שיער ארוך מאוד שהפך לפופולרי בכל העולם. קים קרדשיאן

הטרנד הכי חם בתחום השיער הוא להתחבר לשורשים של עצמנו

מתברר שהצעקה האחרונה בעולם הביוטי עכשיו הוא להפסיק לחקות אחרים ולחפש את הגרסה הכי טובה של עצמך. איך עושים את זה?

פורסם:
"אני חייב לומר שעבורי, כאמן בתעשייה יותר מ־30 שנה, כרגע הכל סובב סביב ביטוי עצמי", אומר לנו אנטוניו קורל קאלרו, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת Moroccanoil שקפץ לביקור בתל־אביב. "כיום סלבריטיז מנסים להעביר את המסר שאת לא צריכה להיות תקועה עם לוק אחד לכל החיים, כי את לא תרגישי תמיד את מה שאת מרגישה היום".
עוד כתבות על טיפוח השיער בערוץ לאשה

7 צפייה בגלריה
אנטוניו קורל קאלרו, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת Moroccanoil
אנטוניו קורל קאלרו, מנהל הקריאייטיב העולמי של חברת Moroccanoil
"להיות עצמך זה הכי טוב". אנטוניו קורל קאלרו
(צילום: Gettyimages)
מה זה אומר?
"בניינטיז נשים היו נכנסות לסלון שלי ומבקשות 'תספורת רייצ'ל מחברים'. היום התספורות הרבה יותר מגוונות ומוכוונות למי שיושבת בכיסא. אחרי הקורונה, נושא הביטוי העצמי חזק אפילו עוד יותר - זה הזמן להיות יותר אמיצה ולהראות לעולם שלהיות עצמך זה הכי טוב".
7 צפייה בגלריה
ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון
היום התספורות הרבה יותר מגוונות מאלה שהיו בנייננטיז. תספורת רייצ'ל
(צילום: Gettyimages)
אז זה אומר שתם עידן האיידולים?
"עדיין יש איידולים, אבל גם הם משתנים כל הזמן ולא מתחייבים למראה אחד מוגדר. הם מנסים להוכיח שכל אחת יכולה להיות גרסאות שונות של עצמה. המראות האלה מנסים לשקף תקופה מסוימת בחיים. אנשים פחות מנסים להעתיק ויותר מנסים להבין מה מתאים להם, מה הכי משקף את האישיות שלהם. כל הטרנדים שרצים כיום הם לא מאוד מוגדרים אלא כאלה שמשאירים מקום למי שאת. התפקיד שלנו כמעצבי שיער הוא להעניק מראה שגורם לך להיראות במיטבך. ובכל זאת, עדיין יש כמה קטגוריות מובילות שנשענות על מראות הכוכבות, כשהמטרה היא להשתעשע ולעשות את זה עם שיער בריא ומטופח".

השראות השיער המובילות על פי אנטוניו

שיער XL, קים קרדשיאן: "בשנים האחרונות יש עלייה בשימוש בתוספות כדי להגיע למראה שיער ארוך מאוד שהפך לפופולרי בכל העולם. בנוסף, יש גם ביקוש לגוונים קרים, כמו פלטינה שגם הפך למאוד טרנדי. חשוב לדעת שלא כל גוון טרנדי מתאים לכל אחת. צבע יכול למסגר ולהבליט את הפנים או להעלים אותן, ואנחנו שואפים להתאים אותו כך שיחמיא כמה שיותר. גון השיער חייב להחמיא לגון העור, ולכן חשוב להתייעץ עם מעצב השיער ולא לבחור בצבע רק כי הוא פופולרי כרגע. בכל מקרה, אם בחרתן להבהיר את השיער לבלונד פלטינה, אני ממליץ לתחזק אותו בעזרת מוצרי חפיפה מתאימים, כמו שמפו סגול, לנטרול גוני הנחושת".

מולט, מיילי סיירוס: "אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים בתספורות לא מוגדרות, זה כבר לא סביב להיראות גבר או אישה, זה סביב להיות מי שאתם, ולכן לתספורות מהסוג הזה אנחנו קוראים 'פלואיד ג'נדר'. הן לקוחות מתקופות שהכל היה יותר פתוח, שנות ה־70 וה־80 והמהפכות שהן הביאו איתן. אני חושב שזו תסרוקת שנותנת המון כוח לאנשים - חוסר האיזון בין החלק הקצר מקדימה לחלק הארוך מאחור והמסגור היפה שזה נותן לפנים. מיילי סיירוס מתחזקת אותה בשנתיים האחרונות, ונראה שזה יישאר איתנו תקופה".
7 צפייה בגלריה
מיילי סיירוס
מיילי סיירוס
פלואיד ג'נדר. מיילי סיירוס
(צילום: Gettyimages/Amy Sussman)

קארה קצר, קאיה גרבר: "מקורה של התספורת הזאת בשנות ה־40 וה־50. כשהמלחמה התחילה והנשים נכנסו לעבוד במפעלים, הרבה מהן הסתפרו קצר כדי שהשיער לא ייתפס במכונות. זה לוק שנותן תחושה של שחרור, ובגלל זה רואים כעת המון צעירות שמאמצות אותה. התספורת הזאת מתקשרת לשינוי, תמיד ישאלו נשים שעושות שינוי דרמטי שכזה בשיער - 'מה קרה?'. קל מאוד לתחזק את המראה הזה והוא יכול להיות מאוד ורסטילי: חלק, גלי, מראה רטוב ומשוך לאחור. התספורת הזאת ממסגרת יפה מאוד את הפנים, אך אני לא אמליץ עליה למבנה פנים עגול".
7 צפייה בגלריה
קאיה גרבר
קאיה גרבר
תחושה של שחרור. קאיה גרבר
(צילום: David Livingston/Gettyimages)

אורך ביניים, היילי ביבר: "האורך של היילי מאוד טרנדי, בינוני - לא לפה, לא לזה שם, שנותן תחושה של תספורת שארכה ולא פרש, בקטע טוב. אני חושב שהרבה מתחברות לזה כי היא מאפשרת ליצור מראות שונים ועדיין לא להתחייב".
7 צפייה בגלריה
היילי ביבר
היילי ביבר
לא להתחייב. היילי ביבר
(צילום: Splashnews/WavyPeter)

צבע נחושת, קנדל ג'נר: "הגוון הנחושתי מאוד מתחזק, מין תוספת ג'ינג'ר למראה השיער. זה מחמם ומחמיא מאוד לגון העור. צבעים מעוררים רגשות, והגוון הזה הולך לככב על הרבה ראשים".
7 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר
קנדל ג'נר
מחמם ומחמיא. קנדל ג'נר
(צילום: Gettyimages/Dimitrios Kambouris)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button