שף
שף
עוגיות לב בשני צבעים

עוגיות לב בשני צבעים

שוקו-וניל משולבים זה בזה בעוגיות חמאה טעימות ומלאות אהבה. קלאסי להכנה עם הילדים, וגם סתם כך - למישהו שאוהבים

פורסם:
שימו לב, להכנת המתכון יש צורך בקורצני לב בשני גדלים. השתדלו לבחור קורצן גדול שיוכל להכיל 2 קורצנים קטנים.
המרכיבים (22-18 עוגיות)
  • 2 כוסות + 2 כפות (300 גרם) קמח
  • 200 גרם חמאה, רכה
  • 3/4 כוס (150 גרם) סוכר
  • 2 חלמונים מביצים בגודל L
  • 1 כפית תמצית וניל
  • קורט מלח
  • 3 כפות חלב קר, אחוזי השומן לפי הטעם
  • 2 כפות אבקת קקאו
ההכנה
1. שמים בקערת המערבל עם וו הגיטרה (ואפשר גם במעבד המזון) את כל המרכיבים פרט לחלב ולקקאו, ומעבדים קצרות (או בפולסים) לבצק אחיד. מוסיפים כף אחת מהחלב ומעבדים קצרות, לבצק חלק ונעים למגע. עוצרים. מוציאים את הבצק ומחלקים אותו לשני חלקים שווים. מחזירים את אחד החלקים לקערה, מוסיפים את יתרת החלב ואת הקקאו ומעבדים לבצק אחיד. משטחים את שני חלקי הבצק (כל אחד בנפרד), עוטפים בניילון נצמד ומאחסנים במקרר 30 דקות לפחות (ועד יממה).
2. פורשים נייר אפייה על משטח העבודה ומקמחים אותו קלות. מכינים צלחת ומקמחים קלות גם אותה. מוציאים את הבצק הלבן, מניחים על נייר האפייה, מקמחים קלות, מכסים בנייר אפייה נוסף ומרדדים לעלה בעובי של 9-8 מ"מ. עם קורצן לב קטן, קורצים בבצק לבבות, במרווחים קלים (כדי שאפשר יהיה אחר כך לקרוץ את הלבבות הגדולים), מוציאים אותם ומניחים על הצלחת המקומחת. מניחים בצד את נייר האפייה עם הבצק הלבן.
3. חוזרים על הפעולה עם הבצק החום: מרדדים אותו לעלה בעובי זהה, קורצים בו מספר זהה של לבבות קטנים, מוציאים ומניחים אותם על הצלחת המקומחת.
4. מחליפים את הלבבות: משבצים ב"חורים" בבצק החום את הלבבות הלבנים, ובבצק הלבן את הלבבות הכהים, ומהדקים בעדינות עם הידיים. מאחסנים את שני משטחי הבצק, על נייר האפייה, כ־15 דקות במקרר.
5. מחממים את התנור ל־180 מעלות (אין צורך בטורבו). מרפדים את תבניות התנור בנייר אפייה.
6. מחזירים את עלי הבצק למשטח העבודה. בעזרת קורצן לב גדול, קורצים בבצק עוגיות (משתדלים לקרוץ מסביב ללבבות הקטנים כך שיישארו שלמים), ומניחים בתבניות התנור, במרווחים קלים. את שאריות הבצק אוספים, מרדדים שוב וקורצים לעוגיות (ללא הלבבות הפנימיים).
7. אופים 12-10 דקות, עד ששולי העוגיות מזהיבים. מוציאים ומניחים לצינון (העוגיות עדיין רכות מאוד וזה בסדר, הן יתקשו בצינון). מגישים.
  • איך שומרים? עד שבוע, בכלי אטום בטמפרטורת החדר.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button