ליאת אשורי באופציה קלאסית

ליאת אשורי: "המצאתי את עצמי מחדש"

אחרי 20 שנה של סטיילינג לסלבס, ליאת אשורי פותחת סטודיו שבו תלביש לראשונה גם את הקהל הרחב. עכשיו היא מספרת על הפרידה הטרייה מבעלה ואבי בתה, ומדגמנת מראות לוהטים לעונת האירועים    

פורסם:
זו תקופה של שינויים עבור הסטייליסטית ואושיית האופנה ליאת אשורי. מי שכבר הספיקה להלביש אינספור מפורסמים, מפוליטיקאים ועד סלבס, שהייתה אחראית על הסטיילינג בשורה של תוכניות טלוויזיה ועיצבה קולקציות למותגי אופנה, עזבה לאחרונה את הסטודיו שלה אחרי 20 שנה ועברה לחלל חדש. "הסטודיו שפתחתי ב־2004 עם גל אפל ז"ל הוא מיתולוגי", היא מספרת. "כל האמנים בישראל עברו בו והקמפיינים הגדולים הולבשו בו. קרו בו ההצלחות וההתרגשויות הכי גדולות, ההתאהבות ביני ובין גל, החתונה שלנו, שיאים בקריירה. לפני כמה חודשים עברתי למקום חדש שממוקם בחניון אלרם במרכז שוסטר".
עוד לא השקת את הסטודיו רשמית ואפילו אין לו שלט. למה?
"כי היה נראה לי שאנשים יחשבו, ובצדק: במה את מתעסקת עכשיו כשיש מלחמה וחטופים? גם אני חושבת כך. זה הרגיש לי חצוף ומוגזם והיו לי נקיפות מצפון. זו הייתה שנה קשוחה, עברתי אותה קשה כמו כולם. מאוקטובר משהו במוזה שלי היה ירוד. גם עכשיו לא חזרנו לשגרה, אבל אנחנו כבר במקום אחר מזה שהיינו בו בחודשיים הראשונים של המלחמה. חייבים לבחור בחיים".
המקום החדש של אשורי מתפקד כסטודיו להלבשה של אמנים ותוכניות טלוויזיה, "ובמקביל הקציתי חלל גם למכירה, חנות לכל דבר, וזה החידוש הכי גדול בחיי כי אף פעם לא מכרתי שום דבר. עכשיו יהיה אוסף של פריטים שליקטתי כל החיים, ויהיה ייעוץ תדמית וסטיילינג בפגישות אישיות לקהל הרחב. כל אחד יכול להיכנס".
מתרגשת?
"מאוד. המעבר הזה, אחרי שנים שלא הייתי חשופה לקהל הרחב אלא רק לאנשי שואו ביזנס, הוא שינוי מהותי. אני מרגישה שהמצאתי את עצמי מחדש. חיכיתי לאיזו התחלה חדשה, שתקרה אחרי שהעם שלנו הרים את הראש מעל המים, כשהוא יותר חזק ומחוזק".
במקביל לשינוי הזה, אשורי עוברת טלטלה בחייה האישיים: בחודש שעבר היא ובעלה, איש חיי הלילה אסי נקדאי, החליטו להיפרד אחרי למעלה מעשור של זוגיות. בני הזוג הם הורים ללונה בת החמש וחצי, שנולדה אחרי חמש שנים של טיפולי פוריות.
"מהרגע שלונה יצאה לאוויר העולם, מערכת היחסים שלי ושל אסי קיבלה פנים אחרות, שהיו פחות טובות", משתפת אשורי. "הייתי בטוחה שאזדקן עם אסי ומעולם לא רבנו. התרגשתי והיו לי פרפרים בבטן לשבת לידו על הספה בסוף כל יום".
+
לחצו לצפייה >
ליאת אשורי
האופציה הגלאמית
( צילום: ניב מאיו, סגנון: ליאת אשורי)
מה קרה לכם?
"יכול להיות ששנים של טיפולי פוריות שקדמו ללידה לא עזרו לזוגיות. תוסיפי לזה את העובדה שאסי סגר עסק במהלך הקורונה ואז מכר עסק נוסף, גם הוא במהלך המגפה. ובסוף, מלחמה שעוד לא נגמרה. צריך עוד משהו?
"הפרידה הזו לא התרחשה ביום אלא הייתה תהליך איטי של שלוש שנים. נכנסנו לסטטיסטיקה של זוג שלא צלח ילד ראשון, ופעלנו יחד על מנת לצמצם נזקים ללונה, כי היא לפני הכול והכי חשובה. עשיתי הכול כדי שזה יסתיים בשקט ובחברות. כשנפרדנו אמרתי לאסי, 'הלוואי שתעשה בעתיד אחים ללונה, מה שאני כבר לא יכולה. ובעזרת השם שתהיה לשנינו התחלה חדשה מוצלחת'".
ליאת אשורי
ליאת אשורי
( צילום: ניב מאיו, סגנון: ליאת אשורי)

