עדי שפיגלמן. "בדייט הרביעי של ג'ולי ושלי כבר אמרנו אחת לשנייה שאנחנו אוהבות"

השחקנית עדי שפיגלמן על הזוגיות עם ג'ולי, בתו של אל פאצ'ינו: "נתחתן בהוואי"

לפני יותר משנה הגיעה הטניסאית והדוגמנית לחופשה קצרה בלוס־אנג'לס, נתקעה שם בשל הקורונה, התחילה ללמוד משחק, והבינה שהיא לסבית. בריאיון בלעדי למגזין "לאשה" היא מספרת איך הכירה את ג'ולי פאצ'ינו (שגם צילמה אותה לכתבה הזו), היחסים עם האב המפורסם ("הוא מהמם") והתוכניות לחתונה ("ג'ולי ביקשה מאבי רשות להתחתן איתי")

פורסם:
לעדי שפיגלמן, שחקנית טניס מקצועית במיל', דוגמנית ושחקנית, לקח לא פחות מארבעה דייטים להבין שלאישה שהיא יוצאת איתה קוראים בכלל ג'ולי ולא ג'וליה. אבל מה שדרמטי יותר, או משעשע, תלוי איך מסתכלים על זה, זה שהיא הייתה בטוחה ששם משפחתה של האישה הוא פאקינו. לא היה לה צל של מושג שמדובר בפאצ'ינו, ושלמעשה זו בתו של השחקן אל פאצ'ינו. "אני דיסלקטית", שפיגלמן מסבירה, "קראתי את השם Pacino כמו פאקינו. רק אחרי הדייט, בטלפון, אמרתי לה 'ג'וליה, מה זה פאקינו, זה שם ברזילאי? גרמני?'".
אופסי.
"היא ענתה לי שקודם כל היא ג'ולי, וששם המשפחה שלה הוא איטלקי והוגים אותו פאצ'ינו. אמרתי לה, אה קול, כמו השחקן ההוא. עכשיו אני אזכור. היא אמרה לי, 'את כזו מתוקה, זה אבא שלי'".
חיפשת איפה לקבור את עצמך?
"לא עשיתי מזה עניין. אמרתי לה, 'אוקיי, לא מעניין. את באה אליי?'".

8 צפייה בגלריה
עדי שפיגלמן ג'ולי פאצ'ינו
עדי שפיגלמן ג'ולי פאצ'ינו
גפאצ'ינו מצלמת את שפיגלמן להפקת "לאשה"
(צילום: אלבום פרטי)

שפיגלמן בת ה־22, שעברה ללוס־אנג'לס בשנה האחרונה ורק אז השלימה עם זהותה המינית כלסבית, הכירה את פאצ'ינו, במאית וצלמת, באתר ההיכרויות היוקרתי RAYA, שמשמש כמועדון חברים סגור בשיטת חבר מביא חבר (הכניסה למפורסמים ואולטרה עשירים בלבד). הן ביחד כחצי שנה, ושפיגלמן משוכנעת שפאצ'ינו היא האישה של חייה.
"הייתה לג'ולי באתר תמונה אחת בלבד. מתחת היה כתוב 'פילם דיירקטור'. אמרתי לעצמי 'מי זו?', אבל היא פנתה אליי, וכתבה 'את תעזרי לי עם חבטת גב יד, ובתמורה, את תבחרי סרט רומנטי שאת אוהבת בנטפליקס ואני אסביר לך למה הוא מחורבן'"
איך בכלל הגעת לאתר ההיכרויות הזה?!
"במאי של HBO שאני מיודדת איתו שאל אותי, 'למה אין לך חברה?', והחליט שהוא מכניס אותי לאפליקציה של ריה. תקשיבי, זו קורונה. הכל היה סגור".
תני לי לנחש, הוא יהודי?
"כן", היא צוחקת, "זה היה קורע. פתחתי כרטיס באתר עם תמונות שלי, וסיפרתי שאני שחקנית טניס. הייתי בשוק ממה שהולך שם, גיליתי כל מיני מפורסמות שהן לסביות בארון ושלאף אחד אין מושג. אני לא יכולה להגיד לך מי הן, כי כשאתה מתקבל, אתה חותם על הסכם סודיות".
ואז נתקלת בג'ולי?
"הייתה לה תמונה אחת שם, וזו הייתה תמונת פנים בלבד. ראיתי רק עיניים וחיוך. מתחת היה כתוב 'פילם דיירקטור'. אמרתי לעצמי 'מי זו?', אבל היא פנתה אליי. היא כתבה לי, 'את תעזרי לי עם חבטת גב יד (Backhand), ובתמורה, את תבחרי סרט רומנטי שאת אוהבת בנטפליקס ואני אסביר לך למה הוא מחורבן'. היא קנתה אותי שהיא מבינה בטניס, אבל אמרתי לה שיש בעיה עם הסרט הרומנטי, כי אני אוהבת סרטים קשוחים. הבמאים האהובים עליי הם היצ'קוק, סטנלי קובריק ודיוויד לינץ'. 'התפוז המכני' הוא הסרט האהוב עליי".

