עו"ד יעקב בלס

שליח הצדק – איתכם לאורך כל הדרך: דיני משפחה, גירושין, ירושות וצוואות

עורך הדין יעקב בלס הוא בעל משרד הפועל כבר 25 שנים, ובעל ניסיון עשיר בניהול וייצוג אלפי תיקים והופעות בבתי משפט. בנוסף, הוא ייצג תיקים רבים בתחום מזונות ורכוש, אשר הותירו חותם בתחום דיני המשפחה בישראל

מוגש מטעם עו"ד יעקב בלס
פורסם:
עורך דין יעקב בלס, בעל משרד בוטיק זה 25 שנים, המציע שירותים משפטיים בדיני משפחה, גירושין, ירושות, צוואות ומגוון שירותים משפטיים נרחב, בתחום דיני משפחה וגירושין. בהכשרתו המקצועית הוא בעל ניסיון עשיר בניהול וייצוג אלפי תיקים בתחום גירושין, משפחה, ירושות וצוואות, כולל הופעות בבתי משפט לענייני משפחה, בתי דין רבניים, ערעורים בערכאות השונות ועוד. בנוסף, הוא ייצג תיקים רבים בתחום מזונות ורכוש, אשר הותירו חותם בתחום דיני המשפחה בישראל.

כיצד הגעת למקצוע ולמעמדך הנוכחי?
״מקטנותי אהבתי לעזור לזולת ואני רואה במקצועי שליחות לעזור לאנשים ולתרום מהידע והניסיון שלי, ולכן בחרתי בתחום דיני המשפחה, שאני כה אוהב וחי אותו, מאחר שהוא טומן בחובו בעיות רבות בין בעל לאישה, בין אח לאח, בין ילדים לאחד מהוריהם או לשני הוריהם.
"אני עוזר למשפחות ונותן את הלב ואת הנשמה, בפתרון סכסוכים עקובים מדם בתוך המשפחה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית. אני אוהב להעניק פתרונות, לעזור לזולת וליצור אסטרטגיות ובייחוד, להציל משפחות ולפעול למען טובת ילדים שנקלעו שלא באשמתם לסכסוך בין הוריהם".
מה גורם לך לגאווה בעבודתך?
"כשלקוח מגיע במסגרת סכסוך גירושין או סכסוך ירושה בין אחים, ממוטט ושבור נפשית, ואני מצליח להראות לו את האור בקצה המנהרה. אני אעשה הכול כדי להרים אותו מעלה, באמצעות ניסיוני המקצועי העשיר הרב והאמפטיה שאני מעניק לו. כך, ממצב נפשי קשה וירוד, במהלך הקשר המקצועי שלי עמו, הוא מצליח להתרומם, לחייך ולהבין שיש לו תקווה לחיים מאושרים. האתגר שאני אוהב בעבודתי הוא להצליח בתיק שאני מייצג ולתת ללקוח שלי מהידע הרב שצברתי. זה מעניק לי סיפוק שעשיתי טוב לעוד לקוח מרוצה".
מה היית רוצה לשנות בתחומך?
״הייתי רוצה לשנות נושא שחשוב לי וקרוב ללבי עד כדי כך, שמדובר בנושא עצוב וכאוב מאוד, והוא הפגיעה בילדים בעת הליך גירושין בין ההורים. הייתי רוצה לראות שינוי מהותי בנושא זה, כך שמחד, מוסדות המדינה כגון שירותי הרווחה, בתי המשפט ובית המחוקקים, ייתנו דגש על כך ויפעלו בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם, למיגור ולצמצום הפגיעה בילדים והסתת ילדים של הורה אחד כנגד משנהו. מאידך, הייתי רוצה שההורים עצמם יחשבו ויפנימו שגם כשיש הליך גירושין בפתח, יש ילדים עם נשמות רכות שנפגעים, וידאגו למנוע פגיעה בילדים שלא אשמים. כך נדאג לבנות דור בריא יותר של ילדים, ללא חסכים נפשיים״.
מה האתגר הכי גדול במקצוע מבחינתך?
"למנוע פגיעה ונזק בילדים שנחשפים למלחמות המשפטיות שמנוהלות על ידי הוריהם, במסגרת סכסוך הליך הגירושין, תוך שאני מונע הסתות או ניכור הורי בין הילדים להוריהם. אני תמיד שואל - מדוע ילדים אלו אשמים? במה הם חטאו שהם צריכים לסבול? לכן, תמיד, בכל תיק שאני מייצג, ראשית אעשה הכול כדי לצמצם ולמנוע את הפגיעה הרגשית בהם. עקב ניסיוני רב השנים, אני מצליח במשימתי זו, וכך אני ישן טוב בלילה, כי הצלחתי לעזור".
איך משלבים בין קריירה לחיים אישיים?
"אני עושה הפרדה מוחלטת בין עבודתי כעורך דין ובין תפקידי כבעל וכאב. כשאני מייצג בבית משפט או עובד במשרד, אני מתנהל במקצועיות רבה, וכשאני בבית אני מתנתק והופך לאדם אחר. את זמני אני דואג להעניק למשפחתי ולילדיי וכן ליהנות מתחביבים שאני אוהב ולמלא את המצברים ליום העבודה הבא. זה חשוב מאוד וכך אני מטפח את הקריירה ולא מזניח את חיי האישיים".
כאדם משפיע, מהו האני מאמין שלך?
"כשאני פותר סכסוכים איני מתמקד רק בפתרון הבעיה המשפטית, אלא בפתרון רחב שיטפל בשורש הבעיה ולא רק בבעיה המשפטית עצמה".
היכן אתה רואה עצמך בעוד חמש שנים?
"החזון שלי הוא שבעוד חמש שנים אמשיך להיות מהמשרדים המובילים והמצליחים בתחום דיני המשפחה, הגירושין והירושה בארץ, ואמשיך לתרום מהידע והניסיון הרב שלי ללקוחותיי. אני מעוניין להמשיך להצליח להוביל תקדימים רבים, שיובילו את תחום דיני המשפחה צעד קדימה, לצורך מניעת עיוותי דין ולהתקדמות תחום דיני המשפחה והגירושין, ביחס למציאות שכל משפחה חיה עמה בעת סכסוך גירושין".

כל מה שצריך לדעת על הליך פרידה או גירושין

הגעתם להחלטה קשה - להתגרש או להיפרד?
נסו בכל דרך אפשרית להגיע להסכמות, תוך ויתור על האגו האחד של משנהו, וזאת על מנת למנוע פגיעה בילדיכם, ובכך לייתר הליכים משפטיים יקרים ומורכבים.

עו"ד יעקב בלס | טל׳: 03-6521605, 052-2927602 | אוסישקין 13 חולון | yakov@balaslaw.co.il | balas.org.il
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button