כרמן ואור שוחט עם הבן מנור והכלה לולה

סיפור הזוגיות המפתיע של כוכב "היפה והחנון": "כרמן היא האהבה שקיוויתי לה כל החיים"

אור שוחט הגיע למקום השני בריאליטי "היפה והחנון" , כרמן שוחט לא צפתה בתוכנית בכלל, אבל התאהבה בו יותר מעשור אחרי, כשהיה כבר גרוש ואב לילד: "הנשיקה בינינו הייתה כמו המפץ הגדול"

פורסם:
הוא: אור שוחט (38), מפתח אוטומציה בחברת ההייטק "ארניקס", חבר בקהילת המבורגר ישראל ("יש לי טבלת אקסל עם תיעוד של כל 527 המקומות בארץ ובעולם שבהם אכלתי המבורגרים עד היום").
היא: כרמן שוחט (36), בקרוב תסיים לימודי קוסמטיקה רפואית.
הם: בזוגיות שנתיים, הורים למנור (בן שנה) ולעומר (בן שלוש וחצי, בנו של אור מנישואיו הראשונים), גרים ברמת־גן.
עוד סיפורי היכרות בלאשה

מי אנחנו?

כרמן: "נולדתי בנתניה, השלישית בין שלוש בנות. אחותי הגדולה היא חברת הכנסת אמילי מואטי ממפלגת העבודה, שהיא אהבת חיי. למדתי פסיכותרפיה הוליסטית ב'רידמן' ופתחתי את המרכז הרוחני 'אור מנקודת איזון' בזכרון־יעקב, שבינתיים נסגר".
אור: "גדלתי בבית דתי־לאומי בבני־ברק, אני בן בכור ויש לי אח קטן שעושה עכשיו הסמכה לרבנות. אבי נפטר כשהייתי בן חמש. מאז ומתמיד לא הייתי באמונה שלמה, ובישיבה התיכונית שבה למדתי היו לי הרבה ויכוחים עם חברים שלי על אלוהים. בגיל 17 יצאתי בשאלה. התגייסתי לגבעתי, סיימתי תואר שני במתמטיקה ואני מתכנן לעשות גם דוקטורט".


בתולים מאוחרים

כרמן: "אור היה בתול עד גיל 25. הוא הגיע ל'היפה והחנון' כדי להיגאל מבתוליו".
אור: "אני מאשים את הישיבה. זו בעיה מוכרת של הרבה דתל"שים, הם לא יודעים מה זה לדבר עם בחורה. אולי זה גם בגלל שגדלתי בלי אבא ולא ראיתי מודל של זוגיות בבית. מי שנשאר בעולם הזה מקבל שידוכים, אבל מי שעוזב צריך להסתדר לבד ואין לו בכלל כלים. בזמנו פתחתי פורום של בתולים באינטרנט למי שחסר ניסיון זוגי או מיני, כי הרגשתי שאני יכול לעזור להרבה אנשים. היו לי שני חלומות מכיתה ד': ללמוד מתמטיקה ושיהיה לי קשר זוגי. בעקבות החלום הזה הגעתי לתוכנית, כי בניגוד למתמטיקה, בזה לא הצלחתי כל כך".

"היפה והחנון"

אור: "השתתפתי בעונה השנייה של התוכנית, שעלתה לשידור ב־2010. המנצחים היו אלכס מורוזוב וליטל סמדג'ה, ואני ובת זוגי הגענו למקום השני".
"הצעתי את עצמי לתוכנית אחרי שראיתי מודעה באינטרנט. אני בן אדם שקופץ למים, הלכתי על זה בלי היסוס. לא היה אכפת לי שמגדירים אותי כחנון, כי בינינו, אני חנון ואין לי בעיה עם זה. הייתה לי מטרה אחת והיא להשיג זוגיות. לא ציפיתי למצוא בתוכנית עצמה בת זוג, רציתי רק לקבל כלים שיעזרו לי אחרי זה. יצא שיצאתי משם בזוגיות עם נלה גולדברג, שהייתה היפה שלי בתוכנית. אני תמיד אומר שאלכס מורוזוב אולי זכה במקום הראשון, אבל אני זכיתי בבחורה".
כרמן: "אור היה בתול עד גיל 25. הוא הגיע לתוכנית כדי להיגאל מבתוליו". אור: "לא היה אכפת לי שמגדירים אותי כחנון, כי בינינו, אני חנון"

