אידה בראון מייסדת "SurMom". "מטרתי לעזור לכל אחד להגשים את חלומו להיות הורה"

"מי שנכנס אלינו לתהליך הפונדקאות ירגיש שנכנס למשפחה"

הכירו את אידה בראון, מייסדת, שותפה ומנכ"לית במרכזי פונדקאות "SurMom משפחה יוצרת משפחה". "הרגשתי שזו השליחות שלי, לעזור לאנשים שכמהים להיות הורים"

מוגש מטעם אידה בראון "SurMom משפחה יוצרת משפחה"
פורסם:
רזומה מקצועי ורקע אישי:
מייסדת, שותפה ומנכ"לית במרכזי פונדקאות "SurMom משפחה יוצרת משפחה", הנדסאית מכשור רפואי ובוגרת מכללת רידמן לאימון הוליסטי, נשואה ואם לשלושה ילדים.
"11 שנים עבדתי בחדרי ניתוח נשים בבי"ח אסף הרופא, וראיתי נשים במצבים רגשיים קשים בניסיונות ההורות: טיפולי פריון קשים; הפסקות היריון בשל היעדר דופק; נשים שעברו טיפולים אונקולוגיים או בעלות מומים מולדים שלא יכולות להרות; ונשים שבורות שלא יודעות אם תצלחנה להביא ילד לעולם.
"הרגשתי שאני חייבת ושזו השליחות שלי לעשות משהו, כדי לעזור לאותן נשים ולאנשים שכמהים להיות הורים. כאשר נחשפתי לזוגות שעוברים אינסוף טיפולי פריון ושכל בדיקת היריון שלילית גורמת להם לשברון לב, חשתי את כאבם ומשהו בתוכי הובילני צעד אחרי צעד להיחשף לתחום של פונדקאות, לגמרי במקרה. פגשתי זוג שעבר תהליך פונדקאות לאחר 15 שנות טיפולים וראיתי את האושר שהציפם, ואז החלטתי להתחיל לעסוק בתחום ולהסב כזה אושר לזוגות".
במה המרכז עוסק ומהם שירותיו?
״סורמום הוקמה לפני 13 שנים ופעילותה נפרשת על פני ארבע מדינות: ישראל, גיאורגיה, מקסיקו וקולומביה, מתוך מטרה להגדיל את האפשרויות לאנשים שרוצים להפוך להורים, על פי תנאים שמשתנים בין כל מדינה. הצוות שלנו גדול מאוד ומורכב מאנשים מקצועיים ומנוסים בתחום וכמובן, רגישים ואמפתיים.
"הסניף המרכזי ממוקם בישראל ובכל אחת מהמדינות הנ"ל יש נציגים מטעמנו. המרכזים מספקים שירותי פונדקאות ותרומות ביצית לזוגות, יחידנים ויחידניות. נציגינו מבצעים את כל העבודה: מאיתור תורמות הביציות והאמהות הפונדקאיות והפנייתן למרפאות מוסמכות לבדיקות המקיפות הנדרשות, דרך שידוך בין התורמות, הפונדקאיות וההורים המיועדים ועד ליווי מלא של התהליך".
מה מייחד את פעילותכם העסקית?
"מי שנכנס אלינו לתהליך הפונדקאות ירגיש שנכנס למשפחה, יגלה צוות שלם, מקצועי, מסור, אכפתי, עוטף וחם, וכל חששותיו יתפוגגו, כי הכול מתנהל בשקיפות מלאה ובליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך. אלו ערכים שחרטנו על דגלנו כשהקמנו את החברה וזה המצפן שלפיו אנו עובדים ומצליחים להגשים את החלום של זוגות הטרוסקסואלים והומוסקסואלים ויחידנים רבים. הליווי טוטלי לאורך כל הדרך, לזוגות וגם לפונדקאית. אין כזה דבר שפונדקאית הולכת לעשות בדיקה לבד, היא תמיד מלווה בנציגה שלנו. כל הבדיקות והטיפולים בכל שלב מפוקחים ומבוצעים על ידי הצוותים שלנו.

2 צפייה בגלריה
אידה בראון מייסדת SurMom עם משפחה שליוותה
אידה בראון מייסדת SurMom עם משפחה שליוותה
"הליווי טוטלי לאורך כל הדרך, לזוגות וגם לפונדקאית". בראון מייסדת עם משפחה שליוותה
(צילום פרטי)

"על מנת לאפשר התאמה מקצועית ומיטבית לכל אחד ואחת, מציעה הסוכנות ארבעה מסלולי פונדקאות מרכזיים: עם ביציות של האם הביולוגית; עם תרומת ביציות; עם עוברים מוקפאים; ותהליך הכולל שתי פונדקאיות, במטרה לתת מענה גם לזוגות חד־מיניים שמעוניינים בשני ילדים בהליך אחד".
האם את רואה בעבודתך שליחות?
"שליחות נעלה, כשמטרתי לעזור לכל אחד להגשים את חלומו להיות הורה. בעזרת הצוות המקצועי שלנו - הכולל מלוות מקצועיות לפונדקאיות, מעקב רפואי צמוד של רופאים וגינקולוגים ישראלים ובינלאומיים מוסמכים, מרכזים רפואיים מהמובילים בעולם, עורכי דין העובדים בכפוף להליך הפונדקאות בישראל ובחו"ל - אנו נותנים סל שירותים מלא בכדי להגשים את המטרה ולצאת מבית החולים בידיים מלאות".
מה גורם לך לגאווה בעבודתך?
"גאווה ושמחה גדולה לראות בסוף התהליך שהצלחנו ליצור משפחה חדשה".
מהו רגע השיא בקריירה שלך שאת גאה בו?
"יש הרבה רגעים כאלו. שתי דוגמאות למשל: זוג שהיה בטיפול 25 שנים והגיעו לנסות ניסיון אחרון לפני שהם מרימים ידיים. הצלחנו עם ההיריון כבר בניסיון הראשון. היום הם הורים לתאומים בני שמונה. במקרה השני, הפונדקאית והאם המיועדת נקלטו להיריון יחדיו, במקביל, וילדו בהפרש של חמישה ימים. היום יש להם 'תאומים' בני ארבע".
כמצליחה בתחומך מה כולל ארגז הכלים שלך?
"אהבת אדם, מקצוענות ואכפתיות חסרת פשרות, לב גדול ודאגה אמיתית לפונדקאיות ולהורים המיועדים".
כאישה משפיעה, מהו האני מאמין שלך?
"לכל אחד מגיע להיות הורה. האמינו בעצמכם וסמכו עלינו. האמינו בדרך שבה בחרתם והקיפו את עצמכם באנשים שאתם סומכים עליהם. זכרו שחלומות דורשים דרך להגשמתם ושאנו כאן יד ביד עמכם".
מה חשוב לך שלקוחותייך ידעו עלייך?
"התהליכים האישיים והמקצועיים אצלנו הולכים יד ביד, אנחנו איתם ב'היי' ו'בדאון'. בכל היריון או לידה אנחנו חוגגים במשרד שלנו".
היכן את רואה את עצמך בעוד חמש שנים?
"עם עוד הרבה משפחות חדשות שנוצרו בזכותנו וגם, עם נציגויות נוספות בעולם".

"אל תרימו ידיים ואל תוותרו ותמיד תאמינו בדרך שאותה בחרתם!"

סורמום – משפחה יוצרת משפחה

טלפון: 03-7281160, 054-4443685

הנחושת 2 תל אביב
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button