שמלת קרושה - ZIMMERMANN; תכשיטים Noritamy; סנדלי עקב Zara

"אם שאנל מעצבים צנוע, אז למה שאנחנו נתנצל?”

היזמית והשחקנית לירן הרשקוביץ משכירה לנשים שמלות יוקרה קלאסיות ומוקפדות של מיטב המעצבים (שמלה של ויקטוריה בקהאם, מישהי?). בקרוב היא יוצאת עם ליין אופנה משלה לנשים שרוצות להיראות טוב בלי להראות הכול

מוגש מטעם LIRAN HERSHKOVITZ STUDIO
פורסם:
"שמי לירן הרשקוביץ, בת 41, נשואה ללירון אהוב לבי ואמא לארבעה ילדים אהובים; בעלת תואר במשפטים ומגשרת מוסמכת; שחקנית בוגרת בית ספר למשחק ‘בית צבי’. שיחקתי בשלל פרסומות ובסרט ‘סבנה’.
“אני מודה כל בוקר לבורא עולם, מאמינה שלכל אדם יש את הייעוד שלו והקצב שלו, ועם זה, כמו כל שחקן או שחקנית אני מחכה לתפקיד חיי, שיביא את השחקנית שבי לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר.
“התשוקה לאמנות הגיעה מהבית. אמא שלי הייתה מורה לאמנות ותמיד יצרה. בתור ילדה אני זוכרת שהייתה מוציאה את מכונת התפירה ‘זינגר’ ותופרת לנו בגדים מקוריים וייחודיים.

5 צפייה בגלריה
שמלות שהן השראה
שמלות שהן השראה
שמלה VICTORIA BECKHAM. תכשיטים Noritamy
(צילום: רחלי פרידמן | סטיילינג : אלכס גדרון )

“בתור ילדה סקרנית וקצת מרדנית תמיד חיפשתי מה יש עוד... באולפנה ניסיתי להתחכם עם הבגדים (חולצה מעל שמלת מחוך שאף אחד לא דמיין את זה), לשחק עם אורך החצאית והשרוולים, אבל תמיד מתוך יצירה ומעוף. כנראה רציתי שישמעו מה יש לי להגיד.

להתלבש לפי הכללים

“התורה מעודדת אותנו להיות מטופחות, שנרגיש טוב עם עצמנו והכי מתוקתקות שיש. כשגדלתי ראיתי את הצורך באופנה קלאסית שלא ממתגת ושאת לא נראית בה דוסית. הקלאסיות מנצחת. ואם תשימו לב, מותגי-על כמו איב סן לורן ושאנל מביאים את הצניעות לקדמת הבמה בלי להתנצל, אז למה שאנחנו נתנצל? בנות משפחת קרדשיאן לובשות שמלות ארוכות וצנועות ונראות נהדר, קייט מידלטון הראתה לכולם איך נסיכה אמיתית צריכה להיראות, ואם תשימו לב גם גיסתה האהובה מייגן מתלבשת לפי ‘החוקים’ והן נראות נהדר בלי לוותר על הסטייל. Alex Riviere לבושה בשיא הצניעות, מה שאנחנו קוראים ‘לפי הכללים’ – אבל בסטייל שכלל לא שמים לב שזה צנוע כי זה פשוט יפה.
5 צפייה בגלריה
שמלות שהן השראה
שמלות שהן השראה
שמלה GANNI. משקפי שמש I optic סניף Tlv Mall. טבעות Noritamy
(צילום: רחלי פרידמן | סטיילינג : אלכס גדרון )
“כך נוצר אצלי הרעיון להנגיש את האופנה היוקרתית על ידי השכרת שמלות יוקרה לקהל שמחפש יוקרה ופשטות השזורים יחדיו.
Liran Hershkovitz Studio מציע פתרון מושלם, נגיש ולא יקר, שמאפשר לכל אחת ליהנות מהמותגים המובילים בעולם ללא תג מחיר גבוה ובהתאמה אישית.
“ההשכרה מעניקה לך את האפשרות לגוון את המלתחה ולהיות תמיד מעודכנת בטרנדים האחרונים. הסטודיו מתעדכן בקביעות וכך את תזכי לגישה לקולקציות החדשות ביותר בעולם, בלי לחשוב פעמיים. הרי היום גם ככה לא חורשים על שמלה, אז ‘באתי, לבשתי, צילמתי, הלכתי’.

5 צפייה בגלריה
שמלות שהן השראה
שמלות שהן השראה
שמלה BERNADETTE. טבעת Noritamy
(צילום: רחלי פרידמן | סטיילינג : אלכס גדרון )

“החלום שלי ליצור קולקציה שכל אחת שרוצה להתלבש בקלאסיות על-זמנית ובסטייל תמצא את מקומה איתנו, וזה ידגיש את היופי שבה ויחמיא לה. חברתי למעצבת בת אל עזריאל, וביחד אנחנו יוצרות קולקציה שתצא לאור בע״ה כבר בחגים. את ההשראה שלי אני מקבלת מרונית אלקבץ, ג’ין בירקין וקייט מוס. הקולקציה תהיה מאופיינת בצבעים מונוכרומטיים ובבדים רכים ואיכותיים, מה שמקליל את השמלה ויוצר לה מראה אופנתי יותר. הבגדים שלנו מחמיאים לגוף הנשי, בכל מידה שתהיה…. יש למה לחכות.

5 צפייה בגלריה
שמלה : ARLINGTON16; תכשיטים : Noritamy
שמלה : ARLINGTON16; תכשיטים : Noritamy
שמלה ארלינגטון 16. תכשיטים Noritamy
(צילום: רחלי פרידמן | סטיילינג : אלכס גדרון )
“אנחנו בדור שהכול קורה פה ועכשיו, לא צריך לחכות, צריך ליזום ולעשות, ואת הטוב שבך להוציא החוצה. ברגע שאת שלמה עם הבחירות שלך, עם עולם הערכים והיצירה שלך, אז הכול פתוח לפנייך – לכי על זה. זה לא משנה אם את שחקנית, מעצבת אופנה, מדריכת פילאטיס או נגרית. הקצב השתנה ואת צריכה להחליט אם את מצטרפת”.

סטודיו Liran Hershkovitz להשכרה - מכירה.
נווה עוז פתח תקווה.
052-8791910.
אינסטגרם: @liran_her

איפור שיער: ליאט בן שמשון, קראייטיב וניהול סט: דור מרדכי
צולם במלון ווייט וילה תל אביב, 03-6028870, whitevillatelaviv LI
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button