להכניס את החופשה אליכם לחדר השינה

להכניס את החופשה אליכם לחדר השינה

זוכרים את החופשה האחרונה שלכם במלון 5 כוכבים, עם המיטה המפנקת והמצעים שהיו כל כך רכים ונעימים? ישנתם כמו תינוק והתחושה המלטפת של הסדין הרך לא עוזבת אתכם. לו רק הייתם יודעים כמה פשוט וקל להכניס את החופשה היישר אליכם לחדר השינה עם אותם המצעים האיכותיים, והכל מתוצרת כחול־לבן

מוגש מטעם The Bedlinen Factory
פורסם:

דברים שאולי לא ידעתם על המפעל למצעים בישראל

הידעתם שיש בישראל רק מפעל אחד שמייצר טקסטיל לבית ? המפעל הגדול והאחרון ליצור מצעים The Bedlinen Factory מבית אופיס טקסטיל, כשמו כן הוא, קיים זה 50 שנה ושוכן ביישוב אזור שבמרכז הארץ. הוא בעל ניסיון וידע רב בתחום והיסטוריה עיצובית, ומוצריו משווקים בעולם כולו. המפעל חרט על דגלו ערכים חברתיים ושליחות לאומית, ועובד בו תמהיל אנשים הכולל את כל המגדרים והגילים, כשעל התזמורת המיוחדת הזו מנצחת מנכ"לית אחת, ליצירה הרמונית מרגיעה.
הכוח המניע העובד במפעל לאורך שנים ארוכות ומרגיש כמו משפחה אחת גדולה, כולל עובדים ערבים ופלסטינים, יחד עם עובדים יהודים מכל הרקעים, לרבות כוח נשי מאחורי המכונות הגדולות וגם עובדים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, המפעל דוגל בשמירה על איכות הסביבה והקיימות, וכך הופכים בו גז רעיל שנפלט מפסולת מזבלת "חירייה" לגז ירוק, המשמש להפעלת מכונות המפעל, הכי אנרגיה ירוקה שיש.
רונית ציטיאט קאשי, מנכל"ת אופיס טקסטיל, מספרת על הסיפור מאחורי המפעל שקים כחצי יובל
צפו בסרטון
(צילום: יח"צ)

איך הלקוחות נהנים מהייצור המקומי?
"הידע והניסיון הרב שנצברו במפעל במהלך השנים, מאפשרים לדייק תהליכי עבודה, לייעל ולמקסם אותם ולייצר מצעים סופר־איכותיים הנמכרים בעולם כולו למותגי־על בתחום ההום סטיילינג כמו "פוטרי בארן", "זארה הום", "ברוקלינן" ועוד רבים וטובים".
מהו תהליך העבודה?
זה מתחיל בבחירת הבדים - בחירת כותנת הפרמיום האיכותית ביותר בשילובים אורגניים, עם הסיבים הארוכים המונעים "גולגולים", ממשיך בעבודה מול מפעלי האריגה המקצועיים והטובים ביותר, בייעול תהליכי העבודה כמו האשפרה, החריכה של הבדים, הצביעה והדפסת מנעד העיצובים הכולל אלפי דגמים והדפסים, ומסתיים בבקרת האיכות. הבדים הנבחרים נשלחים למתפרות, שם תופרים את המצעים הנשלחים לכל העולם, למלונות, לחנויות יוקרה, למותגי־על וגם לאתר המותג ול־20 החנויות שלו בישראל.

