שיר אלמליח ודותן שטרן.  זורמים על הטיפוח

עשינו טיפול זוגי לזוגות הכי אהובים בביצה, וגילינו את כל סודות האהבה והיופי שלהם!

לכבוד ט”ו באב בחרנו בחמישה זוגות אוהבים והענקנו להם על הסט טיפול משולב: גם שיחה מלב אל לב וגם טיפול פנים זוגי שיתאים לשניהם. אז איך הם הכירו, מה הדייט המושלם מבחינתם והאם הם חולקים את מדף הטיפוח? טיפול זוגי, מתחילים 

מלי זיידמן בשיתוף KB PURE
עודכן:
זה כבר עשור שחברת KB PURE הישראלית מפיצה אהבה ברחבי העולם, ועל כך יעידו מאות אלפי מטופלים שזכו לחיזוק הדימוי העצמי, לאחר שמצאו פתרון לבעיית העור שלהם. KB PURE מתמחה בפתרונות יעילים ומוכחים לשימור וטיפול בעור הפנים והגוף, על ידי תכשירים פעילים הניתנים לרכישה אצל קוסמטיקאיות ורופאים ברחבי העולם. לכבוד יום האהבה בחרנו בחמישה סיפורי אהבה שקשה להתעלם מהם ונפגשנו עם הזוגות לשיחה קלילה על אהבה וטיפוח. על הדרך הם גם זכו לטיפול פנים זוגי ומפנק. המומחים של KB PURE הצטרפו אלינו כדי לתת לכל זוג את הטאץ’ לעור מושלם.
תכשירי הדרמו־קוסמטיקה הישראליים (כן, כן... גאווה ישראלית!) כבשו בסערה את שוק הקוסמטיקה העולמי, עם פיתוחים פורצי דרך ומחקרים קליניים שלא משאירים מקום לספק. השנה זכתה החברה בתואר “מוצר השנה” בתחרות יוקרתית בשווייץ בקטגוריית האנטי־אייג’ינג.
“לקרוא מכתבי תודה מאמהות של נערות שסבלו מאקנה וחייהן השתנו לאחר הטיפול בתכשירים או מיילים מנשים שמספרות לנו שבפעם הראשונה לאחר עשור הן יכולות לצאת מהבית בלי איפור, כי הפיגמנטציה שלהן נעלמה, זה החלק הכי מספק בעבודה שלנו”, מספר חגי משאלי, סמנכ”ל השיווק של החברה.
לחברה אין תכשירים ייעודיים לנשים או לגברים, ומבחינתם בני זוג יכולים לחלוק את מדף הקוסמטיקה שלהם ולבצע שגרת טיפוח משותפת שתהפוך לכמה דקות יומיות של בילוי משותף.
אז זה בדיוק מה שעשינו כאן: התאמנו לכל זוג תכשירי טיפוח שיתאימו לו ולה, או לה ולה.

שיר אלמליח ודותן שטרן

היא דוגמנית ושחקנית, הוא עורך וידיאו. בזוגיות, הורים לעמנואל בת החצי שנה ומגדלים יחד גם את שני בניה של אלמליח, רפאל וגבריאל.

6 צפייה בגלריה
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
שיר אלמליח ודותן שטרן
(צילום: עדי אורני)
איך הכרנו?
שיר: “בעבודה! אני הגעתי להקליט סאונד לפרסומת, למעשה, זו הייתה פרסומת ל־KB PURE, מה שהופך את היום הזה לסמלי לגמרי עבורנו. הוא עבד באולפן כעורך וידיאו וניגש אליי ואמר: ‘אני חייב להגיד לך שאת הבחורה הכי יפה שראיתי’. אמרתי ‘תודה’ ואז הרמתי את המבט וראיתי אותו, ולא רק שהוא היה יפה בעיניי, אלא שהרגשתי איתו אנרגיה שאי־אפשר להסביר. התחלנו לדבר, היה קליק מיידי ויום למחרת הוא סימס לי וקבענו לצאת לדייט. הזוגיות הזו זרמה מהרגע הראשון, מצאנו את עצמנו נפגשים כל יום, ושנינו הרגשנו לחלוטין שזה זה. אחרי חצי שנה כבר עברנו לגור יחד וגיליתי שאני בהיריון”.
איך נציין את יום האהבה?
“נמצא בייביסיטר לילדים ונצא למסעדה לכמה שעות איכותיות ביחד בשקט”.
שמות חיבה:
“אני קוראת לו דותני והוא קורא לי קוקי”.
הדייט המושלם מבחינתנו:
“אנחנו משתדלים לעשות אותו מדי ערב: אחרי שאני משכיבה את הילדים לישון, אני מכינה לנו ארוחת ערב ואנחנו עוזבים את הטלפונים, יושבים לנו לאכול, שותים כוס יין ומקדישים את הזמן נטו אחד לשנייה”.
השיר שלנו:
“השיר של ליידי גאגא ובראדלי קופר, Shallow”.
טיפוח זוגי:
“לי תמיד נושא הטיפוח היה חשוב מאוד, ודותן זורם. שנינו משתמשים בתכשירי הפנים של KB PURE, גם ביום וגם בלילה, ומדי פעם אנחנו גם הולכים יחד לטיפול פנים זוגי”.

