קייטרינג תמרים. חגיגה קולינרית

הסוד למגשי אירוח איכותיים על-פי קייטרינג תמרים

מחגיגות משפחתיות או אירוע עם חברים לציון רגעים מיוחדים, ועד לחתונות בוטיק מרגשות עם עשרות משתתפים; בקייטרינג תמרים חרטו על דגלם להתמחות בליווייו הקולינרי של שוק האירועים הקטנים, וניכר שפיצחו את הנוסחה ממועד הקמתם ב-2006 ועד היום. איך הם עשו את זה? בואו נצלול ביחד אל העסק.

מוגש מטעם קייטרינג תמרים
פורסם:
"אם תשאל אותי מה המתכון הנכון באירועי בוטיק, אגיד לך בפה מלא שזהו היחס האישי שמשחק תפקיד מכריע" מסביר ראובן גד, הבעלים של קייטרינג "תמרים" וממשיך: "יחס אישי מתבטא בשירותיות מוצלחת וחייב לבוא לידי ביטוי גם בטעמים ובאוכל. כסועדים, אנחנו יודעים לזהות הגשה של מאכלים שמנותקת מהקהל ומשדרת במקום מסוים קרירות או תבניתיות. עשינו מאמצים רבים כדי לשכלל את אופן ההגשה ואת הבחירה במנות. לכולם יש מענה אישי מאוד, והטריות משחקת תפקיד מכריע".
6 צפייה בגלריה
קייטרינג תמרים
קייטרינג תמרים
קייטרינג תמרים. אוכל נהדר שמתאים לכולם
(צילום: פזית אסולין)

מענה קולינרי לכולם

ב"תמרים" ניתן למצוא הגשה הכוללת את מלוא החבילה: מאוכל כיד המלך, דרך שירות מלצרים ועד לדוכני הגשה מקושטים לתפארת. אולם עם הזמן, ניכר היה שהדגש עובר יותר ויותר אל עבר ענף מגשי האירוח שכיום נחשב למוביל בשירותי המזון של חגיגות הבוטיק. "במרוצת השנים חידדנו את המטרות שלנו ואת האופי של השירות שלנו והבנו שהיתרון היחסי שלנו טמון במגשי האירוח. אנחנו מציעים מגוון עצום לכולם, מבשרי עד לחלבי, מצמחוני עד לטבעוני, והכל בטעמים מוקפדים ועם דגש ניכר מאוד על פרזנטציה שלוקחת חלק בלתי נפרד בגיבוש החוויה", מסביר ראובן. מגשי האירוח הפכו לסימן היכר בקרב אירועים קטנים שבהם מלאכת הבישול עלולה להצריך לא מעט זמן ומשאבים מן המארחים. ניכר שהענף קיבל תנופה משמעותית החל משנת 2020, ובמהלכה קיומם של אירועים ביתיים הפך למעשה לפתרון היחידי עבור כל מי שביקשו לציין מאורעות מרגשים ומיוחדים. "ברוך השם, אני באמת ובתמים מאמין שאנחנו יודעים כיצד להגיש לאנשים אוכל נהדר שמתאים לכולם". ובהחלט, כאשר אנו סוקרים את מגשי האירוח, ניכר שהאורחים הטבעוניים זוכים ליחס הולם שאיננו פוחת מן המסעדות הבולטות בענף: "הבאתי אלינו למטבח את השפית הדס מילר, שמומחית בקולינריה טבעונית. היא לימדה אותנו שיטות ייחודיות והיבטים מרתקים שאפשרו לנו להציע כריכים טבעוניים, לביבות, סלטים, שפע של מנות עיקריות דוגמת המבורגרים ושווארמה וקינוחים נהדרים".
6 צפייה בגלריה
טרטלט פררו רושה
טרטלט פררו רושה
טרטלט פררו רושה. הטרנדים החדשים בעולם המתוקים
(צילום: פזית אסולין)

