הפכה את הפוקס אייז לסימן היכר. בלה חדיד

פוקס ניוז: איך ליצור מראה עיני שועל כמו של הכוכבות?

אחד מהמראות הטרנדיים בשנים האחרונות הוא ה"פוקס אייז" - עיני שועל אלכסוניות המתוחות כלפי מעלה. את הטרנד מובילות, תעשו כאילו אתן מופתעות, כוכבות כמו קנדל ג'נר ובלה חדיד, שהשיגו אותו ככל הנראה באמצעות שלל ניתוחים. אנחנו עם השיטות ליצור את המראה בבית בחיני־חינם

פורסם:
"אני אוהב מאוד את הטרנד הזה, אבל פחות מתחבר ללעשות ניתוח כדי להשיג אותו, כי זה לא תמיד יהיה אופנתי", אומר לנו המאפר אסף באבו, מי שאחראי בין היתר על איפור פניהן היפות של רותם סלע, יעל בר זוהר, ריף נאמן, סנדי בר ועוד רבות. "הקרדשיאנס אמנם שמו על זה את הפוקוס, אבל זה קיים הרבה לפניהן. כבר שנים ארוכות אנחנו, המאפרים, משתמשים במראה הזה לאיפור כלות ולצילומי אופנה עם שיטות למתוח את העפעף ולתת יותר שטח לאיפור העיניים".

2 צפייה בגלריה
קנדל ג'נר
קנדל ג'נר
מהווה השראה לרבות בתחום השועלי. קנדל ג'נר
(צילום: Gettyimages/Frazer Harrison)

אתה משתמש בטכניקה הזו הרבה?
"אני אוהב את המראה והוא נכון לפריים־טיים ולשטיחים אדומים, כשרוצים לייצר לוקים סקסיים יותר. בעולם הכלות, נניח, לכלה עם לוק רומנטי אני לא אעשה את המראה הזה כי זה לא מדבר באותה שפה. זה גם פחות מתאים למי שיש לה עיניים קטנות מאוד".


תן לנו טיפים - איך עושים את זה לבד?
"השיטה הקלה ביותר לטעמי היא צמות. מדובר בשתי צמות קטנות שקולעים מהרקות ומחברים אחת לשנייה מתחת לשיער. שימו לב שככל שהצמות יהיה הדוקות ודקות יותר, זה יחזיק יותר זמן אך גם יכאב יותר. אם הצמות יהיו עבות יותר, זה יהיה פחות כואב. על בסיס השיטה הזו יש גם חוט שנראה כמו כתפייה של חזייה, והוא נמכר במגוון רשתות איפור. מחברים אותו מתחת לשיער באזור הרקות. ברוב החוטים האלה יש פלסטיק כזה שאפשר להקטין ולהגדיל אותו ובאמצעותו אפשר לשלוט ברמת המתיחה".


ומה בנוגע לאיפור?
"השיטה הפשוטה ביותר היא לקחת עיפרון שחור או חום, לצייר קו אייליינר דק ועדין על השליש החיצוני של קו הריסים ולמשוך אותו קצת החוצה. לאחר מכן ממלאים את קו המים (הקו התחתון בתוך העין, א"ו) באותו עיפרון ומתחת לקו הקודם שעשינו, ואז מושחים עם מברשת וצללית באותו הצבע את קו העיפרון טיפה למעלה. זה יוצר מראה מאוד טבעי שלא בולט החוצה ונראה חלק מהעין.


"עוד טריק מגניב: לקחת פס ריסים (לא ריסים בודדים) ולהדביק בצורה אלכסונית, כך שייווצר רווח קטן בין הריסים המודבקים לאמיתיים. את החלל שנוצר בין הריסים המודבקים לאמיתיים ממלאים עם עפרון עיניים. טריק נוסף הוא למרוח אייליינר ומתחת לקו האייליינר למרוח קונסילר בהיר כמה שיותר ולטשטש אותו. זה אוטומטית יוצר מראה של עין מורמת".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button