כרמן: "אני בכלל לא הכרתי את התוכנית ולא ידעתי שהוא השתתף בה. בתחילת ההיכרות שלנו, איזה בחור ניגש אליו ואמר 'יו, גדלתי עליך', ולא הבנתי על מה הוא מדבר, אני גדלתי על ציפי שביט. אמרתי לו 'סליחה, מי אתה?' ואז אור סיפר שהוא השתתף בתוכנית לפני עשר שנים. רצתי לאינטרנט ומצאתי. אמרתי לחבר שלנו שהיה איתי: 'אתה קולט שאני יוצאת עם הסלב הזה?' לא כל אחת יכולה לקחת מכונת זמן ולראות איך בן הזוג שלה היה לפני עשר שנים. יש באור משהו מאוד אמיתי וראו את זה בתוכנית".
אור: "פה ושם עוד מזהים אותי ברחוב. פעם ממש זיהו, היום זה כזה 'אתה מוכר לי מאיפשהו', ואני תמיד עונה 'אני לא מאמין שאתה לא זוכר אותי אחרי כל מה שעברנו ביחד'".
3 צפייה בגלריה
אור שוחט עם בת הזוג לשעבר נלה גולדברג ב"היפה והחנון"
אור שוחט עם בת הזוג לשעבר נלה גולדברג ב"היפה והחנון"
עם בת הזוג לשעבר נלה גולדברג ב"היפה והחנון"
(צילום: דביר כחלון)

הנישואים הראשונים

אור: "נלה ואני היינו ביחד כמה חודשים ונפרדנו, אבל אני נשארתי עם הכלים וגם עם הפרסום. זה גרם להרבה נשים להרגיש שהן מכירות אותי. התחילו איתי מלא בנות בתקופה ההיא, ובואי נגיד שניצלתי את 15 דקות התהילה עד הסוף. אחרי נלה היה לי קשר של חצי שנה עם חשפנית. כשזה נגמר נסעתי לטיול של חצי שנה, ואחרי שחזרתי הכרתי את ספיר, אשתי הראשונה. היינו ביחד כשש שנים, ונפרדנו לפני שלוש שנים כשהבן שלנו, עומר, היה בן חצי שנה. נראה לי שלא התאמנו מההתחלה, אבל כשעומר נולד זה הקצין".

ההיכרות

כרמן: "הכרתי את אור בקבוצת הפייסבוק 'כל התשובות נכונות', שכבר לא קיימת".
אור: "מישהו שם שאל 'איך אתם ישנים בלילה?', וכרמן ענתה 'בעירום'. זה סיקרן אותי, אבל בסוף לא עשיתי שום דבר".
כרמן: "זו הייתה קבוצה סגורה, הרגשתי בנוח".
אור: "אחרי כמה ימים מישהו שאל 'עם מי הייתם יושבים לקפה?' ותייגתי אותה".
כרמן: "אותי ועוד שבע (צוחקת). כנראה שהוא תייג את כל מי שרשמה שהיא ישנה בעירום, הלך על כל הקופה ומה שיתפוס יתפוס. אחר כך הוא שלח לי הודעה בפרטי, קשקשנו קצת ואז שאלתי אותו מתי הוא מתכוון להזמין אותי לקפה, והוא ענה 'ניפגש בשמונה'. בדקה לשמונה הוא כבר צלצל שהוא למטה, ואני עוד לא נכנסתי להתקלח אפילו".
אור: "הפרסום גרם לנשים להרגיש שהן מכירות אותי. התחילו איתי מלא בנות בתקופה ההיא, ובואי נגיד שניצלתי את 15 דקות התהילה"

הדייט הראשון

כרמן: "ישבנו בבר שכונתי ברמת־גן, היה כיף אבל לא היה וואו. לא אהבה ממבט ראשון, אני כבר לא בת 12. לקחתי איזה ארבעה דייטים עד שהראיתי לו שאני באמת ישנה עירומה, אבל לא נהיינו זוג. בדיוק נפרדתי מחבר שהיה לי אז, יצאתי עם כמה גברים ואור היה אחד מהם".
אור: "אחרי הגירושים לא חשבתי בכלל על זוגיות, הייתי בטוח שלא תהיה לי יותר זוגיות בחיים. כרמן ואני נשארנו בקשר כזה של פעם ב..."
כרמן: "בוא נשים דברים על השולחן, אוקיי? היינו יזיזים, אין מה לייפות את זה. אני יצאתי עם אחרים והוא עם אחרות. באותה תקופה הוא היה ממש עצוב בגלל הגירושים שלו, וכשאת רואה בן אדם כל כך שבור, את לא תיכנסי למערכת יחסים איתו. אמרתי לעצמי 'מה את צריכה את זה?', אבל הרגשתי שאני רוצה לעשות לו שמח. אפילו קניתי לו ספר עם משפטי אושר כאלה שיעשו לו טוב. יום אחד יצאנו לטיול והבאתי כל מיני דברים טובים לפיקניק, ואור אמר 'וואו, בחיים לא השקיעו בי ככה, את רוצה שנהיה חברים?' אמרתי לו 'בוא נחשוב על זה קצת, נוח לי ככה'. עוד לא הייתי שם".