6 צפייה בגלריה
בחירת כותנת הפרמיום האיכותית ביותר בשילובים אורגניים
בחירת כותנת הפרמיום האיכותית ביותר בשילובים אורגניים
בחירת כותנת הפרמיום האיכותית ביותר בשילובים אורגניים (צילום: יח"צ)
והמחיר?
היות ובעלי המותג The Bedlinen Factory הם היצרנים והמשווקים של המצעים, יש בידם היכולת לתמחר את התוצרת המשובחת הזו כ"שיק בר השגה", שמחיריו נגישים לכולם.
אז מה במותג?
המותג The Bedlinen Factory מציע שתי קולקציות איכותיות ויוקרתיות באריגות שונות, עם למעלה מ־100 דגמים והדפסים, בכל המידות ובכל זמן נתון:
"פרקל 270": מצעים המיוצרים מכותנת פרמיום טבעית ו/או אורגנית משובחת, נעימה ורכה למגע, שנזרעה, לוקטה, ונארגה בתהליכים אורגניים טבעיים וידידותיים לסביבה. כותנה בעלת אורך סיב ארוך ואריגת פרקל של 1 שתי על 1 ערב. כל אלה מעניקים איכות גבוהה וחוויית שינה שונה, עם תחושת קרירות וקריספיות של המצעים. כל תהליך הייצור, העיבוד, גימור הבד והתפירה נעשים במפעל בישראל ונשלחים למיטב המותגים, הרשתות ובתי המלון בארץ ובעולם, השואפים להעניק ללקוחותיהם את חוויית החופשה המושלמת.
ממה עשויים המצעים?
"סאטן 220" בצפיפות של 220 חוטים לאינץ' רבוע ו"סאטן 500", שהוא הסאטן היוקרתי ביותר, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' רבוע: מצעים איכותיים באריגה של 4 חוטי שתי על חוט ערב אחד, עשויים מכותנה פרמיום משובחת, שעוטפת ומלטפת. הכותנה נזרעה, לוקטה ונארגה בתהליכים אורגניים, טבעיים וידידותיים לסביבה. המצעים הם בכל הגדלים ויש גם דגמים מיוחדים למיטות נוער ומצעים לתינוקות.
6 צפייה בגלריה
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory. "המצעים נארזים ונשלחים למיטב המותגים בארץ ובעולם"
(צילום: יח"צ)
אילו דגמים תוכלו למצוא?
למעלה מ־100 דגמים בצבעים ובהדפסים שונים, החל מהדגמים הקלאסיים החלקים בצבעי לבן בוהק, ירוק פטרול או אפור בטון, לצד הדפסים פרחוניים במגוון צבעים, סט עם פסים דקים וכזה עם פסים עבים. יש גם סט אלגנטי בהדפס משבצות עדינות של דגם "ריגה", וניתן למצוא גם שילובים מיוחדים כמו סדין ורוד עם ציפות וציפיות פרחוניות, או הסט של דגם ״סקויה״, הכולל סדין לבן עם ציפה וציפיות של הדפסי עלים גדולים, בדיוק כמו עץ הסקויה המעניק את חוויית הלינה בשטח ועוד.
כל תהליכי העיבוד, גימור הבד והתפירה נעשים במפעל ובשלוחותיו, נארזים ונשלחים למיטב המותגים המובילים, והיוקרתיים ביותר והרשתות הנחשבות בארץ ובעולם כאמור, כפי שכבר צוין.

6 צפייה בגלריה
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory. "שומרים על הסביבה ועל הכלכלה האזורית"
(צילום: יח"צ)
למה עדיף לקנות בישראל?
הרבה מהרשתות והמותגים הגדולים, הידועים והמובילים בעולם, המוכרים מצעים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, רוכשים אותם מהמפעל בישראל. ההבדל הוא במחיר. בעבור סט מצעים זהה באירופה תשלמו מאות דולרים, ובישראל המחיר הוא 380 שקל בלבד לסט. יש דברים כאלה!
היכן קונים?
באתר החברה וב־20 החנויות הפרושות ברחבי הארץ (רשימת הסניפים מופיעה באתר). האתר מציע את מירב פריטי הקולקציה, במחירים הנעים בין 200 ל- 380 ש"ח לסט זוגי, למעט הקולקציות החדשות. המשלוח חינם ברכישה מעל 200 שקל ומגיע תוך 3 ימי עסקים עד לפתח הבית. ואם אתם מחפשים דגמים סופר־מיוחדים, כאלה שלא מופיעים באתר, אתם מוזמנים להגיע לאחת מחנויות המפעל, תמיד תמצאו שם הפתעות משמחות.
6 צפייה בגלריה
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory
The Bedlinen Factory. "המצעים שישפרו את איכות השינה שלכם"
(צילום: יח"צ)
ולסיום, מילה על החזון של האנשים מאחורי המותג ושלנו כמדינה. החזון הוא שבכל בית בישראל יהיו מוצרים תוצרת כחול־לבן. זהו המפעל האחרון בישראל שמייצר מצעים משלב גימור סיב הכותנה ועד למוצר המוגמר. The Bedlinen Factory הוא השילוב המנצח של ייצור מקומי כחול־לבן וחוויית שינה שונה. זו משימה ברמה לאומית ואולי אפילו אפשר לומר, בינלאומית, כיוון שמדובר בקשת של מאות מותגים ברחבי העולם שהמפעל עומד מאחוריהם. ההצלחה היא של כולנו והשמיים הם הגבול.
אז אם גם לכם מתחשק לשדרג את חדר השינה שלכם, לתת לו את הנופך והאווירה של מלון 5 כוכבים, ולשפר גם את איכות השינה שלכם, בידיעה שאתם שומרים גם על הסביבה וגם על החברה האנושית המגוונת ועל הכלכלה האזורית, ב־The Bedline Factory תמצאו את הסטייל, האיכות והמגוון במחיר השווה לכל נפש.
וכמו שאומרת ירדן ג'רבי, מגיעה לכם מדליה, ולמפעל מדליית זהב.
6 צפייה בגלריה
זהו המפעל האחרון בישראל שמייצר מצעים משלב גימור סיב הכותנה ועד למוצר המוגמר
זהו המפעל האחרון בישראל שמייצר מצעים משלב גימור סיב הכותנה ועד למוצר המוגמר
The Bedlinen Factory. המפעל האחרון בישראל שמייצר מצעים משלב גימור סיב הכותנה ועד למוצר המוגמר (צילום:יח"צ)

להזמנות באתר: TheBedlinenFactory.co.il
חנות המפעל הראשית: משה שרת 47 אזור.
טלפון: 077-5554448
נשמח גם לארגן לכם סיורים לקבוצות במפעל. פנו אלינו במייל .
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button