8 צפייה בגלריה
עדי שפיגלמן
עדי שפיגלמן
שאלתי בטלפון: 'ג'וליה, זה פאקינו, זה שם ברזילאי? גרמני?'"
(צילום: ג'ולי פאצ'ינו)


טבעת הבטחה

שפיגלמן היא דוגמנית מצליחה שעושה קמפיינים לבתי אופנה עיליים (דוגמת בלמיין וארמני), ומופיעה על שערי מגזינים נחשבים. בחודשים האחרונים היא עושהאת צעדיה הראשונים בעולם המשחק, וכבר הספיקה להשתתף בקליפים של בלה ת'ורן והראפר טייגה, ולחתום חוזה על תפקיד בסרט, קומדיה שתעלה בנטפליקס בשנה הבאה. בנוסף, תצטלם בשנה הקרובה לשני סרטים שתביים אהובתה ושיופקו בחברת ההפקה "טייני אפלס" ששייכת לג'ולי פאצ'ינו ולשותף.
שפיגלמן הגיעה ללוס־אנג'לס לחופשה קצרה לפני שנה וקצת, נתקעה שם עם פרוץ הקורונה, וכשנפתחו הגבולות החליטה להשתקע. עד שקיבלה אישור עבודה, היא מצאה איך להעביר את הזמן. "יצאתי, התחלתי להכיר את כל העולם. מפה לאוזן שמעו עליי שאני משחקת טניס וביקשו לשחק איתי. התחלתי לעשות אימוני טניס עם אוון ווילסון, הריסון פורד, אליזבת שו ובלה ת'ורן. אוון ווילסון משחק הכי טוב".

8 צפייה בגלריה
עדי שפיגלמן על שערי מגזינים בחו"ל
עדי שפיגלמן על שערי מגזינים בחו"ל
עדי שפיגלמן על שערי מגזינים בחו"ל

