עו"ד מעין אספיר

"אני נלחמת עבור הלקוחות ומטפלת בכל תיק כאילו הוא שלי"

עו"ד מעין אספיר, עוסקת בדיני משפחה, גירושין, ירושה ופונדקאות, ונותנת את הלב לכל לקוח

מוגש מטעם עו"ד מעין אספיר
פורסם:
רקע אישי ורזומה מקצועי
"נשואה לעורך דין טל מייק + שני ילדים. ילידת מעלה אדומים. שירתתי בחיל החינוך וסיימתי בדרגת סגן, כקצינת מדריכי נוער וחיילי נח"ל בפרק משימה. סיימתי לימודי משפטים באוניברסיטת רייכמן, תואר ראשון במשפטים ותואר שני במשפטים ועסקים בהצטיינות. לאחר מכן התמחיתי בפרקליטות האזרחית, אצל המשנה לפרקליטת מחוז תל אביב. לאחר ההתמחות קיבלתי רישיון עו"ד ומשנת 2012 אני עורכת דין פעילה.
תחילת דרכי המקצועית החלה במשרד שעוסק בדיני משפחה ופונדקאות, ובהמשך כעצמאית בתחום דיני המשפחה, הגירושין והירושה, במשרד משפחתי ובוטיקי, המשותף לי ולשותפי לחיים האישיים והמקצועיים, עורך דין ונוטריון טל מייק".
במה משרדכם עוסק ומהם שירותיו?
"אנו חברת עורכי דין ששמה מייק & אספיר ושות', משרדנו מוסמך מטעם לשכת עורכי הדין לעסוק גם בגישורים ובוררויות.
משרד "בוטיק", המעניק ללקוחותיו "חליפה משפטית" כוללת, בכל תחומי המשפחה והאזרחי - מסחרי, לרבות חוזים, תאגידים, פשיטות רגל, הוצאה לפועל, מקרקעין, ייצוג בפרוייקטים של תמ"א ועוד.
אני מנהלת ומייצגת בכלל דיני המשפחה: הליכי גירושין, סוגיות של גירושין בביה"ד הרבני, מזונות, משמורת, רכוש, ניכור הורי, הליכי אימוץ ונזקקות מול שירותי הרווחה, הליכי הוכחת אבהות, הליכי פונדקאות בחו"ל ומתן צווי הורות, עריכת צוואות וייצוג בסכסוכי ירושה, הליכי אפוטרופסות, עריכת הסכמי ממון, חיים משותפים, הסכמי גירושין, הסכמים פנים משפחתיים (כולל של הקהילה הלהט"בית) ועוד. כמו כן הנני מוסמכת על ידי משרד המשפטים לערוך מסמכי ייפוי כח מתמשך, הבעת רצון, הנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס".
מה מייחד את פעילותך העסקית?
אני רואה בעבודתי לא רק עבודה משפטית אלא מסע ותהליך שלם שאנשים עוברים עימי.
בתיקים רבים שאני מייצגת מעורבים גם ילדים קטנים או חסרי ישע, שם מתעצמת עוד יותר חשיבות ההשפעה שיש לפעילותי. צריך לראות כל הזמן את הנפשות, להבין שהפן האנושי והליווי בתהליך הינם חלק בלתי נפרד מהעניין.
טובת הלקוח והילדים תמיד צריכה לרחף מעל לכל, גם מעבר לענייני "אגו" שבין עורכי דין, או שבין עורכי דין לשופטים, וזה מבחינתי עניין קריטי לקידום הצלחות עבור לקוחותיי.
את האישור לכך שאני עושה זאת, אני מקבלת מהלקוחות החדשים אשר מגיעים אליי, ברובם מהמלצות, ואומרים לי: "אמרו לי להגיע רק אלייך".
כמשפיענית, מה כולל ארגז הכלים שלך?
"ניסיון חיים אישי ומקצועי ובשלות ההבנה שהחיים מורכבים ולא ניתן לנתחם במונחים גסים של שחור או לבן, הבנה חשובה מאד לחיים בכלל וגם לתחום המקצועי בו אני עוסקת.
ערכים אישיים אשר צברתי עוד בילדותי, מהוריי ומהמקום הצנוע בו גדלתי, אשר לימדו אותי שמעבר לשאיפות של מה אהיה בחיים, חשוב עוד יותר מי אהיה עבור האנשים שסביבי. זה מוטו שמוביל אותי לאורך כל חיי האישיים והמקצועיים".
האם הינך רואה בעבודתך שליחות?
"לגמרי. אין בעיניי תחום רגיש מדיני המשפחה. לקוחות משתפים אותי בסודותיהם, בתסכולים, בכאבים שלהם, ואני צריכה לאסוף אותם מהמקום הקשה בו הם נמצאים, להכיל ולהבין אותם ואת כאבם ולהפיח בהם תקווה והבנה שאני נמצאת שם בשבילם ואלחם עבורם בשליחות ובנאמנות על כל מה שמגיע להם".
מה חשוב לך שלקוחותייך יידעו עלייך?
"חשוב שיידעו שהם עולם ומלואו עבורי, ושחשוב לי להבין לפרטי פרטים מהיכן הם מגיעים ולאן הם שואפים להגיע.
חשוב שירגישו שאנו שותפים לדרך ולמסע האישי והמשפטי, לאן אנו מכוונים ומה יעדינו.
שיידעו שאני רואה בכל תיק כאילו הוא שלי וממקום זה אני מנהלת אותו ונלחמת עבורו".
רגע שיא בקריירה שהינך גאה בו?
"ישנם לא מעט, אך זה קורה בעיקר בהליכים בהם מעורבים ילדים קטנים או חסרי ישע, שם אני חשה שניתנה לי הזכות להציל את עולמם, כגון: השבת ילד להוריו לאחר שהוצא מחזקתם ע"י רשויות הרווחה, או הצלחה להביא לחידוש קשר בין הורה לילדיו אשר סירבו לקשר עימו".
היכן הינך רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
"האמת? ממשיכה לעשות את מה שאני עושה היום, רק עבור עוד ועוד אנשים. לעשות בעיקר טוב ולהילחם עליו, על הצדק, הערכים, השוויון ועל מה שראוי ונכון".
מה תאחלי לעצמך בשנת 2024?
"בריאות כמובן, אשר תאפשר לי המשך עשייה וצמיחה אישית, משפחתית ומקצועית. המשך הרחבת מעגל האנשים עליהם יש לי את היכולת להשפיע. עוד אאחל שאוכל להמשיך ולעשות תיקון מסוים בעולם ולהפוך אנשים לטובים יותר, לפחות במיקרוקוסמוס שלי".

כדאי לדעת:

"במקום שאין אנשים השתדל להיות איש" (מסכת אבות)
"האדם הוא לב התהליך. כל לקוח שלי הוא עולם ומלואו ולא עוד "מספר" או "קלסר" במשרד וכך חשוב שירגיש. אני והלקוח שלי שותפים מלאים למסע האישי והמשפטי. השירות, הזמינות, הסבלנות, הרגישות וההכלה, בכל התהליך, הם נר לרגליי, לצד מקצועיות בלתי מתפשרת".

טל': 0525754754 | הארבעה 28 , ת"א (מגדלי הארבעה, מגדל צפוני, קומה 34) | www.Talmike-law.co.il |
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button