ג’וליה שחר ויוגב מלכה

הוא מטפס ישראלי וזוכה ב”נינג’ה ישראל”, היא רקדנית מנטורית ב”רוקדים עם כוכבים”. הם נפגשו על הרחבה ומאז לא נפרדו.

6 צפייה בגלריה
ג'וליה שחר ויוגב מלכה
ג'וליה שחר ויוגב מלכה
ג'וליה שחר ויוגב מלכה
(צילום: עדי אורני)
איך הכרנו?
ג’וליה: “כשיוגב הגיע לרקוד איתי ב’רוקדים עם כוכבים’. עד היום אני לא מאמינה שזה קרה, שהתאהבנו. לא רק שזה לא קרה לי עד אז, זה בדרך כלל בדיוק ההפך עם פרטנרים אחרים. איתם זה חם, מזיע, מעצבן ומלחיץ ועם יוגב זה היה חלום”.
איך נציין את יום האהבה?
יוגב: “אני אפתיע עם מתנה חמודה. אנחנו זוג דביק עם הרבה מחוות רומנטיות, דביקים בצורה מגעילה”.
שמות חיבה:
“אנחנו קוראים אחד לשני ‘אהבתך’ שזה קיצור של ‘אהבת חיי’”.
הדייט המושלם מבחינתנו:
“פיקניק בסלון – שמים כרית גדולה על הרצפה, באקט עם קרח ובקבוק יין, מזמינים סושי ורואים סרט. כיף לנו בבית יותר מאשר בחוץ, שקט יותר”.
השיר שלנו:
“BEYOND של לאון ברידג’ס. יש שם שורה שאומרת ‘אני מפחד למוות’, וככה הרגשנו בהתחלה. התחלנו כמפקדת וחייל ופתאום אנחנו מאוהבים. היינו בעננים מצד אחד ומצד שני פחדנו מזה מאוד”.
טיפוח זוגי:
יוגב: “לי מחכה סבון פנים במקלחת, אז אני משתמש בו וגם הקרמים של ג’וליה לרשותי, היא מאוד נדיבה איתם”.

ירדן ג’רבי ועדי אמבר

היא ג'ודאית עבר ישראלית שהביאה לנו מדליית ארד באולימפיאדה, מנחה, שחקנית ומרצה.
היא סטודנטית להנדסת תעשייה וניהול ומנהלת מסעדה. מאורסות טריות.
6 צפייה בגלריה
ירדן ג'רבי ועדי אמבר
ירדן ג'רבי ועדי אמבר
ירדן ג'רבי ועדי אמבר
(צילום: עדי אורני)
איך הכרנו?
ירדן: “דרך חברים משותפים. אני בדיוק חזרתי לארץ וגרתי בתל־אביב בפעם הראשונה בחיי. הכרתי המון אנשים טובים שהפכו להיות חברים קרובים שלי ובאחד הערבים איתם, גם עדי הגיעה. בהתחלה הפכנו לחברות טובות מאוד, ואז פתאום זה השתנה”.
איך נציין את יום האהבה?
עדי: “בערב רומנטי בבית, שבו ירדן תבשל. מה שהיא עושה, היא עושה טוב, ואני חושבת לבקש חריימה. אני אבחר את היין ואביא פרחים”.
שמות חיבה:
ירדן: “אני קוראת לה עדייה שלי, והיא קוראת לי מאמי שלי”.
הדייט המושלם מבחינתנו:
“טלפון בצד, ספוט רומנטי, יין לבן, אוכל טוב. רק שתינו ומוזיקה, מושלם!”
השיר שלנו:
“לא שיר רומנטי קלאסי, אלא השיר של להקת אבבא, GIMME GIMME”.
טיפוח זוגי:
“עלינו על פטנט, שתי בנות שגרות יחד זה מדף טיפוח חסכוני. Sharing is caring ושתינו משקיעות בזה מאוד, מקפידות על שגרת טיפוח רצינית: בבוקר אנחנו שוטפות פנים עם סבון, קרם פנים, סרום, קרם עיניים וקרם הגנה ובסוף היום אנחנו דואגות לנקות את הפנים ביסודיות ולמרוח קרם לילה. אה, אנחנו גם לא מוותרות על מסכות פנים!”