דווקא בלוס־אנג'לס שעסוקה מאוד בשואו אוף, הצליחה שפיגלמן להתקרב לעצמה עוד צעד. "זה היה הליך מייגע. הייתי מספרת שאני בי (ביסקסואלית) כי זה נשמע יותר טוב, אבל אני לגמרי גיי. הייתי צריכה לקבל את עצמי ולהפסיק לפחד מאיך שזה ייראה בעיניים של אחרים. רק פה הצלחתי לצאת מהארון", היא מספרת.
ואז הגיעה ג'ולי (31), בתו של פאצ'ינו מנישואיו לג'ן, מורה למשחק. "מצחיק, היא האישה הראשונה שהגדרתי כדייט ממש. היא אדם מדהים ומעורר השראה. וכמובן, היא סקסית בעיניי. היא גברית קצת, כולה קעקועים, וזה הטייפ שלי.
"ג'ולי היא האישה הראשונה שהגדרתי כדייט ממש. היא אדם מדהים ומעורר השראה. וכמובן, היא סקסית בעיניי. היא גברית קצת, כולה קעקועים, וזה הטייפ שלי"
"באחד הדייטים הראשונים הייתה אי־הבנה ואיחרתי לה בחצי שעה. היא חיכתה לי מתחת לבית, בגשם. כשהגעתי, היא אמרה לי שהיא לא מהאנשים האלה שיעמדו דום כי אני יפה. היא אמרה לי שהיא כבר רצתה ללכת, אבל משהו השאיר אותה".
לא נעים בכלל.
"הרגשתי רע. אף פעם לא שמו לי גבול בדייטים. התחלתי לבכות, שאלתי את עצמי מה זה אומר. הבנתי שיש לי רגשות אליה. ואז היה איזה חצי שעה שהסתכלנו אחת לשנייה בעיניים בלי להזיז את המבט. לא הצלחתי לדבר. בדייט הרביעי כבר אמרנו אחת לשנייה שאנחנו אוהבות. זה חיבור שלא קיים. אני מכירה את עצמי יותר טוב בזכותה. היא מאה אחוז חמלה וכוונות טובות, אבל את גם לא רוצה להתעסק איתה. היא שמה אותי במקום".
8 צפייה בגלריה
עדי שפיגלמן
עדי שפיגלמן
בדייט הרביעי כבר אמרנו אחת לשנייה שאנחנו אוהבות
(צילום: Julie Pacino)

מתי הכרת את ההורים שלה?
"הכרתי את אמא שלה אחרי חודשיים בפייס טיים, כי היא גרה בניו־יורק. את אבא שלה, שגר בלוס־אנג'לס, פגשתי אחרי שלושה חודשים. היא סיפרה לי שהיא אף פעם לא הביאה למשפחה ולחברים בני או בנות זוג שלה, ואני הראשונה שהיא הכירה להם. זו הייתה ארוחת ראשון אחרי הצהריים אצלו בבית. כל החברים שלו היו שם, והוא הזמין אוכל איטלקי. הוא אבא קרוב ומהמם. אנחנו מגיעות אליו לארוחה כל וויקנד. כל האישיות של ג'ולי זה ממנו. זה גם חוש הומור וצ'ארם וזה גם ערכים. מילה זו מילה, ולהבין שהחיים זה לא פרסום. אגב, כשג'ולי קלטה שלא ראיתי אף סרט של אביה, היא הכריחה אותי לראות את 'פני צלקת'".
עדי היא לא השחקנית הישראלית הראשונה שאבא של ג'ולי פוגש - כזכור, הוא היה בן זוגה של מיטל דוהן.
"אל פא'צינו הוא אבא קרוב ומהמם. אנחנו מגיעות אליו לארוחה כל וויקנד. כל האישיות של ג'ולי זה ממנו. זה גם חוש הומור וצ'ארם וזה גם ערכים. מילה זו מילה, ולהבין שהחיים זה לא פרסום"
שיחת הזום השנייה בינינו מתקיימת כששפיגלמן נמצאת בבית של ג'ולי. תשכחו מאחוזה הוליוודית. הכי רחוק מזה. בית לא קטן, אבל מאוד צנוע. בסלון תמונות פופ ארט של בריז'יט בארדו וגם תמונה של אבא אל מסצנה ב"הסנדק". בחדר השינה שתי תמונות אמנותיות של שפיגלמן המעורטלת שג'ולי צילמה. "בדייט הראשון שלנו, אצלי, היא שלפה מהכיס מצלמת פילם קטנה שאבא שלה קנה לה כשהיא הייתה בת 12 והתחילה לצלם אותי. הייתי בהלם ממה שהיא הוציאה ממני. עד שהכרנו היא צילמה כתחביב. אמרתי לה שהיא אמנית ושהיא חייבת להתחיל לפרסם את הצילומים שלה. גם דיברתי עם ההורים שלה שיעזרו לי בזה. הצלחתי".
ג'ולי: "עדי היא השראה בשבילי. היא משתטה ומטופשת, וגם אני. יש לנו הומור משותף. היא גם בוגרת מאוד ואחד האנשים האינטליגנטיים שהכרתי".
מה התוכניות לעתיד?
"להכין ביצים לארוחת בוקר, לעשות קפה וללכת לטייל", היא עונה וצוחקת.

