אמיליה גריי במראה רטוב

שיער רטוב וגלוסי ליפס: הטרנדים הכי בולטים בעולם הביוטי בקיץ 2024

כולם יפים, כולם נוצצים, אבל אם תשאלו אותנו, אלה ארבעת הטרנדים המובילים בעונה הקרובה. עם קצת מאמץ תוכלו גם  אתן לאמץ את הלוק הנכון

פורסם:

מראה שיער רטוב

המראה הזה היה נוכח העונה לא רק בתצוגות של ג'ייסון וו, מקס מארה, דיזל, רוברטו קוואלי (רשימה חלקית מאוד), אלא גם על ראשן של כל הבחורות הכי עדכניות שאוהבות לעשות תסרוקות קוקו הדוקות ורטובות (ולצלם אותן לטיקטוק, כמובן). גם טקס המט גאלה האחרון לקח את המראה הרטוב לנקסט לבל, כאשר כמות נכבדת מהכוכבות הלכה על המראה הרטוב (כמו הדוגמנית אמיליה גריי, למשל, שעשתה את זה פשוט מדהים).
5 צפייה בגלריה
 קים קרדשיאן
 קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
(צילום: GettyImages)

מתכוונות לאמץ את המראה? איפור הכי מינימלי שמסתכם בקצת מסקרה, טיפה סומק ואיזה שפתון קליל הכי יתאים כאן.
מה יתאים פחות? עדיף לא לשלב במראה הזה את טרנד הגלוסי ליפס או מראה של איפור רטוב מאוד (כזה שמשתמש בהרבה שימרים נוזליים וקרם לחות), כי אז פשוט תיראו כאילו שפכו עליכן דלי עם מים.

לחיים ורדרדות

בקיץ האחרון היה פה טרנד שנקרא "טומטו גירל", שזה על קצה המזלג אומר להפציץ את הלחיים בסומק כדי להיראות כאילו נשרפת תחת קרני השמש היוקדת. ממש לצידו נכח גם ה"סטרוברי גירל", שהדגיש לחיי תות אדמדמות. ובכן, נראה שהלחיים הסמוקות לגמרי נשארות איתנו גם בקיץ הקרוב.
5 צפייה בגלריה
(צילום: GettyImages)

מה נראה פה הפעם? גוונים ורדרדים ועדינים יותר ופחות ורוד פוקסיה ואדמדמים. מבחינת אזורי ההנחה של הסומק יבלטו הלחיים ואזור הרקות (ופחות האף, כמו בקיץ דאשתקד).
טיפ: אם אתן רוצות לקבע את הסומק, עשו זאת עם פודרה שקופה כדי לא להעמיס על הלוק ולא להרוס את המראה העדין והטבעי.

צלליות סטייטמנט

הצלליות הדומיננטיות חוזרות, בעוד יתר איפור הפנים נותר נקי לגמרי. באופן זה הן מקבלות את מלוא תשומת הלב המגיעה להן. המראות האלה נכחו במיוחד בתצוגות כמו אטרו ואמפוריו ארמאני שאימצו את הטרנד בצורה מושלמת.
5 צפייה בגלריה
 צ'ארלי XCX
 צ'ארלי XCX
צ'ארלי XCX
(צילום: GettyImages)
איך עושות את זה? אין דרך אחת לאמץ את הטרנד, רק חשוב לשים לב ששאר הפנים יהיו בלי קונטור ובלי סומק בולט, ויאופרו באופן הכי עדין שיש. המראה הזה נותן דרמה ועניין, אבל בואו נשמור שיהיה פחות קרקסי.
ובכל זאת: בחרו צבע אחד מאוד דומיננטי ומיוחד, מרחו על העפעפיים בלי יותר מדי מחשבה או דיוק ותחמו בעיפרון שחור. אפשרות טובה נוספת היא לשים צלליות כסופות בין העיניים ובצד השני של העפעפיים וליצור מראה מעושן כפי שעשתה השחקנית לוסי בוינטון (בתמונה).

גלוסי ליפס

אם סברתן ששפתוני המאט הם אלה ששולטים היום בשוק, קבלו עדכון: האימפריה הזו נפלה, לפחות באופן זמני. מה תפס את מקומה? ובכן, שפתוני הגלוס שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים. מי שאחראית, בין היתר, על הפצת הטרנד היא (כמו תמיד) היילי ביבר (ההריונית! וואו!) שהשיקה בפברואר האחרון את מגן הטלפון שמחובר אליו גלוס למותג האיפור שלה rhode. הפריט נהיה אחד הנחשקים ברשת בזמן קצרצר, מה ששם את החותמת הרשמית כי אכן מדובר בטרנד החם של הרגע. בנוסף, לא היה אפשר להתעלם מהנוכחות המוגברת של השפתיים הגלוסיות על מסלולי התצוגות האחרונים של שאנל, טורי ברץ', אלסנדרה ריץ' ועוד רבים וטובים.
5 צפייה בגלריה
גלוסי ליפס
גלוסי ליפס
גלוסי ליפס
(צילום: Getty Images)

מה מייחד את המראה הזה? ובכן, הליפגלוס החדש, שהוא ללא צבע, בעיקר מדגיש את הגוון הטבעי של השפתיים (או גוון טבעי אחר כלשהו), והוא פשוט מאוד־מאוד מבריק.
טיפ: יש טריק קטן שאפשר לעשות כדי שהשפתיים ייראו גם שקופות אבל גם גדולות יותר - קחו עפרון שפתיים מעט כהה יותר מהגוון של השפתיים שלכן ומרחו אותו רק בחלק האמצעי של השפה העליונה והתחתונה. זה יוסיף הצללה ויגרום לשפתיים לבלוט החוצה.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button