גל רובין ומודי ספורי

היא השתתפה ב”הישרדות” והוא כרגע על המסך ב”המירוץ למיליון”. זוג מעורב שמקבל המון שנאה ברשת, אבל גם אהדה מהמון זוגות מעורבים כמוהם. הם יעברו לגור יחד בקרוב, היא חרדית לשעבר וגרושה + 6, הוא גרוש + 3

6 צפייה בגלריה
גל רובין ומודי ספורי
גל רובין ומודי ספורי
גל רובין ומודי ספורי
(צילום: עדי אורני)
איך הכרנו?
גל: “הכרנו במסיבת פורים לפני שנה כש”הישרדות” שודרה ואני הייתי בכותרות. מודי היה עם בת זוגו ואני עם בן זוגי והוא ניגש אליי, הרים לי והחמיא לי על המשחק שלי שם”.
מודי: “כבר בפעם הראשונה שראיתי אותה בטלוויזיה אמרתי שהיא הטעם שלי, והיא הייתה הפייבוריטית שלי עד סוף העונה. באותה מסיבה לא קרה כלום, אבל שנה אחרי כן במסיבת פורים, שנינו כבר היינו פרודים ושוב נפגשנו. שמעתי מחברים שלה שאין לה כרטיס לאיזו מסיבה שהיא רצתה להיות בה, אז השגתי לה כרטיס והצעתי לה להיפגש לצהריים ולתת לה את הכרטיס. מאותו יום לא נפרדנו. אין יום שאנחנו לא יחד, ברמה שהיא באה איתי לעבודה ואני בא איתה לעבודה. כשהיא טסה לחו”ל, אני שמרתי לה על הילדים”.
איך נציין את יום האהבה?
גל: “זה היום שלנו עם הילדים, אבל נפתור את זה. נמצא סידור ונצא. במשך כל נישואיי לא חגגתי כלום ועכשיו עם מודי אני חוגגת הכול, זה פיצוי”.
שמות חיבה:
מודי: “אני קורא לה ‘חובי’ שזה קיצור של ‘חביבתי’ והיא קוראת לי ‘חוב’.
הדייט המושלם מבחינתנו:
“להיות בטבע אחד עם השני, אבל כבר היה לנו גם דייט מושלם בסטודיו לקעקועים שבו עשינו קעקוע משותף של המנורה של ג’יני, כי אני מאוהבת כמו יסמין באלאדין”.
השיר שלנו:
“Innerbloom של רופוס דו סול”.
טיפוח זוגי:
גל: “מודי הוא גבר טיפוסי ולפני שהכיר אותי לא טיפח את עצמו בכלל, אבל הוא נותן לי לעשות בו כרצוני ועכשיו הוא עושה הכול - טיפולי פנים, קרמים, מסכות, הוצאת שחורים. מה שאת רוצה!”.

עדי עצמי ואור אוחנה

זוג משפיענים, נשואים והורים לדריה, בת שבע, ואלמה, בת שלוש

6 צפייה בגלריה
עדי עצמי ואור אוחנה
עדי עצמי ואור אוחנה
עדי עצמי ואור אוחנה
(צילום: עדי אורני)
איך הכרנו?
אור: “לפני תשע שנים שנינו הגענו ליום הולדת של חברה משותפת, כשאני בכלל הגעתי עם מישהי, דייט שני כזה. היא נעמדה לידי והלסת שלי נפלה, וזהו. פה בערך נגמר הדייט עם ההיא. אחר כך פניתי אליה בפייסבוק ושאלתי אותה מתי יוצאים. אחרי שבועיים כבר סגרנו יחד טיסה ללונדון, והיום אנחנו כבר נשואים פלוס שתיים”.
איך נציין את יום האהבה?
“אנחנו לא מהמציינים הגדולים, אנחנו חוגגים את האהבה שלנו ברגעים אחרים, ואנחנו אוהבים מאוד להפתיע אחד את השני. היא יכולה להגיע לעבודה שלי ולהשאיר לי סיר אוכל בהפתעה, שמבחינתי זה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש, ואני קניתי לה רכב בהפתעה. היא הגיעה לעבודה עם רכב אחד, וכשהיא ירדה חיכה לה רכב אחר”.
שמות חיבה:
“אין ממש. ממי, שנינו ממי, כל היום”.
הדייט המושלם מבחינתנו:
“בתור הורים לבנות שבע ושלוש, זה צריך להיות לילה לבד מחוץ לבית, רק שנינו. לא משנה איפה, זה יכול להיות גם מלון בתל־אביב, העיקר שזה רק שנינו, בלי הבנות ובלי חברים, ובלי לחזור הביתה אחרי המסעדה”.
השיר שלנו:
“You and Me של אלייזה דוליטל. שיר מסיבתי, אנחנו לא קיטשיים”.
טיפוח זוגי:
עדי: “אני קונה ואור לוקח. קניתי לעצמי אפילו בושם של לואי ויטון שאור לקח לעצמו. קרמים אני מכריחה אותו לשים וגם בבריכה אני תמיד אחריו עם קרם הגנה. הוא מבין את החשיבות של זה לאט־לאט”.

מיוצגים מסוכנות יולי: יוגב מלכה, ג׳וליה שחר, שיר אלמליח, גל רובין, מודי ספורי, ירדן גרבי, עדי עצמי, אור אוחנה. סגנון: בר פרידמן, איפור: פז מחלבני, שיער: רועי חמו ל“מחלקת ארטיסט יולי גרופ“. ע. צלמת: עדן ברק קריאיטיב וניהול סט: דור מרדכי . שיר אלמליח ודותן שטרן: סגנון: אייל אזרזר, איפור: אדם משאלי, שיער: חן כחלון
פורסם לראשונה: 08:22, 19.08.24
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button