דיל קוסמטיקס

כל אישה בישראל מודעת למהפכה שחוללה "דיל קוסמטיקס" בשנים האחרונות

ולמקרה שאת עדיין לא מכירה: דיל קוסמטיקס הוא אתר אונליין שמאגד בתוכו את כל מותגי הטיפוח והקוסמטיקה המקצועיים המובילים בארץ ובעולם. אלפי מוצרי הטיפוח הנחשקים באתר הם מקטגוריות האיפור, הבישום, טיפוח השיער, הפנים והגוף, הקוסמטיקה הטבעית והבריאות. הפלוס: לחצי על הנקודות וגלי הטבה מיוחדת לקוראות לאשה

מוגש מטעם: DEAL COSMETICS
מוגש מטעם: DEAL COSMETICS
עודכן:
מסע בעולם הביוטי – חוויה של גוף ונפש בדיל קוסמטיקס.
הנוחות, הנגישות, המחירים המשתלמים, המשלוח החינמי, המבחר העצום שנמצא במקום אחד ומהירות הגעת החבילה עד אלייך הם אלה שמשנים את חוקי המשחק של עולם הביוטי ויוצרים לא פחות מחוויה! אם כך, כל שנותר הוא להתאים את מוצרי הטיפוח והפרופשיונל'ס הנכונים ביותר עבורך...ולהתמכר!

על המוצרים והמותגים:

סרום לשיער מסדרת "אליקסיר אולטים" – KERASTASE:
שמן סרום מבית מותג טיפוח השיער היוקרתי קרסטס מעניק הזנה ושיקום אינטנסיבי וכן מותיר את השיער רך ומלא ברק. הסרום הוא חלק מסדרת מוצרי טיפוח השיער היוקרתית של קרסטס "אליקסיר אולטים", סדרת הדגל של המותג שנותנת מענה לכל סוגי השיער ובעיקר לשיער בעל מראה עייף הזקוק ל"זריקת אנרגיה". לאישה שבוחרת את הטוב ביותר עבור שערה, הכתר שעל ראשה.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
סרום לשיער מסדרת "אליקסיר אולטים"
(צילום: איתן טל)

קרם מתקן שיער "אולפלקס מס' 3" – NO.3 OLAPLEX:
קרם משקם ומתקן שיער הרשום כפטנט עולמי, ומיועד לטיפול עומק ולשיקום אינטנסיבי של שיער פגום מהשורש ועד לקצוות. אולפלקס 3 לשיער אינו מכיל מלחים, מיועד לכל סוגי השיער, ומהווה חלק מסדרת מוצרי שיער פורצי דרך המשנים את חוקי המשחק של עולם טיפוח השיער.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
קרם מתקן שיער "אולפלקס מס' 3"
(צילום: איתן טל)

קרם לילה לפנים מסדרת "אילסטריוס" – CHRISTINA:
קרם לילה לעור הפנים והצוואר, לטיפול עוצמתי בכהויות ובכתמי פיגמנטציה. מכיל את רכיבי ההבהרה היעילים והבטוחים לשימוש כל השנה, גם בקיץ! מקנה לעור מראה חלק, קורן ובריא. הקרם הוא חלק מסדרת "אילסטריוס" של כריסטינה, שנועדה לטיפול בכתמי פיגמנטציה. כריסטינה הוא מותג קוסמטיקה מקצועי המתמחה בפתרונות יעילים למגוון סוגים ומצבים של העור.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
קרם לילה לפנים מסדרת "אילסטריוס" – CHRISTINA
(צילום: איתן טל)

סבון גבות – ADAH LAZORGAN:
ערכת עיצוב וקיבוע לגבות של עדה לזורגן, המכילה סבון גבות, ספריי פיקסר מקבע לחיזוק סיב השערה ולעידוד צמיחתה וכן מברשת סירוק לגבות. אופן השימוש: יש להתיז את הספריי על הסבון, לערבב ולסרק את הגבה בעדינות, עד לקבלת המראה הרצוי. עדה לזורגן הוא מותג איפור מקצועי מוביל שמוצריו מושתתים על חומרים איכותיים ועל מרקמים ייחודיים.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
סבון לגבות של עדה לזורגן
(צילום: איתן טל)