6 צפייה בגלריה
קייטרינג תמרים שיווקי
קייטרינג תמרים שיווקי
מנות אישיות ותחושת אירוח חמה וביתית
(צילום: פזית אסולין)

תפריט דינמי ועשיר

"אנחנו מאמינים שאנו מדברים בשמם של רבים, באומרנו כי אוכל הוא דבר מאוד אישי; אוכל מסמל תחושה של בית, הנאה ובילוי ביחד ולחוד. אחד האתגרים הגדולים בתחום המזון הוא הדינמיות הרבה - טרנדים שבאים וחולפים, לעומת מאכלים ששורדים את מבחן הזמן. אם אני אומר שיחס אישי הוא חלק בלתי נפרד מהמתכון, אז אני אפילו מחזק את דבריי וקובע ששירות שמספק אוכל טעים, פשוט לא יכול להתנתק מהקהל שלו. הוא מוכרח לרדת אל השטח". ואכן, אם תבקרו באתר של קייטרינג תמרים אחת לכמה חודשים, בהחלט ייתכן שתיווכחו לגלות שינויים שהתחוללו בתפריט. אין מדובר במקריות, אלא בתוצאה שהיא חלק ממערך השירות: "אנחנו מאוד מאוד קשובים לשאלות הלקוחות, עורכים סקר אחרי כל הזמנה ומעניקים אפשרות לענות על משוב עם שורה של שאלות על הקייטרינג שהוגש ועל אופי השירות. כיף גדול לקום בבוקר עם משוב מוצלח ומרתק לעלות על טרנדים חדשים שצפים ממש מתוך דבריהם של לקוחות. אין דרך לתאר את תחושת הסיפוק, וזה מה שנותן לנו את האנרגיה לעשות את זה שוב ושוב מאירוע לאירוע".
6 צפייה בגלריה
טרטלנט פררו רושה
טרטלנט פררו רושה
טריות היא הסוד המוצלח לאוכל טעים
(צילום: פזית אסולין)

6 צפייה בגלריה
קייטרינג תמרים שיווקי
קייטרינג תמרים שיווקי
(צילום: פזית אסולין)

מן המטבח היישר אל האירוע

אחת מנקודות התורפה של מגשי האירוח היא התפיסה לגבי הטריות הפחותה אל מול דוכני ההגשה הפרונטליים. "העובדה שאנחנו שומרים את עצמנו לאירועי בוטיק בלבד ופועלים כעסק בוטיק, משחקת לטובת כל הצדדים. אנחנו נהנים יותר מאופי העבודה שלנו והלקוחות נהנים יותר מהתוצאה. השירות שייחודי לנו הוא מרווח הזמן הקצר שקיים בין המועד שבו אנחנו מכינים את האוכל ובין זה שבו אנו מוציאים את המשלוח אל האירוע. אם הלקוחות מבקשים שמגשי האירוח יגיעו לדוגמה ב־16:00, ויש לנו כשעה נסיעה, אז נחשב את משך הכנת המאכלים כך שהם יובאו אל השליח ממש מן התנור אל הרכב. כל שליח יוצא אך ורק ללקוח אחד. אין תחליף לטריות, זה הסוד לאוכל מוצלח וטעים". אופן הייצור בהחלט שונה בתכלית מן הפס התעשייתי שאותו אנו נוהגים לדמיין, והמטבח שוקד על הכנתם של מאכלים, ממנות ראשונות, דרך עיקריות ועד לקינוחים, בהתאם להזמנה קיימת בלבד.

לבירורים נוספים, ניתן לבקר בתפריט מגשי האירוח שנמצא באתר קייטרינג תמרים. "תמרים" יושבים בשדרות המכבים 42 ראשון־לציון ומספקים שפע של מאכלים המתאימים לכולם ולמגוון אירועי בוטיק.
072-3932729 |דוא"ל: gadre@013net.net | אתר
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button