ד"ר להבית אקרמן, רופאת עור ויועצת מדעית למותג לה רוש-פוזה

להפסיק להתבייש, להתחיל לטפל

יותר ויותר מפורסמים כבר לא מתביישים ומפסיקים להסתיר את האקנה שלהם. כן, מדובר בתופעה רחבת היקף שממעטים לדבר עליה: 15% מבני ה-25 ומעלה סובלים מפצעונים על הפנים, ועטיית המסכות רק מרחיבה את הבעיה. ד”ר להבית אקרמן, רופאת עור ויועצת מדעית למותג לה רוש-פוזה, מציעה פתרון לבעיה: אפקלאר סרום, לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים בקרב מבוגרים

מוגש מטעם לה רוש-פוזה
מוגש מטעם לה רוש־פוזה
פורסם:

לחצו על הסרטון לצפייה

זה מציק, זה לא נעים, וזה פוגע בדימוי העצמי, אבל רבים לא יודעים שיש מה לעשות נגד זה. מדובר בתופעה שלרוב מיוחסת לבני נוער ולמתבגרים, אך למעשה כ-15% מהמבוגרים סובלים מעור שמן הנוטה לפצעונים, ועכשיו, עם עטיית המסכות, התופעה רחבה אף יותר.
אבל האם זו סיבה להתבייש? מתברר שגם היום רבים עדיין חושבים שכן. בעידן האינסטגרם, כשאנחנו נחשפים כל יום, כל היום, כולם רוצים להיראות נפלא, ובעזרת פילטרים שונים אכן קל מאוד להשיג את המראה המושלם. אבל איך מרגיש מי שנדרש להסתיר את העובדה שיש לו פצעונים על הפנים? שהוא לא יכול לצאת לעולם כפי שהוא באמת?
הבשורות הטובות: יש מגמת שינוי. זה התחיל במפורסמים בארץ ובעולם שהצטלמו באומץ כשהם חושפים את פניהם בלי להסתיר את הפצעונים, תחת ההאשטג “בלי פילטרים” וקוראים: “העור שלנו לא מגדיר מי אנחנו”. דמיינו שאתם שומעים את אנחת הרווחה של מתבגרים ומבוגרים בכל רחבי העולם.
הפליא לעשות מעצב אופנת גברים בינלאומי מוביל, שהצעיד על המסלול דוגמנים עם פצעונים.

לה רוש־פוזה: פתרון שכדאי שתכירו

אז להתבייש? לא. לטפל? כן.
לה רוש־פוזה, מותג הטיפוח המומלץ ביותר בקרב רופאי עור ברחבי העולם, מציע מענה משמעותי לבעיה. המותג הרחיב את סדרת הטיפוח הידועה שלו לעור שמן, אפקלאר, והשיק לראשונה את המוצר אפקלאר סרום לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים המיועד לעור בוגר. הסרום בעל ריכוז גבוה של חומרים פעילים לטיפול בפגמים ובפצעונים בעור ומסייע בקילוף העור וחידושו.

2 צפייה בגלריה
סדרת תכשירי אפקלאר של לה רוש פוזה
סדרת תכשירי אפקלאר של לה רוש פוזה
סדרת תכשירי אפקלאר

“הסרום יוצר פילינג עדין”, מסבירה ד”ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור ויועצת מדעית למותג לה רוש־פוזה. “הוא מכיל חומצה סליצילית וליפו־הידרוקסית שאחראיות על הקילוף ועל החידוש של העור, ניאצינאמיד המרגיע את האדמומיות וחומצה גליקולית התורמת לחידוש העור. סרום אפקלאר מטפל בעור בצורה יעילה בלי לגרות אותו”.
למה יש אנשים שלא נפטרים מהפצעונים?
“הסיבות לכך מגוונות ולא הכל ידוע לנו. מה שכן ברור הוא שיש עניין גנטי והשפעה הורמונלית”, אומרת ד”ר אקרמן. הרבה נשים סובלות מפצעונים סביב הופעת המחזור החודשי או לאחר הפסקה או שינוי בגלולות, ויש נשים שאצלן המצב נרגע רק סביב גיל המעבר”.
מדוע עטיית מסכה מגבירה את הופעת הפצעונים?
“המסכה יוצרת סביבה לחה ולא מאווררת, ויחד עם הלחות בחוץ, אדי הנשיפה, האיפור והחלב המופרש מהעור נוצרת קרקע פורייה לשגשוג דלקות וחיידקים שגורמים לפצעונים”.
מה אפשר לעשות כדי למזער את הנזק?
“לשמור על עור הפנים כמה שיותר יבש ולהקפיד על שגרת טיפוח מותאמת לסוג העור. מומלץ לשטוף את הפנים בסבון ייעודי, לדוגמה אפקלאר ג’ל לניקוי וטיהור העור. לאחר מכן יש להשתמש במי פנים לכיווץ הנקבוביות ולמרוח קרם לחות טיפולי, אפקלר דואו עם הגנה מפני השמש. מומלץ לחסוך בשכבות של טיפוח ואיפור. עודף שכבות, בייחוד בקיץ, יחמיר את המצב. כמו כן יש להחליף את המסכה לעתים תכופות”.
האם עור הנוטה לפצעונים בגיל מבוגר מתנהג באותה הצורה כמו בגיל ההתבגרות?
“בגיל ההתבגרות הפצעים מתמקדים במרכז הפנים, ואילו בגיל מבוגר יותר – סביב קו הלסת. כמו כן, פעמים רבות ישנה התפשטות של הפצעונים גם לגב. גם הטיפול בגיל המבוגר שונה מגיל הנעורים, ההתמקדות היא בקילוף וחידוש של העור ופחות באיזון הפרשות השומן מהעור.

את סדרת תכשירי אפקלאר ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ובאתרי האונליין.

  • וידאו ועריכה: אלון שפרנסקי צילום: אלון שפרנסקי סטיילינג: פיני זומר איפור ושיער: הלן אמויאל במוצרי "לוריאל" ע. צלם: עדי שנפיק ביגוד: קסטרו, שרשרת: Jerusalem Bazar
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button