התחיל בריצה בשכונה, המשיך לחו"ל ואז נעלם בסופי שבוע

רץ להתגרש: הכל נראה מושלם בין בני הזוג עד שהיכרות אקראית פירקה הכל

אחרי האקזיט הבעל התמסר לריצה, וכך הכיר אישה אחרת. מתברר, שפרידות מתרחשות לא רק כשהמצב הכלכלי קשה

עו"ד זהר רון
פורסם:
זהר רון, עורכת דין ומגשרת, מספרת על ההייטקיסט שעשה מיליונים, התאהב בקולגה מקבוצת הריצה ופירק את הנישואים
אקזיט מטורף: הם היו בני זוג בשנות ה־40 לחייהם, הורים לילדים. אחרי שנים שבהן הגבר עבד מסביב לשעון, חברת ההייטק שהוא היה בין מייסדיה עשתה אקזיט והוא הרוויח מיליונים. הוא הרגיש שהגיע הזמן להתמסר לתחביבים, ובין היתר נרשם לקבוצת ריצה.
לרוץ עד הסוף: הגבר התלהב מהעיסוק החדש. הוא השקיע בבגדים, נעליים וציוד. מה שהתחיל כריצות בשכונה הפך להשתתפות בתחרויות במקומות שונים בארץ, ובהמשך גם בחו"ל. אשתו פרגנה לו.
יותר מדי סופ"שים: עם הזמן, התדירות של התחרויות עלתה. בשלב מסוים, כשהגבר נעלם לסופי שבוע ארוכים, מחמישי עד שבת, היה פחות זמין בנייד ולא תמיד חזר להודעות, האישה החלה לחשוד שהוא מנהל רומן.
הווידוי: יום אחד, כשחזר מסוף שבוע של "ריצות" באמסטרדם, אשתו החליטה להתעמת איתו על היעדרויותיו. הוא הודה בפניה שהוא אכן מנהל רומן עם משתתפת אחרת מקבוצת הריצה. הוא סיפר שהוא מרגיש "פרפרים בבטן" לקראת כל מפגש איתה ואילו "איתך זה רק הרגל".
הגבר התלהב, השקיע בבגדים, נעליים וציוד. מה שהתחיל כריצות בשכונה הפך לתחרויות בחו"ל. אשתו פרגנה לו
ההסכם: שני הצדדים הגיעו אליי לגישור מוצלח שהבשיל לכך שהכנתי עבורם הסכם גירושים. הם השכילו לסיים את נישואיהם בהבנה, מבלי לקפח אף צד ובאופן שיאפשר להם לשמור על יחסים טובים בהמשך. במסגרת ההסכם סוכם על הפרדת רכוש בצורה שווה - האישה נשארה בביתם היוקרתי עם ילדיהם המשותפים, ואף קיבלה נכסים נוספים.
מה למדנו:
הדעה הרווחת היא שמשבר כלכלי עשוי להוביל למשבר בנישואים ואף לגירושים, אבל גם שיפור כלכלי משמעותי לא מבטיח יציבות בנישואים. החיים דינמיים ובמהלך השנים בני הזוג משתנים.
אפילו במקרים של בגידה - אפשר להתגרש בטוב, לחסוך זמן וכסף באמצעות גישור והכי חשוב: להישאר ביחסים טובים.
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button