מה שלומך היום?
"ברוך השם, אני בטוב, עד כמה שאפשר להיות. המצב הפרטי שלי, עם כל הכבוד, הוא לא הדבר היחיד שקורה בארץ. אני מרגישה מאוזנת ושלמה ושיש לי כוח ורעב לעשייה".
השנה חגגת 50. יש לך תובנות?
"לא הייתי משנה את הסדר שבו הדברים קרו, למרות שילדתי בגיל מבוגר. כל התובנות שהגעתי אליהן הגיעו בזכות הדרך. הבנתי שאני חזקה ושהשמיים הם הגבול. הכול יכול לקרות בכל רגע וזה מה שמדהים, והכול תלוי בי. הבנתי גם שאני המכונה ואני צריכה לשמור על הנשמה. אני העסק. ממני באה השמחה. אם לא אשמור על עצמי, לא יהיה לי אותי. אני אומרת לעצמי מול המראה: 'יש לך אותך, וזה המון'".
איך את עם שינויי הגוף?
"בהתחלה לא הבנתי מה זה שפתאום חם לי מאוד ויש מין עצבים שאני עומדת להתעלף מהם. לא ידעתי שצריך לווסת את הדבר שקוראים לו הורמונים. אז אני נראית צעירה לגילי, אבל הסימפטומים שם. אני יותר עייפה ממה שהייתי לפני עשור, אבל האדרנלין שלי גבוה והתשוקה לעשייה שם".
+
לחצו לצפייה >
ליאת אשורי
האופציה המגניבה
( צילום: ניב מאיו, סגנון: ליאת אשורי)


אשורי הפכה לאם בגיל 44, ולדבריה, "הלידה של לונה שינתה את חיי מקצה לקצה. רציתי להיות איתה יותר ופחות בחוץ. אף פעם לא היה מבחינתי שום דבר חזק יותר מהעשייה והקריירה שלי, ופתאום היא באה לעולם, יצור קטן, וגנבה לי את הלב. לונה שינתה את כל סדרי העדיפויות והצרכים שלי".
איזו אמא את?
"קלילה ולא חרדתית, וגם לא משקיענית בהגזמה. בהתנהלות שלי אני כאילו אמא לשבעה ילדים. אני לא מפיקה ימי הולדת שבהם כוכבים קופצים ממטוס או עוגה. אני דואגת להכין אותה לחיים. אני גדלתי בתקופה אחרת, יחפה, עם שטח חקלאי מאחורי הבית. אני לא רוצה שהיא תצא ילדה חומרית".
את גם לא מעלה סרטונים שלה לאינסטגרם.
"אני לא אמא שעושה טיקטוק עם הילדה ולא מעלה סטוריז, ואולי חבל, כי זה לא נכון עסקית. כולם עושים מזה מלא כסף וזה העולם כיום. מצד שני, לונה לא מקבלת אמא שנמצאת בטלפון אלא אמא שעושה איתה יצירות על בדים. הילדה לא תקועה עם טאבלט כדי שאני אמשיך לעבוד. אותי לא מייאשים ימי חופש בגן. אני מחכה להם".
מה את יכולה לספר על הפקת האופנה שאת מדגמנת בה כאן?
"התחלנו לצלם בשמונה בערב וסיימנו בחצות. לא היה לי מאפר או מאפרת - בתמונה אחת מרחתי אודם, וזהו. בהתחלה חשבתי שזה לא הגיוני שאישה בת 50 תעשה הפקת אופנה בלי איפור, אבל זה יצא מקסים".

  • שיער : רועי לולו
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button