ההתאהבות

כרמן: "יצאנו לטיול במדבר, הגענו לאיזה קטע בלתי עביר, אמרתי לו 'איך עוברים את זה עכשיו?' והוא קפץ כמו איזו איילה והעביר אותי את השלב הזה. באתי עם נעלי בובה ממש לא מתאימות, כבר לא יכולתי ללכת איתן, אז הוא הוריד את סנדלי השורש שלו ונתן לי אותם, והלך כל הדרך יחף במדבר. אין, זה קנה אותי. ראיתי איך הוא מדלג יחף על אבנים, קוצים וטרשים במדבר ואמרתי לעצמי 'זה האביר שלי'. זה השלב שהתאהבתי בו, אבל לו ירד ממני. למחרת כל היום חשבתי 'וואו, איזה גבר מושלם מצאתי', אבל חששתי שהוא כבר לא שם, והחלטתי להכות בברזל. שלחתי לו הודעה: 'אתה זוכר שהצעת לי חברות פעם? אז אני מסכימה'. הבטן שלי אמרה לי שזה הוא".
אור: "אצלי זה קרה כשנסענו עם עוד זוג חברים לסופ"ש בחוף אכזיב. אף פעם לא עניינו אותי סמים, אבל החלטתי לנסות. הייתי בטוח שזה לא ישפיע עליי, ואז זה פתאום קרה. הלכנו לאוטו להביא משהו, בדרך התנשקנו והנשיקה הזאת הייתה כמו המפץ הגדול. הכל התפרץ החוצה. אהבתי אותה עוד לפני, אבל כנראה שעצרתי את עצמי, וזה פשוט שחרר לי את המחסום".
כרמן: "יצאנו לטיול במדבר, ובאתי עם נעלים לא מתאימות. נתן לי את סנדלי השורש שלו, והלך כל הדרך יחף במדבר. אמרתי לעצמי 'זה האביר שלי'. זה השלב שהתאהבתי בו, אבל לו ירד ממני"
כרמן: "חששתי שזו השפעה של הסם ושמחר בבוקר זה ייעלם, אבל זה לא. למחרת המגע שלו היה שונה, הצורך שלו בי היה שונה, הוא פשוט שחרר את עצמו והתמסר כולו לאהבה שלנו, מה שלפני כן הוא חשש לעשות".

הצעת הנישואים

כרמן: "ארבעה חודשים אחרי שהפכנו רשמית לזוג, הוא עשה לי מסע כומתה. זה היה המבחן".
אור: "לקחתי אותה לעין גדי, למסלול אתגרי במיוחד ב'גב חלון'. זה מקום מדהים עם גב מים שאפשר לשחות בו ויש בו חלון כזה טבעי שרואים ממנו את ים המלח. הגענו איזה רבע שעה לפני שסגרו את השמורה, היא בקושי הצליחה, אבל עשתה את זה בסוף".
כרמן: "הכי לא ציפיתי להצעת נישואים, הוא יודע שאני לא אוהבת תכשיטים ואני יודעת שהוא לא אוהב חתונות. היה איזה רגע שראיתי אותו כורע ברך וחשבתי שהוא קושר את השרוכים, אז לא התייחסתי. הוא קרא לי שאסתכל עליו, ואז הוא אמר כמה שהוא אוהב אותי וכמה שהוא חושב שזו ההחלטה הכי נכונה שלו ושלמרות שהוא מתנגד לכל המוסד הזה שנקרא נישואים, הוא עושה את זה בשבילי. זה פשוט ריגש אותי. זאת הייתה חוויה מהממת. לא ידעתי שטבעת כל כך קטנה יכולה לגרום לי לעוף ככה. בדרך חזרה פשוט ריחפתי כמו פרפר".
כרמן: "לא עשינו אירוע בגלל הקורונה, אבל יש טבעת ויש ילד, וגם שיניתי את שם משפחתי לשוחט". אור: "אני אפיקורוס מוחלט, לא מכיר במוסד הרבנות"
אור: "בדיוק תשעה חודשים מהיום שהצעתי לה נישואים, מנור נולד. נראה לי שעשינו אותו באותו יום".