8 צפייה בגלריה
אל פאצ'ינו ובתו ג'ולי פאצינו
אל פאצ'ינו ובתו ג'ולי פאצינו
אל פאצ'ינו והבת ג'ולי. "כל האישיות שלה זה ממנו"
(צילומי ארכיון: GettyImages IL/ Amy Sussman, Amanda Edwards)


לאחרונה הן התארסו. משהו שבין חצי רשמי לרשמי. "דיברנו על מחויבות. אני מרגישה שמספיק לי שאנחנו ביחד בבית, ואני לא צריכה יותר כלום. היא אמרה לי שהיא יודעת שהיא הולכת להתחתן איתי ולהזדקן איתי.
אמרתי לה, 'איך את יודעת?'. היא ענתה שהיא מתכננת את זה. יום אחרי, היא הביאה לי טבעת הבטחה שחרוט עליה המשפט infinite dollops of love (בתרגום חופשי, מנת אהבה אינסופית, ת.ב). dollops זו מילה אייקונית עבורנו מהתפוז המכני".
"אני רציתי ללבוש חליפה לחתונה. ג'ולי צחקה ואמרה לי, 'את תהיי עם שמלה'. אז אמרתי לה, 'אז את תלבשי חליפה?'. היא ענתה שאבא שלה מחכה לראות אותה כלה עם שמלה"
איך המשפחה שלך עם זה שבתוך שנה את יוצאת מהארון, מתאהבת ומתחתנת עם אישה?
"המשפחה שלי הייתה צריכה לעכל את זה שאחרי ארבע שנים של מערכות יחסים עם גברים אני לסבית ויש לי בת זוג רצינית. אמרתי לאמא שלי שלא אהיה יותר עם גברים. אמא שלי היא לוגית והיא אמרה לי, 'עדי, תירגעי, אל תמהרי לשום מקום'. אבא שלי רגשי יותר. הוא טס אלינו, פגש את ג'ולי והתאהב בה. היא ביקשה ממנו רשות להתחתן איתי. אל תשאלי, הם ממש נהיו חברים".
כבר יש תכנוני חתונה?
"באוקטובר אנחנו מתחילות לצלם סרט בקליפורניה. ביום שנגמרים הצילומים אנחנו ממשיכות להוואי, ושם נתחתן. התכנון הוא להטיס את המשפחות של שתינו לשם. אני רציתי ללבוש חליפה לחתונה. ג'ולי צחקה ואמרה לי, 'את תהיי עם שמלה'. אז אמרתי לה, 'אז את תלבשי חליפה?'. היא ענתה שאבא שלה מחכה לראות אותה כלה עם שמלה".
8 צפייה בגלריה
עדי שפיגלמן ג'ולי פאצ'ינו
עדי שפיגלמן ג'ולי פאצ'ינו
עדי וג'ולי. "היא שמה אותי במקום"
(צילום: אלבום פרטי)

Photographer: Julie Pacino; Creative Director: Kyle Kaminsky; Lighting Design: Aron Meinhardt; Stylist: Becca Nasasira; Hair & Makeup: Krischelle Blackwell; Producer: Mireia Vilanova; Lighting Assistant: Khalila Greene; Location: Gregg Martin

  • הריאיון המלא עם עדי שפיגלמן מתפרסם בגיליון "לאשה" החדש, השבוע בדוכנים

8 צפייה בגלריה
( צילום: Julie Pacino)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button