות שלי על רקע החופים הקסומים וכתבתי "גן עדן", למרות שהרגשתי עמוק בגיהינום.
בדיוק באותו זמן לופז, שע"פ הדיווחים חוותה אז משבר קשה בנישואים עם בן אפלק, חגגה יום הולדת 55 בלי בן אפלק. אבל זה לא מנע ממנה לערוך לעצמה מסיבה מפוארת בסגנון "ברידג'טאון" ולהעלות משם תמונות שלה נראית כמו דוכסית, ומיד אחרי זה גם סלפי מושלם שלה בבגד ים - שנועד ללא ספק להזכיר לכולם שהיא בעצם מלכה.
מיותר לציין שבתקופות בהן גם אני נאלצתי להתגבר על פרידה כואבת מבחור שאהבתי, הקפדתי להעלות תמונות מחמיאות שלי בפוזה מאושרת, אבל דווקא משום שהפעם המניע שלי לא נבע כלל ממניעים רומנטיים – נפל לי הסים: הרצון הזה שלנו, להציג לעולם מציאות אחרת, לא בהכרח קשור לקנאה שאנחנו רוצות לעורר באיזה בחור. מעל הכל, זה בעיקר ניסיון לשכנע את עצמנו שלא הכל נורא.
אך כמובן שגם זה, עד גבול מסוים. כי לפעמים מגיע הרגע שכבר ממש לא טוב לך ושום פילטר לא יעזור. במקרה שלי, אחרי שחזרתי לארץ והמצב עוד יותר החמיר, התנתקתי לחלוטין מהרשתות. ואז תהיתי לעצמי מה יקרה עם ג'יי.לו? מה היא תעשה עכשיו, אחרי שהוכרז באופן רשמי, שהיא ואפלק מתגרשים. ולא פחות חשוב: תהיתי למה אני תוהה. ובכלל, למה הסיפור שלהם מעסיק את רובנו כל כך. למה אפילו בתקופה כזו, בין הכותרות על המתקפה האיראנית, המצב בצפון ועסקת השבויים, עדיין מדי יום משתרבבת לה בעקביות ידיעה על הזוגיות של "בניפר"?
בסוף הבנתי: בדיוק מאותה סיבה שכל כך שמחנו מהקאמבק שלהם. ממש כפי שזה נותן לנו אופטימיות לשמוע על סיפור אהבה שמסתיים בהפי־אנד, זה גם מחזק אותנו לגלות שאפילו הכוכבים הכי גדולים הם בדיוק כמונו. שזה לא משנה אם את יפהפייה, מצליחה עם גוף הורס ועור משובח, גם הלב שלך יכול להישבר. וכן, גם את יכולה להעלות תמונות שכביכול מנסות לשדר שהכול פיקס למרות שברור שזה איכס. בדיוק כמו רותי מחנות הירקות או לאה מהבניין הסמוך.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button