הנישואים

אור: "אני אפיקורוס מוחלט, לא מכיר במוסד הרבנות. בפעם הראשונה התחתנתי בנישואים אזרחיים".
כרמן: "לא עשינו אירוע בגלל הקורונה, אבל יש טבעת ויש ילד, וגם שיניתי את שם משפחתי לשוחט, כי אני מרגישה שאנחנו משפחה גם בלי טקס ובלי הסכם. מבחינתנו אנחנו נשואים, אהבה זו התחייבות חזקה יותר מכל הסכם".

3 צפייה בגלריה
כרמן ואור שוחט
כרמן ואור שוחט
כרמן ואור. "אני מתכחש לתחושות בטן, הכל בראש"
(צילום: אביגיל עוזי)


ההיריון

כרמן: "איך שנכנסתי להיריון אובחנתי עם היפראמזיס גרבידרום (מצב של הקאות יתר, ד"ח), וכמעט כל התקופה הייתי מאושפזת. זו הייתה תחושה של סוף העולם. ירדתי המון במשקל כי לא יכולתי לאכול כלום. הייתי בחוסר תפקוד מוחלט, לא הצלחתי לעמוד על הרגליים, והפחד הכי גדול היה שזה יישאר, ואיך תגדלי ילד במצב הזה? הייתי בטוחה שאני משתגעת. למזלי מצאתי קבוצת תמיכה עם עוד נשים מדהימות שחוו בדיוק את מה שאני חוויתי".
אור: "גם עליי עבר מכבש. מצאתי את עצמי נשוי לאישה שלא הכרתי, זאת לא הייתה האישה שהתחתנתי איתה".

ההורות

כרמן: "כל הסבל השתלם לי בענק, כי קיבלתי את האושר של החיים. ואל תשכחי שיש לי גם את עומר, שהוא בן לכל דבר. הכרתי אותו כשהוא היה ממש תינוק והוא אהבה גדולה שלי".
אור: "עומר ממש אוהב את כרמן, הוא רואה בה גם דמות סמכותית וגם דמות שהוא יכול להישען עליה, לפעמים הוא קורא לה 'אמא' בטעות".
כרמן: "הוא אלוהים מבחינתי, עד היום יש לי פרפרים חמודים כאלה שמטיילים לי בבטן. אור: "כרמן היא כמו פיה כזאת, שבלי לשים לב גורמת לכל מי שהיא עוברת לידו להתאהב בה"

הפערים

כרמן: "אור הוא בן אדם קצת מרובע ואני נוהגת לעגל פינות. אני קצת מכורה לקניות והוא מאוד מינימליסט. לפעמים אני קונה לעצמי איזה משהו בספונטניות ולרוב משתדלת לא לדווח".
אור: "יש כל מיני דברים שהיה לי קשה איתם בהתחלה, אבל התרגלתי".
כרמן: "לכל בן אדם יש איזוהי תחושה פנימית בבטן שהוא חי לפיה, אז לי יש אותה יותר".
אור: "אני מתכחש לתחושות בטן, הכל בראש. אני מודה שבהתחלה היה לי קשה עם כל האופטימיות המוגזמת והזרימה המוחלטת של כרמן".

האהבה

כרמן: "הוא אלוהים מבחינתי, עד היום יש לי פרפרים חמודים כאלה שמטיילים לי בבטן. רק עכשיו הוא היה חודש במילואים וכל כך התגעגעתי אליו, ריק לי כשהוא לא נמצא".
אור: "כרמן היא כמו פיה כזאת, שבלי לשים לב גורמת לכל מי שהיא עוברת לידו להתאהב בה. מה שאני הכי אוהב בה זה את הטוב שהיא מפזרת, היא רק מנסה לגרום אושר לכולם. אני מאושר כל בוקר כשאני מתעורר לידה. היא אהבה שקיוויתי לה כל החיים, וזכיתי בה".

החלומות

כרמן: "אני עוסקת בלהגשים לאור את החלומות. החלום הבא שלו זה דוקטורט במתמטיקה ואנחנו עובדים על זה. החלום שלי הוא לפתוח קליניקה לקוסמטיקה רפואית, ואור יהיה חלק מזה כמובן".
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button