כשעוד היה אפשר לעמוד קרוב ללא מסכות. תחרות מיס יוניברס 2019

אחרי שנה וחצי של הפסקה: תחרות מיס יוניברס חוזרת במאי 2021

בעקבות משבר הקורונה לא התקיימה בשנת 2020 תחרות מיס יוניברס העולמית. כעת הארגון מודיע שהתחרות עתידה להתקיים ב-16 במאי בפלורידה

פורסם:
זוזיביני טונזי, שמחזיקה כעת בתואר העולמי, נבחרה בדצמבר 2019, בתחרות מיס יוניברס האחרונה שהתקיימה. בעקבות משבר הקורונה העולמי, לא התקיימה מאז תחרות מיס יוניברס, או כל תחרות עולמית אחרת. לאחר שנה וחצי של ציפייה מודיע ארגון מיס יוניברס שהתחרות חוזרת, ותתקיים השנה בתאריך 16 במאי בהוליווד, פלורידה, ארה"ב. מי שתייצג אותנו בתחרות העולמית היא מלכת היופי שלנו תהילה לוי, שזכתה לשנת מלכות יוצאת דופן בעקבות הקורונה. היא לא מסתפקת בתואר הנוצץ, אלא דואגת גם לקדם נושאים חברתיים כמו למשל היחס לילדים אוטיסטים - נושא שקרוב אליה אישית בגלל אחיה אורי המאובחן על הספקטרום האוטיסטי. תהילה כבר זוכה לאהדה בעמודי המעריצים ובעמודים המדווחים על המתמודדות מהמדינות השונות, ואין לנו ספק שהיא תייצג אותנו בכבוד.
3 צפייה בגלריה
לאשה
לאשה
תייצג אותנו בכבוד. מלכת היופי תהילה לוי
(צילום: ששון משה, סטיילינג: ליאת אשורי)
עוד חלק אהוב בתחרות הוא שלב תחרות השמלות הלאומיות - כל אחת מהמתמודדות לובשת שמלה מיוחדת שמייצגת את מדינתה או מעבירה מסר חשוב. בתחרות שנערכה ב-2019, בלטו במיוחד השמלות של מיס ברזיל - שקראה לעצור את האלימות נגד נשים והחזיקה שלט מחאה, וכן מיס הולנד שלבשה שמלה המכוסה באריזות פלסטיק, במחאה על זיהום האוקיינוס.
נשיאת ארגון מיס יוניברס, פאולה מ. שוגרט, סיפרה שהארגון השקיע חודשים כדי לתכנן תחרות שתהיה מספיק בטוחה ותעמוד בכל התקנים והדרישות, בכדי לא לסכן אף אחת מהמתמודדות ואנשי הצוות. התחרות תבוצע עם הנחיות דומות לאלה שהיו בתחרות מיס ארה"ב שהתקיימה בנובמבר 2020.
3 צפייה בגלריה
מלכות היופי
מלכות היופי
האם כך תיראה התחרות? מתוך מיס ארה"ב 2020
(צילום: Benjamin Askinas/Miss Universe organization)
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button