זוהרה טרייסטמן. "לא להקיא על הפרטנר פרקטיקות וטריקים"

את יודעת איך הגבר שלך מרגיש בחדירה?

זוהרה טרייסטמן מדריכה נשים להבין את המיניות של הגבר ( (גם אם אתן נשואות לו כבר 20 שנה): "אני דתייה ובעלי הוא החבר הראשון שלי, והרבה שואלים אותי: 'איך את יודעת?' אני מרגישה גברים"

פורסם:
זוהרה טרייסטמן (37), מורה להתפתחות מינית ותודעתית, בזוגיות 12 שנה ואמא לארבעה בנים, גרה בירושלים

היי זוהרה, בשלוש השנים האחרונות את מעבירה את הקורס "לדעת גבר". מה בעצם לומדים בו?
"אני מדריכה נשים על המיניות הגברית גם מבחינת תודעה, גם מבחינת פרקטיקות עונג וגם כריפוי מיני. איך לאפשר לגבר להיות נאהב, בטוח ונראה".
זה שונה מאוד מרוב התכנים היום ברשת, ששמים את העונג הנשי במרכז.
"ברמה הקולקטיבית אנחנו חייבות להתחיל להתעסק בגבר לידנו, כי הוא פשוט נשאר מאחור. אנחנו לא יכולות לדהור קדימה ולהשאיר את הקשר הכי רוטט שלנו, עם גברים, בתפיסה בוסרית ושטחית. אני שומעת משפטים כמו 'גברים הם רק מניאקים, הם רק רוצים סקס, הם רק חרמנים, הם מאותגרים רגשית'. לא רק שזה לא נכון, זה עצוב לשני הצדדים".
איך מקבלות נשים את ההתמקדות הזו בגברים?
"נשים שהגיעו אליי אמרו 'אוקיי, עכשיו יש לי חבר במיטה ואני רוצה לענג אותו, אני רוצה שהוא יתחבר לגוף שלו, אני רוצה לדעת מה מכאיב לו. אני רוצה לדעת אותו'".
עוד במדור סקס טוק בלאשה:

מה המיתוס הכי נפוץ שאת מצליחה לנפץ?
"שפשוט לגברים במיטה, שהמיניות הגברית קלה ופשוטה. אני מציפה כל הזמן אתגרים במיניות של גברים כמו זקפה, שפיכה מהירה, חוסר חשק. נשים יכולות להיות נורא מפותחות, והן עדיין סוחבות איתן תפיסה מאוד שטחית שבמיטה זה גם פשוט וגם טכני. 'הוא רואה אותי ומתלהב, אני עושה לו ביד, הוא גומר'. כאילו, קצר ולעניין, הממד של האנושיות לא נמצא. המטרה היא להפסיק לחשוב על איך אני 'צריכה' להישמע, מה אני 'אמורה' לעשות לו ופשוט להיפגש איתו.
"חשוב לא להשליך על הגבר דברים שראינו או קראנו. יש נשים, כולל אני, שנמצאות בזוגיות ארוכת טווח או שהיו בהרבה קשרים, ואנחנו עוצרות ואומרות – וואלה, אנחנו לא יודעות דברים כמו איך מרגישה זקפה לגבר, מה הפחדים של גברים במרחב המיני, מה גברים אוהבים. יש נשים שנעתקת נשימתן כשהן שומעות על הפחדים של גבר כשהוא הולך לקראת מפגש מיני, או על המאוויים שלו להתכרבל על הציצים של האישה או מה החוויה הרגשית־נפשית של גבר בחדירה. אני מתמללת קולות של גברים וזה מפיל נשים מהכיסא. וזה גם תמיד מפליא אותי כי בואי, את חיה איתו 20 שנה, לא חשבת לשאול אותו איך זה להיות עם פין בעולם?"
ומאיפה לך הידע על מה גברים באמת מרגישים או רוצים?
"אני בוגרת של מרכז רותם לטיפול מיני וטיפול זוגי, ולמדתי לאורך השנים הרבה קורסים של מיניות הוליסטית, גם על מיניות גברית. נדדתי ברחבי הארץ וליקטתי חומר וידע. אני בקשר עם קולגות והם מנגישים לי את הקולות של התלמידים שלהם. אני שואלת בפייסבוק. אני מרגישה שאני באיזושהי חוויה אנתרופולוגית, אני סקרנית. אני אישה דתייה ובעלי הוא החבר הראשון שלי, והרבה שואלים אותי 'איך את יודעת?' אני מרגישה גברים. אני תמיד אומרת, לא סתם אמא שלי קראה לי זוהרה, יש לי את האות ז' בתחילת השם ואני חוגגת אותה, היא המורה שלי".
אני שומעת משפטים כמו 'גברים הם מניאקים, הם רק רוצים סקס'. לא רק שזה לא נכון, זה עצוב לשני הצדדים"

תני דוגמה למשהו שאפשר לעשות אחרת במיטה.
"הרבה פעמים כשנשים רואות פין הן ישר נכנסות למוד של 'צריך לעשות איתו משהו'. במקום זה, אני מציעה שכשהפין במצב זקור, להניח שתי כפות ידיים מעל, כאילו לכסות אותו במין שמיכה ופשוט להיות שם, אפילו שתי דקות. זה פותח שיחה חדשה עם הפין - פשוט לחוות את הזקפה. זה מפנה זמן לבדוק מה עולה בי, איזה רגש? הרבה פעמים נשים יכולות להרגיש את החום של הפין, כמה שהוא איבר חי ומלא התרחשויות פיזיות. לפעמים זה גם מוריד את הזקפה כשנמצאים ככה במצב סטטי, וזה מאפשר לפגוש אותה באמת בלי איזה צורך לתגובתיות".
סקס טיפ: "כשאנחנו עוצרות רגע ולא 'מקיאות' על הפרטנר פרקטיקות וטריקים, המגע יהיה אותנטי ומענג יותר".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button