קרם קאמופלאג' – MALU WILZ:
קרם לכיסוי כתמים, צלקות וכהויות בעור הפנים של מותג האיפור המוביל מאלו ווילז. קרם הקאמופלאג' הוא בעל נוסחה ייחודית המבטיחה כיסוי מושלם ומראה טבעי. מתאים לשימוש בפני עצמו או כשכבת בסיס לפני הנחת האיפור. מאלו ווילז הוא מותג האיפור המקצועי המוביל בגרמניה, מתאפיין במגוון רחב של מוצרים ייחודיים המיוצרים מהרכיבים המתקדמים ביותר בשוק האיפור, ללא פשרות על האיכות.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
קרם קאמופלאג' – MALU WILZ
(צילום: איתן טל)

מארז מברשות וספוגית איפור – REAL TECHNIQUES:
מארז מברשות מקצועיות להנחה מדויקת של איפור ולקבלת רמת גימור מקצועית של ריל טכניקס, הכולל מברשות איפור מומלצות לפנים, מברשות איפור ללחיים ולעיניים וכן ספוגית איפור רכה וגמישה, לקבלת גימור רענן וזוהר. ריל טכניקס הוא מותג מברשות ואביזרי האיפור המקצועי והמצליח בעולם שמאגד בתוכו את כל אביזרי האיפור המקצועיים המתאימים לכל סגנונות האיפור.
+
לצפייה במוצר >
דיל קוסמטיקס
מארז מברשות של ריל טכניקס
(צילום: איתן טל)
שגרת טיפוח מלאה – בלחיצת כפתור: המגוון העצום של המוצרים המוצעים בדיל קוסמטיקס כולל את כל מה שאת צריכה, החל מהבושם שמלווה אותך שנים, דרך מוצרי טיפוח השיער וטיפוח עור הפנים שגורמים לך להיראות הכי זוהרת ועד למוצרי האיפור שאת לא זזה בלעדיהם.
דיל קוסמטיקס
(צילום ועריכה: דימה קרמינסקי)
באתר תמצאי מוצרי טיפוח המיועדים לכל סוגי השיער – מתולתל, בלונדיני, יבש, שיער שעבר החלקה ועוד. מותגי הטיפוח הבולטים והאהובים ביותר בקטגוריית טיפוח השיער הם קרסטס, אולפלקס, פול מיטשל, לה בוטה, מורוקן אויל, פיליפ מרטינס, שוורצקופף ולוריאל.
כמו כן תמצאי באתר מוצרי טיפוח המיועדים לכל סוגי עור הפנים – שמנוני, יבש, אקנתי ומתבגר, וכן מוצרי טיפוח לגוף – תרסיסי שיזוף עצמי, שעווה להסרת שיער, קרמים ועוד. בתחום טיפוח עור הפנים בולטים המותגים ג'יג'י, כריסטינה וטוליפ נטורל, ובקטגוריית הקוסמטיקה הטבעית מובילים מותג הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית נילס יארד וכן המותג לבידו.
בנוסף, תמצאי באתר את כל מותגי הבישום המובילים בעולם ואת סדרות האיפור המובילות, כדוגמת מוצרי האיפור של מור ממן, מאלו וילז, ברביז (בר זומר), עדה לזורגן ועוד. ואם נסכם זאת בשתי מילים: עולם ומלואו!
דוגמנית: עמית פיליפ מנחם לאורית שחף ייצוג ויח"צ, צלם: איתן טל, סטיילינג: פיני זומר, איפור ושיער: בן רביבו, וידאו: דימה קרמינסקי, ניהול סט וקריאייטיב: דור מרדכי, ע. צלם: דיויד רוז, בגדים: נטע אפרתי, Aimee Private Collection, אקססוריז: Shirly mercerwood ,Benibadboy, Kamery
פורסם לראשונה: 15:40, 27.02.22
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button